webinar-icon

Influencer marketing i PR dla restauracji – czy warto?

Współprace z influencerami oraz działania PR-owe to coraz skuteczniejsze i istotniejesze narzędzia do budowania wizerunku restauracji, a tym samym - pozyskiwania nowych Gości. Obejrzyj to bezpłatne szkolenie dla gastronomii i sprawdź, dlaczego warto inwestować w takie działania, a także jak je prowadzić, aby były efektywne.

  Influencer marketing i **PR** dla restauracji – czy warto? 
# 
 Współprace z **influencerami*

  • Wprowadzenie do Influencer marketingu i PR-u
  • Jak influencer marketing może wspierać restauracje?
  • Jak efektywnie dobierać twórców internetowych do danego konceptu gastronomicznego?
  • PR w gastronomi – jak zbudować pozytywny wizerunek w mediach?
  • Jak połączyć Influencer Marketing i PR ze spójna strategią marki?
  • Od czego zacząć?
  • Budżet – PR i współpraca z influencerami. Ile to kosztuje? Czy warto inwestować w takie działania?

Sprawdź szkolenie gastronomiczne tam, gdzie Ci najwygodniej:

Subskrybuj Strefę Eksperta

Zostaw swój adres e-mail i otrzymuj regularne powiadomienia o najnowszych darmowych szkoleniach gastronomicznych online oraz wszelkich publikacjach, które przygotowujemy!

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Magda Malutko

Właścicielka agencji kreatywnej

Właścicielka agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle, a także dwóch przestrzeni fotograficzno-filmowych: Studio Od kuchni oraz Studio Co nieco, pomysłodawczyni projektu Food and Design. W portfolio agencji kreatywnej Od kuchni, razem ze swoim teamem, posiada klientów takich jak: Jeronimo Martins, Restauracja Epoka, Restaurant Club, Chaud Pain, Grupa Eurocash, Browary Warszawskie, Perla Polska, Slodkie, Lisner, czy dystrybutor win TiM S.A. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Natalia Juszczak

Senior Marketing & PR Specialist

Absolwentka studiów ze specjalnością logistyka i administrowanie w mediach na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od 2019 roku. Swoje doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Restaurant Club, Echo Investment (Browary Warszawskie) oraz Instytut Monitorowania Mediów. Obecnie na stanowisku Senior Marketing & PR Specialist w agencji kreatywnej Od kuchni odpowiada za działania marketingowe i PR-owe dla marek z sektora food.

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS to platforma edukacyjna, oferująca darmowe szkolenia gastronomiczne online dla branży HoReCa. Znajdziesz tu kursy gastronomiczne, które pozwolą Ci podnieść swoje umiejętności i skutecznie rozwijać własną firmę. Wszystkie szkolenia dla gastronomii zostały zaprojektowane tak, by dostarczać Ci jak najwięcej cennych informacji, porad i wskazówek od największych ekspertów w branży. Sprawdź już teraz bogatą bibliotekę bezpłatnych szkoleń gastronomicznych online, które pomagają tysiącom restauratorom działać w branży skuteczniej i jeszcze efektywniej.

GoPOS - jeden system, niezliczone możliwości dla Twojego biznesu! Poznaj go bliżej.

Zobacz więcej
webinar-icon
Yellow dots

Testen Sie GoPOS kostenlos für 14 Tage