GoPOS to nowoczesny system sprzedażowy skierowany do właścicieli punktów gastronomicznych. Oprogramowanie posiada wiele rozbudowanych funkcji, które pozwolą wprowadzić Twój lokal na wyższy poziom zarządzania i obsługi klienta.
Prostota i intuicyjność programu przerosła nasze oczekiwania. W pracy managera liczy się czytelność oraz pełna kontrola nad tym co dzieje się podczas zmiany. Czytelne menu, wszystko dostępne online w każdym miejscu, gdzie sięga zasięg internetu, to jest to czego oczekuję od systemu POS w dzisiejszych czasach.
Wcześniej pracowaliśmy na innym systemie POS, w którym większość ustawień trzeba było zlecać informatykom. Obecnie po kilku godzinach nauczyłem się wszystkiego sam z małą pomocą infolinii, system bardzo intuicyjny dający wiele możliwości.
Dla restauracji wyróżnionej w przewodniku MICHELIN Guide istotną kwestią przy wyborze oprogramowania była szybkość oraz prostota obsługi kelnerskiej. GoPOS to idealne rozwiązanie dla naszego miejsca, prosta obsługa nie zaburza interakcji kelnera z klientem.
Przy wyborze oprogramowania najistotniejszą kwestią była dla nas obsługa selekcji na bramce oraz możliwość tworzenia kart lojalnościowych. Dzięki GoPOS nasi stali goście nie muszą już czekać w kolejce do wejścia, a my wiemy dokładnie, ilu ludzi nas odwiedziło przez całą noc.
W naszym schronisku często zdarzają się problemy z Internetem, dlatego szukając systemu POS najważniejsza była dla nas możliwość sprzedaży offline. Ostatecznie wybór padł na GoPOS i jesteśmy zadowoleni.
Po wyposażeniu kelnerów w tablety nasza sprzedaż znacznie wzrosła. Obsłudze przyjmującej zamówienie wyświetlają się produkty polecane do posiłków, dzięki czemu nawet nowe osoby mogą zacząć więcej sprzedawać od samego początku.
Ręczne liczenie wszystkich produktów było bardzo uciążliwe i zdarzały się niejednokrotnie pomyłki podczas inwentaryzacji. Przeprowadzanie jej telefonem komórkowym z pomocą wagi i kodów kreskowych znacznie skróciło czas, a co najważniejsze wyeliminowało błędy.
Obsługa klienta znacznie się skróciła odkąd używamy tabletów do obsługi gości. Złożone zamówienia trafiają bezpośrednio na kuchnię, dzięki czemu od razu pojawiają się na ekranie telewizora. Znacznie usprawniło nam to pracę restauracji.
Wybraliśmy system GoPOS, ponieważ daje on naszym kelnerom większą swobodę działania. Dodatkowo system numerków pozwolił nam w prosty sposób przyspieszyć realizację zamówień i obsługę gości.
Prowadzę dwupiętrowy lokal w centrum Krakowa. Jakiś czas temu zdecydowałem się na wyposażenie kelnerów w tablety, aby jak najbardziej ograniczyć czas związany z obsługą zamówień. Obecnie po przyjęciu zamówienia przez kelnera, trafia ono od razu na bar co znacznie przyspiesza cały proces.
Podczas sezonu odwiedzają nas goście z całego Świata. Rozglądając się za systemem zależało nam, aby był on w stanie kontrolować na bieżąco liczbę osób znajdujących się w lokalu oraz miał możliwość tworzenia dowolnych kart lojalnościowych. Wybór padł na GoPOS'a i jesteśmy zadowoleni z efektów.
Wyposażenie kelnerów w tablety pozwoliło naszej restauracji na szybszą i sprawniejszą obsługę gości. Kelner nie musi już biegać z każdym zamówieniem na bar czy kuchnię, a komunikacja między zespołem znacznie się poprawiła.
W GoPOS najbardziej spodobała nam się możliwość sprzedaży produktów na wagę. Klienci mogą zamówić dowolną ilość pieczywa, które następnie jest przez nas ważone i sprzedawane. System tworzy również raporty sprzedażowe dzięki którym wiemy dokładnie, które produkty sprzedają się najlepiej.
Otwarcie sklepu internetowego pozwoliło nam dotrzeć do większej ilości klientów i zwiększyć naszą rozpoznawalność. Dużym plusem jest dedykowana aplikacja dla kierowców, z którą kontrola naszych dostaw stała się znacznie prościejsza.
Karty klubowicza cieszą się w klubie olbrzymią popularnością. Pozwalają one wchodzić naszym stałym klientom bez konieczności czekania w kolejce. Na duży plus mogę zaliczyć również możliwość tworzenia Happy Hours w wybranych dniach tygodnia oraz w konkretnych godzinach.
W GoPOS najbardziej cenię możliwość szybkiej obsługi klienta. System jest intuicyjny i przejrzysty, dzięki czemu pracownicy mogą przyjąć zamówienie zaledwie w kilku ruchach. Zakupione urządzenia działają płynnie i zajmują bardzo mało miejsca co w przypadku Food Truck'a jest dość istotnym elementem.
“Potrzebowaliśmy systemu, który połączy zarządzanie wszystkimi naszymi lokalami. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie własnej platformy sprzedażowej online. System GoOrder działa bezbłędnie, a my kontynuujemy sprzedaż nawet podczas lockdownu. Nasze wyniki sprzedaży i promocji stale rosną”
Kilkanaście lat pracowaliśmy na konkurencyjnym systemie operacyjnym, jednak to co oferuje GOPOS przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Program jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze, obsługa klienta zawsze pomocna, wdrożenie przebiegło szybko i sprawnie, a dostęp do systemu mamy z każdego miejsca na ziemi. Szczerze polecamy rozwiązania zastosowane w GOPOS, jedyne czego żałujemy to to, że nie zmieniliśmy systemu dużo wcześniej.
GoPOS używamy w Food Trucku, system bardzo się sprawdza, działa szybko i bezproblemowo. Urządzenia nie są drogie, aby wyposażyć lokal w porównaniu do standardowych systemów POS. Abonament można w dowolnej chwili zawiesić i odwiesić. Polecam.
System sprzedażowy oferowany przez GoPOS spełnia wszystkie moje oczekiwania - jest prosty, intuicyjny, pozwala na wprowadzenie szybkich zmian, zbiera mnóstwo danych. Dodajmy do tego niezawodne wsparcie techniczne. Otrzymałem produkt, z którego jestem bardzo zadowolony.
System GoPOS to najlepsze rozwiązanie dla naszej restauracji. Posiada dużo funkcji, przydatnych w prowadzeniu biznesu. Kelnerzy szybko się w nim odnajdują. Jako właściciel mam prosty dostęp do raportów oraz statystyk. System GoPOS posiada wszystko co potrzebne w każdej restauracji.
GoPOS jest naszym jedynym systemem sprzedaży w trzech różnych miejscach. Ogromną zaletą systemu jest niezawodność, a jeśli w jakimkolwiek przypadku zawiedzie - zawsze można liczyć na szybką obsługę klienta poprzez zawarty w systemie czat. Z czystym sumieniem możemy polecić GOPOS dla początkujących w branży gastronomicznej, jak również i tych o wiele bardziej zaawansowanych. Kolejnym plusem jest możliwość założenia dedykowanego sklepu online.
Ekspansja Energylandii i jej atrakcji jest fundamentem rozwoju, który zauważalny jest od samego początku funkcjonowania naszego Parku Rozrywki, czyli od lipca 2014 roku. Aktualnie możemy pochwalić się 105 atrakcjami na zagospodarowanym terenie 43 ha, a co więcej, mianem Parku roller coasterów nr 1 w Europie. Żaden inny tego typu obiekt na starym kontynencie nie ma większej ilości roller coasterów. U nas jest ich aż 18! Rozwojowi i popularyzacji naszego miejsca towarzyszy zwiększająca się liczba odwiedzających, dzięki którym dalszy rozwój jest możliwy. By to koło zamachowe mogło toczyć się odpowiednim tempem, należy je usprawniać i udoskonalać. Krokiem ku zwiększeniu świetności naszej obsługi Gości jest wprowadzony system mobilnych kas, dzięki współpracy z firmą GoPOS. Już teraz zauważamy przydatność zastosowanego rozwiązania, co cieszy nie tylko nas, ale przyjeżdżających do Parku Gości!
Zrozumienie potrzeb naszych klientów i sprostanie wyzwaniom przed jakimi stają są priorytetem dla naszej firmy. Energylandia to jeden z największych kontrahentów, z jakim przyszło nam współpracować i od początku staramy się, aby była to współpraca jak najbardziej owocna. Widząc, jak wielkim zainteresowaniem cieszy się największy Park Rozrywki w Polsce poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoliłoby znacząco przyspieszyć obsługę, a przy tym zwiększyć satysfakcję klientów. Dlatego też postawiliśmy na Mobilnych Sprzedawców - rozwiązanie najbardziej ergonomiczne i nowatorskie. Nasz system sprzedażowy, w pełni zintegrowany z kasą Novitus One oraz terminalem płatniczym firmy eService doskonale sprawdza się podczas obsługi i sprzedaży biletów wejściowych, realizując tym samym najważniejsza zadanie - przyspieszenie obsługi gości.
Novitus bardzo chętnie bierze udział w tego typu innowacyjnych i wymagających projektach. W roku 2016 wprowadziliśmy na rynek pierwszą kasę fiskalną opartą o system Android - kasę Novitus NEXT z 7 calowym ekranem dotykowym, a 3 lata później jej mniejszą 5 calową mobilną wersję, kasę ONE. Oba urządzenia stanowią otwartą platformę dla dostawców nowoczesnego oprogramowania na system operacyjny Android, takich jak GoPOS. Otwarta architektura kasy Novitus One daje przede wszystkim potencjał do szeregu integracji, trudnych lub wręcz niemożliwych do zrealizowania na zwykłych kasach fiskalnych. Firma GoPOS doskonale wykorzystała ten potencjał dodatkowo integrując w swoim oprogramowaniu obsługę terminali kart płatniczych eService, które dzisiaj są konieczne niemal w każdym biznesie. Kluczowe dla udziału Novitus w tym projekcie było szybkie reagowanie na potrzeby firmy GoPOS i elastyczne podejście do wymagań związanych z systemem Android, który w takich przypadkach jest modyfikowany pod indywidualne wymagania wdrożenia.
Ogromną zaletą rozwiązania jest elastyczność tej formy sprzedaży. Dzięki niemu w Energylandii dostępne jest jeszcze więcej miejsc, w których będzie można zakupić bilet wstępu przeprowadzając szybką i bezpieczną transakcję przy pomocy karty płatniczej, BLIKa czy smartfona. Kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczynają się gromadzić. Goście Energylandii z kolei nie będą musieli czekać w kolejkach do kas, a zaoszczędzony w ten sposób czas będą mogli spędzić na zabawie z rodziną i znajomymi.
Ideą powstania Międzymiastowej było międzykontynentalne połączenie kuchni. Nasz lokal łączy najbardziej charakterystyczne smaki, ale też lokalną społeczność, co potwierdza niesłabnące zainteresowanie i stale powiększająca się liczba gości. Wierzymy, że za sukcesem danego miejsca stoi nie tylko niepowtarzalna oferta, ale i otwartość na nowe technologie oraz stała potrzeba udoskonalania dotychczasowych działań. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta i tworzyć miejsce, które zwróci uwagę każdego.
Mobilni Kelnerzy to rozwiązanie stworzone dla naszego lokalu. Obsługa na tabletach znacznie ułatwiła pracę naszemu personelowi, który w zaledwie kilku kliknięciach może przyjąć całe zamówienie i od razu przesłać je na kuchnię. Jest ogromną wygodą także dla nowych pracowników, bo aplikacja jest prosta i intuicyjna w obsłudze. System pomógł też usprawnić pracę managera, który dzięki przeróżnym raportom może teraz porównywać i zarządzać lokalem w dowolnej chwili i miejscu. Dostęp do wszystkich danych znacznie skrócił czas, jaki wcześniej potrzebowałam, by przygotować wszystkie zestawienia. Teraz, gdy oprogramowanie robi to za mnie, mogę skupić się na pozostałych czynnościach.
Tworząc nasze oprogramowanie staramy się, aby klientom dostarczało ono kompleksowych rozwiązań, a przy tym dobranych do ich indywidualnych potrzeb. W końcu każdy lokal jest inny, a jego wyzwania różnią się w zależności od wielu aspektów. W Międzymiastowej zadbaliśmy, aby system skutecznie usprawnił i przyspieszył obsługę gości, a także ułatwił pracę kelnerów. Rozwiązania wzbogaciliśmy o programy lojalnościowe, które dodatkowo uatrakcyjniają niepowtarzalną ofertę restauracji.
Nasza przygoda z systemem GoPOS związana jest ściśle z programem nauczania. Współpraca z firmą jest dobra i przebiega bez żadnych problemów. Specjaliści, którzy przeprowadzili szkolenie z obsługi systemu, chętnie udzielali odpowiedzi na stawiane przez nas pytania i starali się wytłumaczyć zagadnienia w sposób jak najbardziej przystępny i prosty.
Cechą, którą cenimy sobie najbardziej w GoPOS jest jego intyicyjność i łatwość obsługi. Program jest także bardzo czytelny, co ułatwia pracę szczególnie osobom nowozatrudnionym.
Coraz więcej konsumentów docenia wygodę, jaką dają dowozy jedzenia. W całej Polsce rośnie grono osób, które postrzega zamawianie jedzenia jako dobrą alternatywę do samodzielnego gotowania, zarówno w większych miastach, jak i mniejszych ośrodkach.
Nawiązywanie wartościowych, biznesowych relacji jest dla naszej firmy wyjątkowo ważne. Współpraca resellerska w GoPOS polega na partnerstwie, ustalaniu najlepszych dla obu stron warunków i maksymalizacji wspólnych korzyści. Dla firm zainteresowanych odsprzedażą naszych produktów oferujemy atrakcyjną prowizję, a także stałe wsparcie ze strony indywidualnie przydzielonego opiekuna.
Coraz więcej klientów zamawia sushi z dowozem do domu. Dzięki GoOrder przekierowaliśmy dużą część sprzedaży online z zewnętrznych platform do własnego sklepu, co pozwoliło nam zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy na prowizji.
Dla Restauracji Dwór Kaliszki, która zdobyła po trzykroć wyróżnienie „Złotego Widelca”, kluczowym elementem był wybór oprogramowania dla gastronomii, dzięki któremu przyśpieszyłoby obsługę gości i poprawiłoby komunikację między pracownikami działu kelnerskiego i kuchennego. Wybór padł na oprogramowanie systemu GoPOS, które jest idealnym rozwiązaniem w naszej restauracji. Przyjazny interfejs i łatwa, wygodna obsługa programu w czytelnej i atrakcyjnej formie. Polecamy jako sprawdzone oprogramowanie w naszej restauracji.
Połączenie systemu sprzedażowego z platformami zewnętrznych dostawców, takich jak Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo, Wolt i Bolt Food bardzo ułatwiło nam zarządzanie zamówieniami z dostawą. Wszystkie zlecenia przyjmowane są na jednym urządzeniu, dzięki czemu w zamówieniach pojawia się mniej błędów a ich realizacja jest o wiele szybsza.
Prowadzimy włoską restaurację, w której podajemy wiele dań z owoców morza, dlatego bardzo zależy nam na świeżości produktów. Z GoStock możemy stale kontrolować ilość składników w magazynie, dzięki czemu zawsze uzupełniamy zapasy na czas i oferujemy tylko najwyższej jakości, świeże potrawy.
Dzięki GoOrder stworzyliśmy dla naszej pizzerii nasz własny sklep online. Narzędzie pozwala klientom wygodnie i szybko zamawiać, a także zapewnia wiele sposobów płatności. Z systemem wyznaczamy również własne strefy dostaw, dzięki czemu ustalenie właściwej opłaty za dowóz jest znacznie łatwiejsze.
Dzięki połączeniu z platformami zewnętrznych dostawców - Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo, Wolt i Bolt Food, możemy jednym kliknięciem aktualizować nasze menu na wszystkich platformach jednocześnie. Narzędzie umożliwia także porównywanie wyników sprzedaży z różnych źródeł, co pozwala nam dokładnie analizować nasze działania.
Jesteśmy klientem GoPOS od ponad roku. Dzięki zdalnemu wsparciu zastąpienie innego systemu oprogramowaniem GoPOS od razu w 4 różnych lokalizacjach przebiegło bardzo szybko i łatwo. Aplikacje przez większość czasu działają bez zarzutu, a w przypadku usterek możemy liczyć na błyskawiczną pomoc ze strony serwisu. Czytelny system pozwala na szybkie wdrożenie nowych pracowników, a generowanie raportów, faktur lub dodawanie nowych produktów jest bardzo intuicyjne. Planujemy otwarcie nowego punktu, w którym na pewno również będziemy korzystać z GoPOS.
Posiadamy Vero w naszym czwartym punkcie na alei Kasztanowej 10. Przy tak małym lokalu chcieliśmy mieć mniejszy POS, tak aby wykorzystać resztę miejsca na nasze wypieki na zakwasie. Vero świetnie się sprawdza w miejscach, gdzie powierzchnia na obsługę nie jest zbyt duża. Cały system jest bardzo prosty i czytelny. Są różne opcje odczytania raportów, wstecznych rachunków czy szybka sprzedaż. Wybrane rozwiązanie świetnie sprawdziło się w naszym lokalu.
Zakładając nową firmę wielu przedsiębiorców myśli o wdrożeniu systemu POS. Jednak ze względu na ograniczenia budżetowe finalnie taka inwestycja jest odsuwana w czasie. Postanowiliśmy przełamać tę barierę finansową, tworząc rozwiązanie Posnet Vero - kompaktowy POS – All in One. Proponujemy również bardzo atrakcyjny system sprzedaży, w którym z platformy POS oraz aplikacji sprzedażowej korzysta się w ramach jednego miesięcznego abonamentu. Dzięki subskrypcji zyskuje się konkretne korzyści: niskie koszty wdrożenia, pełną gwarancję na platformę POS oraz aktualizacje aplikacji i systemu Android.
Jednym z atutów systemu GoPOS jest jego kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń. Taką integrację zrealizowaliśmy ostatnio z firmą Posnet - liderem wśród producentów urządzeń fiskalnych na rynku. Vero wraz z naszą aplikacją sprzedażową, to obecnie jedno z najbardziej optymalnych rozwiązań. Małe wymiary urządzenia sprawiają, że doskonale odnajdzie się ono w każdym punkcie, a dostępne oprogramowanie zapewni szybką obsługę klientów i ułatwi zarządzanie managerom lub właścicielom lokali. Wszystko to może znacząco podnieść jakość biznesu, przy niezwykle niskich kosztach.
Vero z oprogramowaniem GoPOS znacznie przyspieszył i usprawnił cały proces zakupowy. Dotyczy to zarówno sprzedaży bezpośredniej w naszym punkcie usługowym, jak również przygotowania i obsługi zamówień wysyłkowych przygotowywanych w magazynie. Dotykowy system w sposób bardzo łatwy umożliwia zarządzanie dużą liczbą wariantów, sposobów wysyłki i rodzajów płatności. Połączenie wystawiania zamówień i rachunków fiskalnych z odpowiednim typem płatności w jednym urządzeniu jest szybkie i bardzo wygodne. System jest łatwy w obsłudze, skalowalny i umożliwia szybkie wdrożenie kolejnych pracowników. Zdecydowanie mogę polecić elastyczne oprogramowanie GoPOS niezależnie od branży. W naszym wypadku sprawdza się doskonale.
Dzięki współpracy z GoPOS wzbogaciliśmy swoją ofertę produktową. Sprzedawane rozwiązania cieszą się dużym zainteresowaniem u klientów, którzy doceniają znacznie więcej możliwości oprogramowania w porównaniu do kas fiskalnych, m.in. ze względu na raporty i analizy.
Największe zalety współpracy partnerskiej z GoPOS to jasne, przejrzyste zasady oraz bogata oferta. Sprzedawane przez nas oprogramowanie GoPOS wzbudza duże zainteresowanie u klientów, co przekłada się na większe zyski.
Tworząc nasze innowacyjne rozwiązania sprzedażowe, zależało nam przede wszystkim na ich uniwersalności. System GoPOS odnajdzie się w każdym biznesie, wspomagając zachodzące w nim procesy, a możliwość prostej konfiguracji wielu ustawień, pozwala dostosować go do własnych preferencji danej firmy. Kompatybilność z urządzeniami takimi jak Vero, dodatkowo pozwala na znaczne oszczędności - łącząc wszystko, co niezbędne w jednym urządzeniu, biznes zyskuje większe korzyści, w postaci zaoszczędzonej gotówki i miejsca w punkcie.
Obsługa Vero wraz z systemem GoPOS jest prosta i intuicyjna, łatwa nawet dla osoby bez wcześniejszego przygotowania. Dzięki graficznemu widokowi menu prosto można zarządzać sprzedażą dużej ilości asortymentu towaru. Także raportowanie dzienne oraz miesięczne jest nieskomplikowane oraz przydatne do analizy finansów.
W odpowiedzi na potrzeby współczesnych przedsiębiorców wraz z firmą Posnet stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie, łączące niezbędne elementy zestawu POS w jednym urządzeniu. Vero to przede wszystkim oszczędność, którą firma zyskuje na wielu poziomach. Urządzenie jest dostosowane do potrzeb niemal wszystkich typów biznesów, bez względu na ich asortyment czy rodzaj, co dodatkowo determinuje jego uniwersalność. Aplikacja sprzedażowa GoPOS wspomaga natomiast procesy zachodzące w punktach i może znacznie ułatwić ich codzienne funkcjonowanie.
Każda działalność jest inna, ale każda potrzebuje pewnych i wszechstronnych rozwiązań, które usprawnią jej działanie. Urządzenie Vero wraz z systemem GoPOS to także doskonałe narzędzie dla niewielkich firm, łączych sprzedaż detaliczną z usługami. Dzięki rozwiązaniu all in one wszystko, co niezbędne biznes ma tylko w jednym sprzęcie, a dostępny system sprzedażowy ułatwia wiele procesów zachodzących w punktach. W ten sposób zarówno obsługa klientów, jak i kontrola biznesu odbywa się zawsze na najwyższym poziomie.
Zdecydowaliśmy się na program partnerski w GoPOS ze względu na wiele zalet sprzedaży oprogramowania. Systemy sprzedażowe to przede wszystkim więcej możliwości dla klienta, takich jak np. raporty i analizy czy zdalne zarządzanie. Spore znaczenie ma także możliwość rozbudowy systemu w dowolnym momencie o kolejne funkcjonalności.
Zdecydowaliśmy się wyposażyć nasz nowo otwarty sklep w Vero wraz z systemem GoPOS. Był to zdecydowanie dobry wybór. Urządzenie jest małe i poręczne, przez co nie zajmuje dużo miejsca na ladzie. Aplikacja natomiast zapewnia szybką sprzedaż i ułatwia zarządzanie punktem, nawet z dala od niego. Sprawnie można także uaktualniać menu naszego punktu, co było istotne ze względu na stale poszerzany asortyment. Zaletą jest również integracja z wagą - teraz, podczas sprzedaży wędlin czy ryb, nie musimy ręcznie wprowadzać danych do systemu, co skraca czas i ułatwia cały proces.
Tworząc nasz system zwracamy uwagę przede wszystkim na to, aby dostarczał gościom nie tylko kompleksowych rozwiązań, ale takich, które dobrane są bezpośrednio do ich indywidualnych wymagań. Każdy lokal jest inny, a jego wyzwania różnią się w zależności od potrzeb. W Gospodzie u Olejorzy udało nam się przyspieszyć obsługę klientów, ułatwić pracę personelu i zwiększyć wzrost wartości zamówień. Rozwiązania wzbogaciliśmy o system magazynowy, który skutecznie usprawnia kontrolę magazynu i pozwala na większą oszczędność w Gospodzie.
Najważniejszą korzyścią z naszej współpracy z GoPOS jest duże zainteresowanie klientów systemem. Licencję na system sprzedajemy w postaci abonamentu miesięcznego. Wielu klientów docenia fakt, że nie muszą z góry opłacać dużej kwoty za oprogramowanie, co jest zatem kolejną zaletą warunków naszej współpracy.
Współcześni przedsiębiorcy potrzebują sprawdzonych i pewnych rozwiązań, które wspomogą działanie ich biznesów. Z tego względu staramy się udoskonalać oprogramowanie GoPOS tak, aby w pełni mogło odpowiadać na wyzwania dzisiejszych właścicieli i managerów. Dzięki pełnej kompatybilności Vero z systemem wszystko, co niezbędne do prowadzenia sprawnej i bezbłędnej sprzedaży, firma zyskuje tak naprawdę w jednym urządzeniu. Inwestycja w tak odpowiednie narzędzia zaowocuje jeszcze lepszym działaniem biznesu, co w rezultacie pozwoli mu zwiększyć zyski.
Zdecydowaliśmy się na sprzedaż produktów GoPOS, gdyż są to systemy sprawdzone przez wiele znanych, cenionych na rynku firm. Funkcje oprogramowania są dopasowane do potrzeb handlu detalicznego i gastronomii, co przekonuje wielu klientów. Spore znaczenie ma także elastyczność opłat za licencję.
Kiedyś zdecydowana większość firm wybierała proste kasy fiskalne, a na rozwiązania systemowe oraz drukarki fiskalne decydowały się głównie duże sieci handlowe. Obecnie bardzo duża część przedsiębiorców chce od razu korzystać z możliwości, jakie daje oprogramowanie sprzedażowe. Zalety płynące z wykorzystania programów sprzedażowych są już powszechnie dostrzegane przez wszystkich prowadzących biznes.
Nasza współpraca z firmą Posnet zaowocowała innowacyjnym rozwiązaniem, łączącym wszystko, co niezbędne dla zestawu POS w jednym. Vero wraz z systemem GoPOS to znaczna oszczędność - w nowoczesnym wydaniu. Sprzęt o małych gabarytach doskonale wpasuje się nawet w najmniejsze punkty sprzedażowe, a kompatybilna z nim aplikacja zapewni sprawne działanie biznesu i szybką obsługę klientów. Inwestując w tak nowoczesne i sprawdzone rozwiązania, firma zyskuje znacznie więcej korzyści, które w niedalekiej przyszłości zapewnią jej jeszcze większy zysk.
Do naszego mieszczącego się w Warszawie sklepu, szukaliśmy odpowiedniego urządzenia sprzedażowego, połączonego dodatkowo z wagą. Zdecydowaliśmy się na Vero i system sprzedażowy GoPOS. Urządzenie jest małe i nie zajmuje dużo miejsca, a aplikacja czytelna i prosta w obsłudze. Jako właścicielka szczególnie doceniam możliwość zdalnego podglądu aktualnej sprzedaży w sklepie, nawet z telefonu komórkowego. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu wszystko można mieć pod stałą kontrolą.
Współpraca z uznanymi firmami to ogromna wartość dla naszej firmy. Dzięki niej możemy mieć pewność, że klienci otrzymają rozwiązania sprzedażowe na najwyższym poziomie - takie, które faktycznie wspomogą działania ich biznesów. Posnet Vero wraz z systemem GoPOS to kompleksowy zestaw POS zamknięty w jednym urządzeniu. Oznacza to, że rozwiązanie sprzedażowe, które zazwyczaj składa się z kilku osobnych sprzętów, teraz może być tylko w jednym. System GoPOS wspomaga dodatkowo wszelkie procesy zachodzące w lokalach - od sprzedaży, po kompleksowe zarządzanie. Taki zestaw POS to prawdziwa oszczędność i wygoda, na którą dziś może pozwolić sobie każdy przedsiębiorca.
System GoPOS bardzo ułatwia pracę w naszej restauracji. Aplikacja posiada wiele bardzo przydatnych opcji takich jak dzielenie rachunków, statystyki, czy zaawansowane raporty. Dzięki niej możemy sprawdzać na bieżąco, które pozycje z naszego menu sprzedają się najlepiej, a które słabiej. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ system jest bardzo prosty w obsłudze, a każdy nowy kelner nie mający styczności z oprogramowaniem wcześniej, w mgnieniu oka potrafi go obsłużyć.
Posiadamy Vero w naszym czwartym punkcie na alei Kasztanowej 10. Przy tak małym lokalu chcieliśmy mieć mniejszy POS, tak aby wykorzystać resztę miejsca na nasze wypieki na zakwasie. Vero świetnie się sprawdza w miejscach, gdzie powierzchnia na obsługę nie jest zbyt duża. Cały system jest bardzo prosty i czytelny. Są różne opcje odczytania raportów, wstecznych rachunków czy szybka sprzedaż. Wybrane rozwiązanie świetnie sprawdziło się w naszym lokalu.
Vero z oprogramowaniem GoPOS znacznie przyspieszył i usprawnił cały proces zakupowy. Dotyczy to zarówno sprzedaży bezpośredniej w naszym punkcie usługowym, jak również przygotowania i obsługi zamówień wysyłkowych przygotowywanych w magazynie. Dotykowy system w sposób bardzo łatwy umożliwia zarządzanie dużą liczbą wariantów, sposobów wysyłki i rodzajów płatności. Połączenie wystawiania zamówień i rachunków fiskalnych z odpowiednim typem płatności w jednym urządzeniu jest szybkie i bardzo wygodne. System jest łatwy w obsłudze, skalowalny i umożliwia szybkie wdrożenie kolejnych pracowników. Zdecydowanie mogę polecić elastyczne oprogramowanie GoPOS niezależnie od branży. W naszym wypadku sprawdza się doskonale.
Obsługa Vero wraz z systemem GoPOS jest prosta i intuicyjna, łatwa nawet dla osoby bez wcześniejszego przygotowania. Dzięki graficznemu widokowi menu prosto można zarządzać sprzedażą dużej ilości asortymentu towaru. Także raportowanie dzienne oraz miesięczne jest nieskomplikowane oraz przydatne do analizy finansów.
Zdecydowaliśmy się wyposażyć nasz nowo otwarty sklep w Vero wraz z systemem GoPOS. Był to zdecydowanie dobry wybór. Urządzenie jest małe i poręczne, przez co nie zajmuje dużo miejsca na ladzie. Aplikacja natomiast zapewnia szybką sprzedaż i ułatwia zarządzanie punktem, nawet z dala od niego. Sprawnie można także uaktualniać menu naszego punktu, co było istotne ze względu na stale poszerzany asortyment. Zaletą jest również integracja z wagą - teraz, podczas sprzedaży wędlin czy ryb, nie musimy ręcznie wprowadzać danych do systemu, co skraca czas i ułatwia cały proces.
Do naszego mieszczącego się w Warszawie sklepu, szukaliśmy odpowiedniego urządzenia sprzedażowego, połączonego dodatkowo z wagą. Zdecydowaliśmy się na Vero i system sprzedażowy GoPOS. Urządzenie jest małe i nie zajmuje dużo miejsca, a aplikacja czytelna i prosta w obsłudze. Jako właścicielka szczególnie doceniam możliwość zdalnego podglądu aktualnej sprzedaży w sklepie, nawet z telefonu komórkowego. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu wszystko można mieć pod stałą kontrolą.
System GoPOS bardzo ułatwia pracę w naszej restauracji. Aplikacja posiada wiele bardzo przydatnych opcji takich jak dzielenie rachunków, statystyki, czy zaawansowane raporty. Dzięki niej możemy sprawdzać na bieżąco, które pozycje z naszego menu sprzedają się najlepiej, a które słabiej. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ system jest bardzo prosty w obsłudze, a każdy nowy kelner nie mający styczności z oprogramowaniem wcześniej, w mgnieniu oka potrafi go obsłużyć.
W programie partnerskim w GoPOS bardzo doceniamy wsparcie ze strony indywidualnie przydzielonego opiekuna, a także różnego rodzaju szkolenia i webinary. Spore znaczenie ma także jakość oferowanych systemów. Możliwość rozbudowy oprogramowania o kolejne funkcjonalności sprawia, że sprzedaż takich systemów w porównaniu do sprzedaży kas fiskalnych ma znacznie więcej zalet.
Jesteśmy winobarem z polskimi winami, ulokowanym w Porcie Praskim w Warszawie. Zdecydowaliśmy się na współpracę z GoPOS ze względu na niezwykle przejrzystą ofertę oraz bardzo profesjonalne podejście przy prezentacji produktu i możliwości systemów oferowanych przez tę polską, krakowską firmę. Proces wdrożenia przebiegał niezwykle sprawnie zarówno dla systemu GoPOS jak i GoStock. W pierwszych dniach pracy winobaru otrzymaliśmy olbrzymie wsparcie przy optymalizacji funkcjonalności systemów, wszelkie nasze wątpliwości i dylematy były adresowane sprawnie i klarowanie. System wsparcia i bieżąca opieka stoją na najwyższym, nie boję się powiedzieć, światowym poziomie. Raporty generowane w czasie rzeczywistym pozwalają zarządzać biznesem właściwie z każdego miejsca na świecie, a analityka i raportowanie znacząco pomagają w optymalnym, rentownie efektywnym prowadzeniu biznesu. Co istotne polityka cenowa jest dostosowana do wielkości biznesu i wysoce konkurencyjna. Polecamy ten system każdemu, kto planuje otwarcie biznesu w sprzedaży detalicznej i gastronomii oraz tym, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko rejestrowania sprzedaży.
Wdrożone przez nas innowacyjne Posnet Vero wraz z systemem GoPOS, okazało się idealnym rozwiązaniem sprzedażowym dla punktu detalicznego J&M Market. Niewielkich wymiarów urządzenie łączy wszystkie elementy zestawu POS w jednym - i to w cenie tradycyjnej kasy. Dzięki temu biznes może zyskać znacznie większe możliwości, w przeciwieństwie do standardowych rozwiązań. Takie nowoczesne rozwiązania chętnie doradzamy wszystkim klientom.
Kioski samoobsługowe w naszych lokalach to dodatkowi pracownicy, którzy sprawnie przyjmują zamówienia naszych klientów dzięki czemu ograniczamy koszty związane z utrzymaniem personelu. Dodatkowo, nasi klienci są bardzo zadowoleni z możliwości samodzielnego zamawiania - mogą swobodnie wybierać produkty w swoim tempie a wizualna prezentacja zamówienia ogranicza do minimum możliwości pomyłki. W tym momencie prawie 40% zamówień w jednym z naszych lokali obsługiwanych jest przez kioski.
Gospoda u Olejorzy to miejsce na szczycie stacji narciarskiej Małe Ciche wraz z najpiękniejszymi punktami widokowymi na całą panoramę Tatr. Z tego powodu, szczególnie w szczycie sezonu, z roku na rok powiększa się nasza liczba gości. Wiemy jednak, że ciepłe, domowe posiłki wraz z miłą atmosferą to nie wszystko. W dzisiejszych czasach otwartość na nowe technologie to podstawa udanego biznesu. Szybsza sprzedaż, wydajniejsza obsługa kelnerska, stały dostęp do analiz i raportów to te aspekty, które pozwalają nam - przedsiębiorcom - jeszcze sprawniej obsługiwać klientów. Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom zarówno gości, jak i pracowników, tworząc doskonały punkt gastronomiczny, który stawia na technologię, tym samym zachowując niezmienny, góralski klimat.
GoOrder wraz z E-menu to idealne rozwiązanie dla naszej restauracji. Na początku wsparło nasz lokal w czasie pandemii, co pozwoliło na szybkie przejście na sprzedaż samoobsługową, a obecnie w dalszym ciągu ułatwia obsługę klienta. Przechodząc z klasycznych kart dań ze stolików na E-menu, nie spodziewaliśmy się, że aż tak usprawni to działanie lokalu i przede wszystkim pozytywnie przyjmie się wśród klientów. To ogromne ułatwienie i co ważne - przyspieszenie realizacji zamówień.
Własna restauracja to dochodowy biznes, ale też przedsięwzięcie, które wymaga wielu poświęceń i regularnego kontrolowania dynamicznie zmieniającego się rynku. Praca z personelem, dostawcami i wspólnikami czy własny magazyn i kuchnia to pełen wachlarz wyzwań i nieoczekiwanych wydarzeń, na które trzeba być zawsze przygotowanym. Branża oferuje jednak coraz więcej narzędzi, z którymi można wspierać swoje zarządzanie na wielu poziomach. Systemy sprzedażowe POS i inne pomocne aplikacje to obecnie podstawa każdego biznesu, która przy okazji pozwala generować większy zysk i zapewnić oszczędność.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Oprogramowanie GoPOS okazało się niezwykle efektywnym rozwiązaniem sprzedażowym dla strefy gastronomicznej Montownia. Dzięki systemowi właściciel food hall’u osiągnął nowy poziom kontroli i efektywności w swoich działaniach. Narzędzie dało pełen wgląd w wyniki sprzedaży, pozwalając na identyfikację trendów i potrzeb klientów, a także na optymalizację procesów w poszczególnych punktach. Rekomendacja systemu była podyktowana także dużą stabilnością oprogramowania, co w przypadku Montowni było jednym z głównych wyznaczników w poszukiwanym rozwiązaniu. System GoPOS okazuje się zatem trafionym wyborem nie tylko dla pojedynczych lokali gastronomicznych, ale i całych kompleksów zrzeszających wiele oddzielnych lokalizacji.
GoPOS to rozwiązanie, które umożliwia klientom elastyczność, kontrolę i wydajność w zarządzaniu kompleksami gastronomicznymi. Dzięki niemu miejsca takie jak Montownia mogą skutecznie rozwijać swoją działalność, dostosowując się do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. System pozwala na tworzenie wielu lokalizacji, co jest szczególnie istotne dla stale poszerzającej się oferty w food hall’u. GoPOS to także intuicyjność i niezawodność oprogramowania. Dzięki temu personel może skoncentrować się na szybkim przyjmowaniu zamówień i obsłudze klientów, co prowadzi do zwiększenia zysków i większej efektywności całego biznesu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Dzisiejszy rynek branży retail wymaga od oprogramowania sprzedażowego odpowiedniego dopasowania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb punktów sprzedaży detalicznej. Znaczenie mają nie tylko rozwiązania zapewniające sprawną sprzedaż, takie jak automatyczna integracja z czytnikiem, sprzedaż poprzez kody i płynne płatności, lecz także wszystkie funkcjonalności związane z zarządzaniem, jak sprawna edycja asortymentu czy dostęp do rozbudowanych raportów i analiz. Oprogramowanie GoPOS ma wszystkie te funkcje. Wybierając system GoPOS, lokale takie jak Via Moda mogą podążać za potrzebami swoich klientów, zapewniać najwyższy komfort pracy personelu i stale się rozwijać.
Właścicielka Via Moda poszukiwała prostego w obsłudze systemu, umożliwiającego bezawaryjną sprzedaż poprzez kody kreskowe, a także zapewniającego łatwą edycję produktów i cenników oraz wgląd do danych sprzedażowych. Biorąc pod uwagę te wymagania, zdecydowałem się na rekomendację systemu GoPOS. Ze względu na dopasowanie funkcjonalności oprogramowania do potrzeb branży retail, okazał się on najlepszym rozwiązaniem dla Via Moda.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Program afiliacyjny w GoPOS to świetny sposób na dodatkowy zarobek. Na każdym etapie współpracy otrzymuję kompleksowe wsparcie ze strony firmy GoPOS, a prowizje wypłacane są zawsze na czas.
За час нашої співпраці GoPOS зарекомендували себе як надійний партнер. Надійність та стабільність - одні з найважливіших складових фундаменту, на якому будується співпраця. Менеджери компанії завжди в телефонному чи електронному режимі знайдуть відповіді на всі наші запитання. В бізнесі дуже важливо мати такого дружнього та надійного партнера, як GoPOS.
GoPOS to idealny system dla naszego lokalu przede wszystkim ze względu na prostą obsługę. Intuicyjność rozwiązania sprawia, że nowi pracownicy są w stanie opanować jego obsługę w zaledwie 10 minut. Znacznie ułatwia to naszą pracę, a tym samym pozwala na szybką i płynną obsługę klientów.
Oprogramowanie GoPOS polecam klientom swojego biura rachunkowego. Firma oferuje solidny produkt, który doskonale sprawdza się w różnych typach biznesów. Co istotne, w razie jakichkolwiek problemów mogę liczyć na profesjonalne wsparcie ze strony jej specjalistów.
W pracy w GoPOS doświadczysz czegoś więcej niż tylko zatrudnienia. To miejsce, gdzie Twoje ambicje i pomysły będą mieć znaczenie. Dlaczego to właśnie teraz jest najlepszym czasem, by do nas dołączyć? Bo zmieniamy na lepsze branże, w której działamy i dajemy pracownikom szansę na realny wpływ na nasz sukces. W GoPOS każdy dzień to nowa okazja do tworzenie czegoś wyjątkowego.
Система GoPos дуже зручна у використанні. Приємний інтерфейс, багато корисних віджетів, великий функціонал, що є дуже корисним для нашого закладу. Легкий для роботи персоналу та чудова система для роботодавця. Рекомендуємо GoPos як найкращий варіант для гастро-бізнесу.
GoPOS đã mang lại một trải nghiệm mới cho chúng tôi. Trước đó chúng tôi điều hành nhà hàng dựa trên phương pháp cổ điển và thủ công, tốn khá nhiều thời gian, nhầm lẫn là điều không thể tránh khỏi. Nay mọi khâu đoạn đã được tự động hoá, giảm rất nhiều công việc cho bồi bàn, đầu bếp và tất nhiên là cho chúng tôi, chủ nhân của nhà hàng. Nhưng trên tất cả, khách hàng là người hưởng lợi nhất và hài lòng nhất
Rozwijamy się razem! W naszej firmie widzimy pracowników jako partnerów w naszym wspólnym sukcesie. Oferujemy nie tylko miejsce pracy, ale również możliwość ciągłego rozwoju. Wartość, jaką każdy wnosi do firmy, jest nieoceniona. To kreatywność oraz zaangażowanie całego zespołu wpływa na nasz rozwój. Dołącz do nas, aby stać się częścią GoPOS-owej społeczności.