Mini Case Study

Wykorzystanie Vero na przykładzie punktu gastronomicznego - restauracja Szamma Mia

Wykorzystanie Vero na przykładzie punktu gastronomicznego - restauracja Szamma Mia
Wykorzystanie Vero na przykładzie punktu gastronomicznego - restauracja Szamma Mia

Mini Case Study

Wykorzystanie Vero na przykładzie punktu gastronomicznego - restauracja Szamma Mia

Kompleksowy zestaw POS w jednym urządzeniu
Małe i kompaktowe wymiary urządzenia
Najtańsze rozwiązanie na rynku

Lokalizacja:

Piaseczno, Polska

Sektor:

Gastronomia

Wdrożenie:

PROKAS

O restauracji Szamma Mia i wyzwaniach punktu

Szamma Mia to restauracja serwująca dania kuchni włoskiej, mieszcząca się w Piasecznie. Punkt poszukiwał nowoczesnego zestawu POS, wyróżniającego się atrakcyjną ceną. Wdrożone rozwiązanie musiało być w pełni dostosowane do potrzeb gastronomii. System musiał gwarantować szybką konfigurację menu i cen, umożliwiać pracę na otwartych rachunkach oraz ich dowolne łączenie i dzielenie. Co więcej narzędzie musiało być na tyle czytelne i proste, by pracownicy nie musieli poświęcać zbyt wiele czasu na naukę jego obsługi.

Dla właścicieli restauracji ważny był także zdalny, stały podgląd tego, co dzieje się w punkcie i dostęp do bieżących analiz, dotyczących liczby gości przebywających w lokalu, pracowników zameldowanych w pracy oraz najczęściej sprzedawanych pozycji, by z odpowiednim wyprzedzeniem planować ilość zapasów.

Rozwiązanie

W odpowiedzi na potrzeby restauracji Szamma Mia Partner PROKAS postanowił wdrożyć urządzenie Posnet Vero wraz z systemem sprzedażowym GoPOS.

Vero - kompleksowy zestaw All in One

Połączenie drukarki fiskalnej, platformy POS, systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym.

POS zamknięty w jednym urządzeniu

Obowiązkowy dla każdego punktu gastronomicznego zestaw POS, dzięki innowacyjnemu Posnet Vero został ograniczony do jednego urządzenia. Sprzęt stanowiący połączenie drukarki fiskalnej, platformy POS oraz systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym, pozwolił na znaczną oszczędność restauracji. Kompletowanie standardowego zestawu wiązałoby się ze znacznie wyższymi kosztami, które przy Vero zostały ograniczone do kwoty 1999 zł za drukarkę oraz odpowiedniego abonamentu oprogramowania.

Szybka sprzedaż i płatności

Wprowadzone rozwiązanie skróciło czas obsługi gości i usprawniło przyjmowanie płatności. Dzięki systemowi GoPOS pracownicy są w stanie przyjmować zamówienia w kilku kliknięciach, a skonfigurowane wybrane metod płatności, pozwalają klientom opłacać zamówienia na kilka sposobów. Ważnym jest także integracja z terminalem płatniczym - dzięki niej wartość o rachunkach przekazywana jest od razu do urządzenia, co eliminuje konieczność ich ręcznego wprowadzania i ewentualne błędy.

Czytelny system dla wszystkich pracowników

Intuicyjny system sprzedażowy GoPOS skrócił czas wdrożeń nowych pracowników restauracji. Oprogramowanie jest bardzo czytelne i proste w obsłudze, dzięki czemu personel może od razu przejść do wykonywania swoich obowiązków i obsługi klientów lokalu.

Quote mark

System GoPOS bardzo ułatwia pracę w naszej restauracji. Aplikacja posiada wiele bardzo przydatnych opcji takich jak dzielenie rachunków, statystyki, czy zaawansowane raporty. Dzięki niej możemy sprawdzać na bieżąco, które pozycje z naszego menu sprzedają się najlepiej, a które słabiej. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ system jest bardzo prosty w obsłudze, a każdy nowy kelner nie mający styczności z oprogramowaniem wcześniej, w mgnieniu oka potrafi go obsłużyć.

Anna Wiórkowska
Właścicielka restauracji Szamma Mia

Praca na otwartych rachunkach oraz ich dowolne łączenie i dzielenie

Pracownicy restauracji Szamma Mia doceniają także możliwość pracy na otwartych rachunkach - szczególnie przydatnej dla punktów gastronomicznych. Dzięki temu, w momencie obsługiwania gości, kelnerzy nie muszą zamykać rachunków po przyjęciu zamówień, a klienci mogą wygodnie domawiać pozycje i otrzymać jeden rachunek pod koniec swojej wizyty.

Przydatna funkcjonalność to także możliwość dowolnego łączenia i dzielenia rachunków, zgodnie z preferencjami gości. Doceniają ją zarówno kelnerzy, jak i konsumenci. Dzięki temu proces rozliczeń jest klarowny i zawsze bezbłędny - zgodnie z oczekiwaniami gości.

Menu restauracji - zawsze aktualne i zgodnie z sezonem

Szybka edycja menu to kolejny aspekt, który został usprawniony wraz z wprowadzonym rozwiązaniem. Dzięki prostej konfiguracji menu i cen, właściciele punktów są w stanie szybko modyfikować kartę dań i uzupełniać ją o nowe pozycje, zmieniające się wraz z sezonem. Zmiany widoczne są od razu w aplikacji sprzedażowej - w rezultacie kelnerzy oferują klientom zawsze aktualne menu.

Zdalna kontrola punktu i pracowników

Stale aktualne raporty, dostępne w bezpiecznej chmurze, usprawniły monitoring i kontrolę lokalu, także z dala od niego. Dzięki gromadzonym analizom właściciele mogą sprawdzać aktualną liczbę gości w restauracji, zalogowanych pracowników do systemu oraz sprzedaż najczęściej wybieranych pozycji. Dostępne są również raporty porównawcze umożliwiające porównywanie sprzedaży pomiędzy różnymi dniami tygodnia, czy poszczególnymi pozycjami z menu. Ponadto dostęp do analiz wpływa pozytywnie na planowanie zapasów - dzięki raportom właściciele widzą, które z dań cieszą się największą popularnością i mogą zaplanować niezbędną ilość surowców z odpowiednim wyprzedzeniem.

Green dots

Najważniejsze zalety Vero dla punktów gastronomicznych typu restauracje

Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo