Niniejszy regulamin (zwany w dalszej części Regulaminem) określa warunki korzystania z systemu GoPOS na którą składają się aplikacje GoPOS, GoStock, GoOrder, GoClient oraz GoStaff (zwany w dalszej części Systemem) i udostępnianego na zasadach SaaS (software as a service). Przed założeniem konta/rejestracją w Systemie należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin i zapoznać się z jego treścią. Założenie konta/rejestracja jest równoważne z tym, że Użytkownik: Zapoznał się z treścią Regulaminu i zgadza się ze wszystkimi jego postanowieniami; Zobowiązuje się do korzystania z Systemu zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz z Regulaminem;
Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:
Korzystanie z Systemu jest odpłatne.
Informacje o wysokości opłat za korzystanie z Systemu określone są w Cenniku. Klient związany jest postanowieniami Cennika obowiązującymi w dniu złożenia Zamówienia lub przedłużenia okresu abonamentowego.
Opłaty abonamentowe ponoszone są z góry do dnia rozpoczęcia kolejnego okresu abonamentowego. Niezwłocznie po uiszczenia opłaty abonamentowej Administrator wystawia Klientowi fakturę VAT na kwotę opłaty.
W razie zmiany Cennika Klient informowany jest o tym przez informację przekazywaną za pośrednictwem Systemu, a nowy cennik obowiązuje od dnia rozpoczęcia kolejnego okresu abonamentowego.
Dniem rozpoczęcia okresu abonamentowego jest dzień zaksięgowania przez Administratora opłaty za okres abonamentowy.
Opłata abonamentowa może zostać uiszczona za pomocą karty kredytowej, płatniczej lub innego, dostępnego w ramach serwisu, sposobu płatności online. Administrator oferuje też opcję cyklicznej płatności w ramach której Klient ustalał będzie z góry wysokość opłaty abonamentowej oraz termin zapłaty a opłaty pobierane będą automatycznie przez operatora płatności. W razie zmiany Cennika lub zakresu zamówionych Usług, Klient poproszony zostanie o ponowne ustawienie cyklicznych płatności uwzględniając dokonane zmiany.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.:
Dostępne formy płatności – * Visa, * Visa Electron, * Mastercard, * MasterCard Electronic, * Maestro,
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego,
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Jeśli klient chce zrezygnować z cyklicznego obciążania karty, w każdej chwili może usunąć dane swojej karty z systemu. Aby tego dokonać wystarczy wejść w Ustawienia – Subskrypcja – Płatności i w miejscu gdzie dodana jest karta kliknąć czerwony przycisk „USUŃ”.
Administrator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań względem Klienta, w szczególności za świadczenie Usług Administratora w sposób sprzeczny z Regulaminem, o ile jego działanie jest zawinione i umyślne. Odpowiedzialność Administratora ograniczona jest do wysokości poniesionych przez Klienta szkód i nie obejmuje utraconych korzyści.
code block