GoPOS - Wdrożenie systemowe i wsparcie techniczne
Home / Rozwiązania POS / Wsparcie i szkolenia

Wdrożenie i wsparcie

Konfiguracja GoPOS to bardzo prosty proces. Łatwo wprowadzisz u siebie rozwiązania, które oferuje GoPOS, ale zawsze możesz skorzystać z pełnej opieki naszych wdrożeniowców lub naszych partnerów

Masz pytanie? Skontaktuj się z działem sprzedaży

Zaufało nam 500+Restauracji, Klubów & Pubów

Wdrożenie szkoleniowe

Przy zakupie systemu sprzedaży GoPOS zapewniamy do 2h darmowej pomocy zdalnej, która obejmuje pomoc w instalacji sprzętu oraz szkolenie z obsługi systemu. Dzięki temu w krótkim czasie można przystąpić do prowadzenia sprzedaży.

  • Nowoczesny sprzęt oraz design
  • Prosty i przyjazny interfejs
  • Intuicyjna nawigacja

Wyszukaj naszego partnera

Współpracujemy sciśle z wieloma firmami w każdym województwie. Znajdź autoryzowanego partnera GoPOS w swojej okolicy!

Dowiedz się więcej

Wsparcie techniczne

W trakcie korzystania z systemu mogą się pojawić pytania techniczne oraz dotyczące konfiguracji oprogramowania. Posiadamy doświadczone zaplecze serwisowe, które w zależności od potrzeb będzie do Twojej dyspozycji.

  • Profesjonalny serwis techniczny u klienta
  • Bezpłatny chat na stronie www
  • Wsparcie premium 24/7

Support - Potrzebujesz pomocy technicznej?

+48 575 675 000

Pon. - Pt. 9.00 - 17.00

Masz pytanie dotyczące oferty?

+48 790 295 124

Pon. - Pt. 9.00 - 17.00

Zaufało nam +1000 klientów

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo