Case Study

Szybka obsługa i smart zarządzanie w dynamicznie rozwijającej się sieci lokali Woosabi

Szybka obsługa i smart zarządzanie w dynamicznie rozwijającej się sieci lokali Woosabi
video-9bhFZY8sErM
Szybka obsługa i smart zarządzanie w dynamicznie rozwijającej się sieci lokali Woosabi
video-9bhFZY8sErM

Case Study

Szybka obsługa i smart zarządzanie w dynamicznie rozwijającej się sieci lokali Woosabi

Oszczędność czasu pracy managera miesięcznie o
26h
Krótszy czas przygotowania zamówień o
22%
Eliminacja błędów podczas przekazywania zamówień o
100%

Projekt:

Technologiczne wsparcie dynamicznie rozwijającej się sieci lokali Woosabi

Sektor:

Gastronomia

Lokalizacja:

Kraków, Wrocław, Gdańsk

Wdrożenie:

GoPOS

Sprawdź, jak Woosabi wprowadza innowacje technologiczne GoPOS i osiąga imponujące rezultaty w zakresie obsługi klientów

Woosabi to dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji i koktajl barów, mieszczących się we Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie, znana z oryginalnych smaków kuchni azjatyckiej. Lokale przyciągają autorskimi drinkami, klimatyczną muzyką i wyjątkową atmosferą. W ciągu dnia serwują aromatyczne bowle i domowe lemoniady, a wieczorami egzotyczne drinki i rzemieślnicze piwa. Wnętrza restauracji wyróżniają się oryginalnym wystrojem, szczególnie krakowski lokal, mieszczący się w zabytkowej zajezdni tramwajowej, zaprojektowany przez studio CUDO.

Woosabi od samego początku swojej działalności stawia na szybkość i jakość obsługi, wspieraną przez nowoczesne rozwiązania technologiczne. Dlatego też pierwszym wyborem restauracji stały się systemy GoPOS. Dzięki wdrożeniu oprogramowania oraz Mobilnych Kelnerów, proces obsługi gości stał się bardzo szybki. Wprowadzenie systemu GoKDS dodatkowo zoptymalizowało komunikację z kuchnią, redukując liczbę błędów i skracając czas przygotowania zamówień o 22%. Dzięki GoStock Woosabi osiągnęło lepszą kontrolę nad stanami magazynowymi, co zapobiega brakom surowców. GoPOS wspiera także pracę właścicielki, ułatwiając zarządzanie wszystkimi punktami sprzedaży z jednego miejsca, poprzez generowanie zawsze bieżących i kompleksowych raportów oraz analiz.

Green dots
Quote mark

Z GoPOS działamy już od 4 bądź 5 lat. Mamy 4 lokale, które obsługuje GoPOS. Na początku najbardziej zależało mi na rozwiązaniu Mobilnego Kelnera, ponieważ stawiamy mocno na szybkość w naszych lokalach. GoPOS był chyba jedyną aplikacją, która oferowała takie rozwiązania na rynku w tamtym czasie. Natomiast z rozwojem GoPOS i różnych funkcjonalności takich, jak GoStock czy GoKDS, pozwala nam to zarządzać ogólnie restauracją w bardziej kontrolowany sposób.

Diana Sadłowska
Właścicielka, Woosabi

Usprawnienie zarządzania całą siecią dzięki GoPOS

Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stanęło Woosabi, było efektywne zarządzanie rozproszoną siecią restauracji. Wdrożenie systemu GoPOS idealnie odpowiedziało na te potrzeby, umożliwiając wygodne zarządzanie wszystkimi punktami sprzedaży z jednego panelu – z dowolnego miejsca i na urządzeniach mobilnych dzięki dedykowanej aplikacji, dostępnej na iOS i Android. Dzięki przechowywaniu danych sprzedażowych w chmurze, właścicielka ma bieżący dostęp do szczegółowych informacji o wynikach sprzedaży w każdym lokalu, w tym analizę popularności poszczególnych dań, najczęściej wybieranych metod płatności oraz dni z największym ruchem. Oprogramowanie umożliwia także wygodne tworzenie raportów grupowych oraz podejmowanie świadomych decyzji biznesowych na podstawie dokładnych analiz.

GoPOS nie tylko ułatwia monitorowanie wyników finansowych, ale również pozwala na skuteczne zarządzanie personelem na odległość. Właścicielka może zdalnie kontrolować obecność pracowników, monitorować ich efektywność oraz sprawnie przeprowadzać miesięczne rozliczenia za przepracowane godziny. Automatyzacja tych procesów zwiększa dokładność i oszczędza cenny czas – średnio około 26 godzin miesięcznie, które musiałyby zostać poświęcane na ręczne raportowanie i rozliczenia.

video-9bhFZY8sErM

Mobilna obsługa kelnerska dla szybszej obsługi

Od samego początku działalności Woosabi kładło duży nacisk na zapewnianie jak najszybszej obsługi odwiedzającym lokal gościom. W odpowiedzi na te potrzeby, w każdym z powstających lokali zdecydowano się na wdrożenie stacjonarnego punktu systemu GoPOS oraz Mobilnych Kelnerów, które umożliwiają kompleksową obsługę gości All in One. Dzięki tym rozwiązaniom, pracownicy mogą przyjmować zamówienia przy stolikach w zaledwie trzech kliknięciach, co znacząco przyspiesza cały proces obsługi.

Zamówienia są następnie automatycznie przesyłane do kuchni, eliminując konieczność osobistego przekazywania ich przez kelnerów i minimalizując ryzyko błędów. Dodatkowo, system umożliwia prezentowanie zdjęć dań na tablecie, co ułatwia wybór potraw i poprawia ogólne doświadczenie kulinarne klientów. Co więcej, dzięki funkcji sprzedaży sugerowanej, Mobilny Kelner może automatycznie podpowiadać dodatkowe pozycje w zależności od wybranych dań, co umożliwia kelnerom efektywny upselling i zwiększa ogólną wartość sprzedaży. Po wdrożeniu rozwiązań GoPOS proces przyjmowania płatności rónież uległ przyspieszniu. Dzięki integracji systemu GoPOS z terminalami płatniczymi, obsługa może teraz szybko realizować płatności, bez konieczności ręcznego wprowadzania kwoty na urządzenie płatnicze. GoPOS oferuje ponadto funkcję łączenia i dzielenia rachunków, dzięki czemu kelnerzy mogą dokonywać rozliczeń łatwiej, zgodnie z preferencjami klientów. Szybsza stała się również rotacja stolików, co pozwala kelnerom obsługiwać więcej gości w krótszym czasie.

GoKDS dla lepszej komunikacji z kuchnią

Aby jeszcze bardziej usprawnić proces obsługi, po pewnym czasie Woosabi wprowadziło system GoKDS, który zoptymalizował komunikację z kuchnią. Zamówienia są teraz do niej automatycznie przesyłane i oznaczane odpowiednimi statusami. Dzięki temu liczba błędów powstających podczas ich osobistego przekazywania została wyeliminowana do zera. Kolorowe oznaczenia pozwalają kucharzom także na wygodne i bieżące śledzenie oraz zmienianie etapów przygotowania zamówień. Pracownicy na kuchni błyskawicznie i wygodnie zawiadamiają kelnerów o gotowych daniach, tuż po ich przygotowaniu.

Wprowadzenie GoKDS znacząco przyspieszyło obsługę w kuchni – dzięki automatyzacji, czas przygotowania zamówień skrócił się o 22%. Dodatkowo, system umożliwił lepsze zarządzanie priorytetami zamówień, co zwiększyło ogólną efektywność pracy kuchni o 28%.

Eliminacja błędów podczas przekazywania zamówień o
100%
Krótszy czas przygotowania zamówień o
22%
Zwiększenie efektywności pracy kuchni o
28%

Przejrzyste i zorganizowane zarządzanie zapasami dzięki systemowi magazynowemu GoStock

Aby lepiej monitorować stany surowców w swoich lokalach, Woosabi postawiło na system GoStock, który poprawił efektywność zarządzania zapasami. Dzięki niemu restauracje mogą stale kontrolować ilości towaru i lepiej planować zakupy. System GoStock umożliwia utrzymanie odpowiednich poziomów zapasów, co zapobiega przestojom w sprzedaży. W efekcie łatwo eliminuje się ewentualne braki w magazynie, co sprawia, że zarządzanie zapasami jest bardziej przejrzyste i zorganizowane.

Green dots
Quote mark

Współpraca z Woosabi to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód na to, jak nasze rozwiązania mogą realnie usprawnić działanie dynamicznie rozwijających się sieci restauracji. GoPOS, Mobilny Kelner, GoKDS i GoStock zostały stworzone, aby maksymalizować efektywność operacyjną i podnosić standardy obsługi. Sukces Woosabi pokazuje, że nasze systemy nie tylko odpowiadają na potrzeby rynku, ale również przewyższają oczekiwania, pomagając naszym klientom osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe.

Grzegorz Kożuchowski
Dyrektor generalny, GoPOS

Ty także odmień swoją restaurację z GoPOS!

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i pokażemy, jak nasze systemy mogą usprawnić Twój biznes.

W celu weryfikacji wpisz numer: 6742

Wysłanie danych jest równoznaczne ze zgodą na kontakt. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Jakie funkcje systemu pomogły restauracji?

Poszczególne funkcjonalności oprogramowania usprawniły wiele działań w restauracjach Woosabi. Oto rozwiązania, które doskonale odnalazły się w lokalach.

Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo