GoPOS to młoda, prężnie rozwijająca się firma z branży IT, która dostarcza oprogramowanie oraz sprzęt POS. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko Office Manager.
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy biura
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikacji
- zarządzanie zadaniami związanymi z wewnętrznymi i zewnętrznymi wydarzeniami (logistyka, umowy z klientami, kontakty z dostawcami)
- zlecanie i odbieranie przesyłek kurierskich
- zarządzanie salami konferencyjnymi biura,
- obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
- zaopatrzenie biura - kontrolowanie poziomu zapasów artykułów spożywczych i biurowych oraz ich zamawianie
- praca z biura w godzinach 9:00 - 17:00
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobre umiejętności planowania oraz organizacji pracy zarówno własnej jak i innych,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista oraz wysokie zdolności komunikacyjne,
- biegłość w posługiwaniu się środowiskiem Google Workspace.
Mile widziane:
- dodatkowe kursy administracyjne,
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- wiele możliwości do rozwoju i nieszablonowego rozwiązywania case’ów,
- partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością,
- szkolenia, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
- dopłatę do MuliSport'a,
- start-upową atmosferę,
- wynagrodzenie w przedziale 4000 - 4500 zł netto, UoP.
Aplikacje prosimy kierować na hr@gopos.pl. tytułem: “Office Manager”
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).