webinar-icon

Jak gościnność może wyróżnić nasz lokal?

Jedną z kluczowych zasad gastronomii jest gościnność. Dowiedz się, jak wykorzystać ją, kreując Customer Experience w swojej restauracji oraz sprawdź, jak prowadzić aktywną sprzedaż, jednocześnie dbając o Gościa. Przekonaj się również, jakie nawyki i proaktywne zachowania zapewnią gościnną atmosferę w Twoim lokalu.

  Jak gościnność może wyróżnić nasz lokal? 
# 
 Jedną z kluczowych zasad gastronomii jest **goś

  • „Customer experience”. Tworzenie ścieżki gościa w Twoim lokalu.
  • Omówienie zagadnienia gościnności w gastronomii i tego, jak dobra gościnność przekłada się na pracę zespołu, zadowolenie gości i funkcjonowanie lokalu.
  • Wskazanie prawidłowych nawyków i proaktywnych zachowań, przekładających się na dobrą gościnność.
  • Wyjaśnienie różnic między pasywną, agresywną a aktywną sprzedażą. Wskazanie, jak aktywna sprzedaż przekłada się na lepszą dbałość o gościa, napiwki i rozwój
  • Wzmocnienie gościnności - skuteczne polecanie, sprawne udzielanie informacji i błyskawiczny proces sprzedaży.

Słuchaj nagrania tam gdzie Ci najwygodniej:

Subskrybuj Strefę Eksperta

Zostaw swój adres e-mail i otrzymuj regularne powiadomienia o najnowszych wydarzeniach oraz pubilkacjach w Akademii GoPOS.

Gościni webinaru

Gościni webinaru

Patrycja Siwiec

Współwłaścicielka firmy Gościnność

Jako psycholog, akredytowana coach European and Mentoring Coaching Council, trenerka i konsultant pomaga w udoskonalaniu doświadczenia Gościa. Od ponad 12 lat jest związana z rozwojem właścicieli biznesów, kadry kierowniczej i pracowników branży HoReCa. Przeprowadza audyty, wizyty tajemniczego gościa, szkolenia motywacyjne pracowników gastronomii, projektuje indywidualne plany rozwoju restauracji, rozpisuje manuale i wspiera w tworzeniu standardów serwisu każdego typu lokali. Jest współautorką książek „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” i „Gościnność od kuchni”. Jako dziennikarka przez wiele lat współpracowała z najlepszymi tytułami branżowymi pisząc o winie i jedzeniu.

Gość webinaru

Gość webinaru

Adam Pawłowski

Współwłaściciel firmy Gościnność

Pierwszy polski Master Sommelier. Tytułem tym poszczycić się może zaledwie niecałe 300 osób na świecie i uznaje się go za najwyższy poziom kwalifikacji w dziedzinie wina. Szlify w branży zdobywał w Northcote, restauracji odznaczonej gwiazdką w prestiżowym przewodniku Michelina. To właśnie tam, przez 6 lat, jako Head Sommelier zarządzał jedną z najlepszych kart win w Wielkiej Brytanii i dowodził grupą jednych z najbardziej utalentowanych sommelierów w kraju. Wykładowca i członek zarządu Court of Master Sommeliers. Certyfikowany wykładowca i egzaminator londyńskiej szkoły winiarskiej The Wine & Spirit Education Trust pod egidą której prowadzi kursy na poziomach 1, 2 i 3 w ramach Adam Pawłowski MS Wine Academy.

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS to platforma edukacyjna, dedykowana wszystkim działającym w branży HoReCa, którzy pragną podnosić swoje umiejętności i skutecznie rozwijać swoje przedsiębiorstwa. W ramach publikowanych webinarów, podcastów i artykułów eksperci z różnych obszarów dzielą się nie tylko teoretyczną wiedzą, ale także praktycznymi strategiami, które pomagając tysiącom restauratorom działać w branży skuteczniej i jeszcze efektywniej.

Zobacz więcej

GoPOS - jeden system, niezliczone możliwości dla Twojego biznesu! Poznaj go bliżej.

Zobacz więcej
webinar-icon
Yellow dots

Testen Sie GoPOS kostenlos für 14 Tage