Kadromierz to nowoczesny program do zarządzania czasem pracy online z innowacyjnym podejściem do planowania, rejestracji i ewidencji czasu pracy w firmie. Połącz go z systemem sprzedażowym GoPOS i usprawnij zarządzanie personelem oraz skróć czas pracy managera do minimum!
Masz pytanie? Skontaktuj się z działem sprzedaży
Usprawnij pracę w swojej firmie, zaskocz pracowników sprawną organizacją czasu i odkryj pozostałe korzyści płynące z integracji.
Połącz program Kadromierz z systemem GoPOS i w pełni korzystaj z dostępnych funkcjonalności. Wyróżnij się na tle konkurencji i zautomatyzuj zarządzanie całym zespołem!
Wykorzystaj nowoczesne rozwiązanie do monitorowania czasu pracy pracowników i wglądu do ich dyspozycyjności. Zastąp dotychczasowe metody manualne i pożegnaj wiele niepotrzebnych błędów.
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą GoPOS.
Optymalizuj działanie swojej firmy na podstawie uzyskanych informacji o czasie pracy i poniesionych kosztach pracowniczych. Gromadź potrzebne dane w bezpiecznej chmurze i zwiększ skuteczność zdobytych raportów.
Zobacz materiały, dzięki którym poznasz nas lepiej oraz zyskasz praktyczne wskazówki i inspiracje na temat prowadzenia gastronomii.
Ucz się, rozwijaj i inspiruj. Poznaj darmowe kursy gastronomiczne online.
Dowiedz się więcejTak może funkcjonować także Twój lokal. Prowadź swoją restauracje niezawodnie!
Sprawdź terazSkutecznie planuj harmonogramy i kontroluj koszty pracy.
Oglądaj webinarZobacz, co jeszcze możesz zyskać dzięki integracji z programem Kadromierz.