GoPOS to młoda, prężnie rozwijająca się firma z branży IT, która dostarcza oprogramowanie oraz sprzęt POS. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko Customer Service. Jeśli lubisz pracę z ludźmi oraz potrafisz budować trwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami, to właśnie ciebie poszukujemy.
Obowiązki
- Rozwiązywanie problemów oraz wsparcie Klientów w zakresie obsługi oprogramowania,
- Udzielanie pomocy technicznej Kontrahentom, zarówno zdalnie, jak i na miejscu u Klienta,
- Budowanie dobrych relacji z Klientami,
- Dbanie o wizerunek firmy.
Wymagania
- Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu IT (np. Android, sieci, drukarki),
- Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Jesteś odpowiedzialny/a oraz umiesz pracować w zespole,
- Cechuje Cię proaktywne nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do sporadycznych wyjazdów do Klienta.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy na 1-2 linii wsparcia,
- Umiejętność serwisowania systemów informatycznych.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Ciekawy zakres zadań i obowiązków,
- Umowę zlecenie lub umowę o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz system premiowy,
- Na początku / okresie próbnym wynagrodzenie 3 490 zł, następnie do negocjacji,
- Pracę zmianową 9-17, 13-21
- Karta Benefit MultiSport,
- Wyjazdy oraz imprezy integracyjne
Aplikacje prosimy kierować na hr@gopos.pl, tytuł maila "Rekrutacja na stanowisko Customer Service".
Do zgłoszenia należy dołączyć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).