webinar-icon

Jak gościnność może wyróżnić nasz lokal?

Jedną z kluczowych zasad gastronomii jest gościnność. Dowiedz się, jak wykorzystać ją, kreując Customer Experience w restauracji oraz sprawdź, jak prowadzić aktywną sprzedaż, jednocześnie dbając o Gościa. Zobacz bezpłatne szkolenie gastronomiczne i przekonaj się również, jakie nawyki i proaktywne zachowania w gastronomii zapewnią gościnną atmosferę.

  Jak gościnność może wyróżnić nasz lokal? 
# 
 Jedną z kluczowych zasad gastronomii jest **goś

  • Customer experience w gastronomii. Tworzenie ścieżki gościa w Twoim lokalu.
  • Omówienie zagadnienia gościnności w gastronomii i tego, jak dobra gościnność przekłada się na pracę zespołu, zadowolenie gości i funkcjonowanie lokalu.
  • Wskazanie prawidłowych nawyków i proaktywnych zachowań, dzięki którym powstaje gościnna atmosfera w restauracji.
  • Wyjaśnienie różnic między pasywną, agresywną a aktywną sprzedażą. Wskazanie, jak aktywna sprzedaż przekłada się na lepszą dbałość o gościa, napiwki i rozwój
  • Wzmocnienie gościnności - skuteczne polecanie, sprawne udzielanie informacji i błyskawiczny proces sprzedaży.

Sprawdź szkolenie gastronomiczne tam, gdzie Ci najwygodniej:

Subskrybuj Strefę Eksperta

Zostaw swój adres e-mail i otrzymuj regularne powiadomienia o najnowszych darmowych szkoleniach gastronomicznych online oraz wszelkich publikacjach, które przygotowujemy!

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Patrycja Siwiec

Współwłaścicielka firmy Gościnność

Jako psycholog, akredytowana coach European and Mentoring Coaching Council, trenerka i konsultant pomaga w udoskonalaniu doświadczenia Gościa. Od ponad 12 lat jest związana z rozwojem właścicieli biznesów, kadry kierowniczej i pracowników branży HoReCa. Przeprowadza audyty, wizyty tajemniczego gościa, szkolenia motywacyjne pracowników gastronomii, projektuje indywidualne plany rozwoju restauracji, rozpisuje manuale i wspiera w tworzeniu standardów serwisu każdego typu lokali. Jest współautorką książek „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” i „Gościnność od kuchni”. Jako dziennikarka przez wiele lat współpracowała z najlepszymi tytułami branżowymi pisząc o winie i jedzeniu.

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Adam Pawłowski

Współwłaściciel firmy Gościnność

Pierwszy polski Master Sommelier. Tytułem tym poszczycić się może zaledwie niecałe 300 osób na świecie i uznaje się go za najwyższy poziom kwalifikacji w dziedzinie wina. Szlify w branży zdobywał w Northcote, restauracji odznaczonej gwiazdką w prestiżowym przewodniku Michelina. To właśnie tam, przez 6 lat, jako Head Sommelier zarządzał jedną z najlepszych kart win w Wielkiej Brytanii i dowodził grupą jednych z najbardziej utalentowanych sommelierów w kraju. Wykładowca i członek zarządu Court of Master Sommeliers. Certyfikowany wykładowca i egzaminator londyńskiej szkoły winiarskiej The Wine & Spirit Education Trust pod egidą której prowadzi kursy na poziomach 1, 2 i 3 w ramach Adam Pawłowski MS Wine Academy.

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS to platforma edukacyjna, oferująca darmowe szkolenia gastronomiczne online dla branży HoReCa. Znajdziesz tu kursy gastronomiczne, które pozwolą Ci podnieść swoje umiejętności i skutecznie rozwijać własną firmę. Wszystkie szkolenia dla gastronomii zostały zaprojektowane tak, by dostarczać Ci jak najwięcej cennych informacji, porad i wskazówek od największych ekspertów w branży. Sprawdź już teraz bogatą bibliotekę bezpłatnych szkoleń gastronomicznych online, które pomagają tysiącom restauratorom działać w branży skuteczniej i jeszcze efektywniej.

Zobacz więcej

GoPOS - jeden system, niezliczone możliwości dla Twojego biznesu! Poznaj go bliżej.

Zobacz więcej
webinar-icon
Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo