Zmączeni to krakowska sieć piekarni rzemieślniczych i delikatesów, oferująca zróżnicowane produkty, przygotowywane z najwyższej jakości składników. Ze względu na charakter biznesu i niewielką przestrzeń w punkcie, lokal poszukiwał kompleksowego rozwiązania w postaci małego POS, zamkniętego w jednej obudowie. Punkt chciał także wdrożyć konkurencyjne cenowo narzędzie, w porównaniu do tradycyjnych zestawów POS, które często wiążą się z wysokimi wydatkami.
Ponadto dla lokalu istotnym było wprowadzenie rozwiązania, które przyspieszyłoby obsługę klientów, było proste w obsłudze i zapewniało stały wgląd do raportów sprzedażowych, by lepiej planować zapotrzebowanie piekarni, a dodatkowo tworzyć zaawansowane raporty porównawcze, w tym pomiędzy wszystkimi punktami, usprawniając zarządzanie całą siecią piekarni Zmączeni.
W odpowiedzi na potrzeby piekarni Zmączeni zdecydowaliśmy się wdrożyć urządzenie Posnet Vero wraz z systemem GoPOS.
Posnet Vero dzięki rozwiązaniu all in one - połączeniu drukarki fiskalnej, platformy POS, systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym - pozwoliło zaoszczędzić miejsce w lokalu i doskonale wpasowało się w niewielką przestrzeń. Wszystko, co niezbędne znajduje się teraz w jednym urządzeniu.
Vero, łączące wszystko w jednym, okazało się także tańszym rozwiązaniem. Wydatki piekarni ograniczyły się do opłaty 1999 zł za drukarkę oraz odpowiedniego abonamentu oprogramowania sprzedażowego. Dzięki temu lokal nie musiał inwestować we wszystkie niezbędne sprzęty oddzielnie, co pozwoliło mu zaoszczędzić nawet połowę sumy w porównaniu do tradycyjnego zestawu POS.
Posiadamy Vero w naszym czwartym punkcie na alei Kasztanowej 10. Przy tak małym lokalu chcieliśmy mieć mniejszy POS, tak aby wykorzystać resztę miejsca na nasze wypieki na zakwasie. Vero świetnie się sprawdza w miejscach, gdzie powierzchnia na obsługę nie jest zbyt duża. Cały system jest bardzo prosty i czytelny. Są różne opcje odczytania raportów, wstecznych rachunków czy szybka sprzedaż. Wybrane rozwiązanie świetnie sprawdziło się w naszym lokalu.
System GoPOS znacznie przyspieszył działanie punktu, pozwolił na prowadzenie szybkiej sprzedaży, a dzięki integracji z terminalem płatniczym zapewnił błyskawiczne i bezbłędne procesowanie płatności. Teraz pracownicy mogą odbierać wartość rachunku od razu na urządzeniu, bez konieczności ręcznego wprowadzania wszystkich danych. Skróciło to czas obsługi, a także wyeliminowało niepotrzebne pomyłki. Dzięki aplikacji GoPOS obsługa klientów, nawet w godzinach wzmożonego ruchu, odbywa się szybko i bezproblemowo.
Dostęp do bieżących danych sprzedażowych zapewnił stałą i pełną kontrolę nad punktem. Dzięki raportom manager jest w stanie kontrolować zachodzące w lokalu procesy, sprawdzać to, co najczęściej sprzedaje się w określone dni i godziny, a w ten sposób zaplanować odpowiednią ilość produktów i wyposażać piekarnię w określony towar. W związku z wykorzystaniem systemu GoPOS we wszystkich punktach piekarni Zmączeni, manager zyskał także dostęp do bieżących raportów sprzedażowych, w tym porównawczych pomiędzy poszczególnymi punktami. Zarządzanie siecią lokali stało się prostsze i znacznie precyzyjniejsze, co ułatwiało planowanie przyszłych działań.
Błyskawiczne okazało się także samo wdrożenie urządzenia wraz z systemem. Dzięki prostocie oprogramowania i jego intuicyjności, sprzedaż za pomocą nowych narzędzi mogła rozpocząć się niemal od razu po wdrożeniu zestawu. To także ułatwienie dla pracowników, którzy nie muszą poświęcać czasu na dodatkową naukę obsługi aplikacji, a bezproblemowo wykonywać swoje obowiązki.
Porozmawiajmy bez zobowiązań! Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy sprawdzone narzędzia sprzedażowe!