Dla kochanej rodzinki to warszawski sklep specjalizujący się w sprzedaży mrożonych wyrobów garmażeryjnych, takich jak pierogi, pielmeni, naleśniki, czebureki i gołąbki. Wszystkie produkty wyrabiane są na miejscu i sprzedawane bezpośrednio w punkcie. Ze względu na połączenie sklepu i kuchni, nowo otwarty lokal poszukiwał korzystnego cenowo, nowoczesnego rozwiązania sprzedażowego o małych wymiarach tak, by nie ograniczało ono niewielkiej przestrzeni w punkcie. Ważnym było, aby wprowadzone narzędzie zapewniało szybką obsługę klientów i posiadało integrację z terminalem, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania danych o wartościach rachunków.
W związku ze sprzedażą produktów na wagę, rozwiązanie musiało gwarantować także integrację ze sprzętem i płynne przesyłanie danych do systemu sprzedażowego. Właścicielowi punktu zależało ponadto na bieżącym i zdalnym dostępie do raportów sprzedażowych oraz podglądzie zapasów, z dowolnego urządzenia osobistego.
W odpowiedzi na potrzeby sklepu Dla kochanej rodzinki Partner PROKAS postanowił wdrożyć urządzenie Posnet Vero wraz z systemem sprzedażowym GoPOS.
Dzięki Posnet Vero, będącego połączeniem drukarki fiskalnej, platformy POS oraz systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym, kompleksowy POS ograniczył się tak naprawdę do jednego urządzenia i doskonale wpasował w niewielką przestrzeń punktu. Lokal wdrożył nowoczesne i innowacyjne rozwiązania, dodatkowo w najkorzystniejsze na rynku cenie. Zakupu drukarki wyniósł jedyne 1999 zł, a do tego firma opłaca odpowiedni abonament oprogramowania.
Do naszego mieszczącego się w Warszawie sklepu, szukaliśmy odpowiedniego urządzenia sprzedażowego, połączonego dodatkowo z wagą. Zdecydowaliśmy się na Vero i system sprzedażowy GoPOS. Urządzenie jest małe i nie zajmuje dużo miejsca, a aplikacja czytelna i prosta w obsłudze. Jako właścicielka szczególnie doceniam możliwość zdalnego podglądu aktualnej sprzedaży w sklepie, nawet z telefonu komórkowego. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu wszystko można mieć pod stałą kontrolą.
Oprogramowanie GoPOS zapewniło błyskawiczną sprzedaż, a dzięki integracji z terminalem płatniczym - wyeliminowało błędy i konieczność ręcznego wprowadzania danych do systemu. W aplikacji właściciel może teraz wygodnie dodawać wszystkie nowo pojawiające się produkty, a dodatkowo skonfigurować wygląd menu według własnych preferencji. Dzięki graficznemu podglądowi w aplikacji sprzedażowej, obsługa systemu i prowadzenie sprzedaży jest bardzo proste i intuicyjne, także dla pracownika.
Wprowadzone rozwiązanie sklep rozbudował także o wagę, która posiada pełną integrację z aplikacją sprzedażową GoPOS. W ten sposób w momencie ważenia wybranych produktów takich jak przykładowo uszka, ich cena zostaje automatycznie przekazana do systemu, a cały proces sprzedaży znacznie się skraca. Funkcjonalność znacznie wspomogła działanie biznesu i ułatwiła pracownikom obsługę klientów.
System GoPOS zapewnił dostęp do bieżących raportów sprzedażowych oraz umożliwił monitorowanie sprzedaży - nawet z dala od punktu. Dzięki temu właściciel może kontrolować sprzedaż poszczególnych produktów, a na podstawie dostępnych analiz porównywać ją pomiędzy pozycjami. Kontrola raportów sprzedażowych umożliwiła także lepsze zarządzanie zapasami. W rezultacie teraz uzupełniane są zawsze na czas, a sklep nie wstrzymuje swojej sprzedaży. Właściciel docenia również możliwość wyświetlania najważniejszych danych na dowolnym urządzeniu, w tym także na telefonie komórkowym, co jest szczególnie przydatne by skontrolować biznes zdalnie.
Porozmawiajmy bez zobowiązań! Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy sprawdzone narzędzia sprzedażowe!