Jak stworzyć ogródek gastronomiczny, który będzie zarabiać cały sezon?

W sezonie wiosenno-letnim, gdy natura budzi się do życia, wielu restauratorów rozważa otwarcie ogródka gastronomicznego, jako atrakcyjnej przestrzeni dla swoich gości. Jednak, aby to dodatkowe miejsce sprzedaży było nie tylko estetyczne, lecz również funkcjonalne i wyróżniające się spośród konkurencji, kluczowe jest jego odpowiednie przygotowanie. W tym artykule przyjrzymy się, jakie elementy są niezbędne do stworzenia wyjątkowego ogródka, który przyciągnie klientów, sprawiając, że będą chcieli powracać do Twojej restauracji w poszukiwaniu niezapomnianych doświadczeń.
Czytaj dalej

EuroGastro 2024 – spotkaj GoPOS wraz z eService i Wolt Drive na największym wydarzeniu branżowym w roku!

W dniach od 12 do 14 marca 2024 roku odbędzie się 27 edycja Międzynarodowych Targów Rozwiązań dla Branży HoReCa – EuroGastro. GoPOS wraz z Wolt Drive i eService to jedni z wystawców podczas tegorocznej edycji! O wszystkich szczegółach wydarzenia, w tym o tym, jak uzyskać bilet wstępu oraz co szykujemy dla Ciebie na miejscu, dowiesz się z tego artykułu.

Czytaj dalej

Jak stworzyć właściwą atmosferę w restauracji dzięki muzyce?

Restauracje nie tylko oferują wyśmienite dania, ale również starają się dostarczyć klientom niezapomniane wrażenia. Jednym z kluczowych elementów, który może znacząco wpłynąć na atmosferę w restauracji, jest muzyka. Odpowiednio dobrana muzyka może podnieść komfort i zadowolenie klientów, sprawiając, że pobyt w lokalu stanie się jeszcze bardziej przyjemny. W tym artykule przedstawiamy kilka wskazówek, jak stworzyć właściwą atmosferę w restauracji dzięki muzyce.

Czytaj dalej

Efektywne strategie marketingowe dla restauracji: kiedy inwestować w reklamy, a kiedy polegać na SEO?

Google Ads oraz pozycjonowanie to dwie strategie marketingu internetowego, umożliwiające skuteczną reklamę firmy w środowisku online. Prowadząc restaurację, często zastanawiasz się, czy wybrać SEO, czy kampanie Google Ads. Przeanalizujemy obie strategie, przedstawimy ich zalety i wady, a następnie pokażemy, dlaczego łączenie SEO i Google Ads może być kluczem do osiągnięcia maksymalnych wyników w branży gastronomicznej.

Czytaj dalej

Dotacje dla gastronomii 2024 – KPO

Nowy rok otwiera przed branżą gastronomiczną w Polsce nowe perspektywy w postaci dofinansowań z KPO. Planowane wsparcie skierowane jest do mikro, małych i średnich firm z sektorów najbardziej dotkniętych skutkami pandemii COVID-19. Na jaką kwotę możesz liczyć, na co ją przeznaczyć i jakie wymogi musisz spełnić, by uzyskać dotację? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule. Oto wszystko co musisz wiedzieć o dotacjach dla branży HoReCa 2024!
Czytaj dalej

Akademia GoPOS: Jak nauczyć kelnerów sprzedaży sugerowanej i generować większe zyski?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak nauczyć kelnerów sztuki sprzedaży sugerowanej i tym samym generować większe zyski? Temat sugestii w sprzedaży gastronomicznej podjął Rafał Pasenik – właściciel firmy H&R system wraz z Sebastianem Brusikiem – szefem działu sprzedaży GoPOS w najnowszym webinarze w ramach Akademii GoPOS. W tym artykule przedstawimy Ci kluczowe wskazówki i najważniejsze kwestie, które prowadzący poruszyli podczas webinaru. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie sugerować klientom pozycje z menu, jakie znaczenie ma gościnność oraz które narzędzia pomogą Ci w osiąganiu celów sprzedażowych – czytaj dalej!

Czytaj dalej