Montownia to nowoczesny kompleks gastronomiczny Trójmiasta, zlokalizowany w zabytkowej hali Stoczni Gdańskiej. Pod jednym dachem mieści 17 restauracji i 3 bary, oferujące różnorodne smaki z całego świata. Wśród wyjątkowych konceptów znajdują się Green Egg, Curry Leaves, Sakana, Melted, Banditos i Silk&Spicy, a przestrzeń wzbogaca artystyczna instalacja Bloop autorstwa Marcina Zawickiego.
Od samego początku zarządzanie tak dużym kompleksem było wyzwaniem. GoPOS okazał się odpowiedzią na wszystkie potrzeby, umożliwiając monitorowanie każdego lokalu w czasie rzeczywistym i oszczędzając czas na ręcznym przygotowywaniu raportów. Także dostosowanie menu do sezonowych zmian czy braku surowców stało się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zintegrowany z terminalem płatniczym system, przyspieszył także proces obsługi klienta, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania kwot, a liczne moduły dodatkowe dały potencjał na rozbudowanie oprogramowania w przyszłości.
Zobacz, jakie wyzwania napotkała Montownia i jakie rozwiązania wprowadziliśmy wraz z Partnerem PremNet, aby je pokonać.
Koncept gastronomiczny Montownia, stanowiący połączenie kilku niezależnych lokali pod jednym szyldem, poszukiwał narzędzia sprzedażowego, które dałoby szansę na zastosowanie jednolitego rozwiązania we wszystkich punktach. Musiało ono zapewniać możliwość utworzenia dowolnej liczby lokalizacji, w przypadku powstawania kolejnych lokali. Zarządzanie całą strefą było także wyzwaniem dla właściciela, któremu zależało na uzyskaniu dostępu do szczegółowych analiz grupowych na temat obrotu każdego z punktów. Poza tym system musiał gwarantować opcję wprowadzania szybkich zmian i dowolnego edytowania menu oraz cenników, na przykład w momencie braku niektórych surowców lub sezonowych modyfikacji.
GoPOS okazał się elastycznym rozwiązaniem dla całego kompleksu. Dzięki możliwości dodawania poszczególnych lokalizacji, oprogramowanie umożliwiło wdrożenie jednakowego systemu we wszystkich punktach. Rozwiązanie zapewniło także sprawne zarządzanie całym kompleksem i zautomatyzowało działania w obiekcie, eliminując konieczność wykonywania ich w sposób tradycyjny - ręcznie. Dzięki niemu właściciel zyskał dostęp do szczegółowych danych sprzedażowych z każdego z punktów - w jednym miejscu. Poszczególne analizy generowane są teraz krócej o 4 godziny, w porównaniu do ich manualnego przygotowywania, a właściciel zaoszczędził do 22 godzin miesięcznie na analizie wszelkich zestawień i porównań pomiędzy lokalami.
Docenianą funkcjonalnością systemu jest także możliwość wprowadzania dowolnych zmian w menu. Pracownicy modyfikują kartę dań i cenniki o 32% szybciej, a wszystkie dane są przesyłane od razu do aplikacji sprzedażowej.
Foodhalle, ze względu na swoją charakterystykę, zawsze przyciągają rzesze klientów. Poszukiwane narzędzie musiało zapewniać szybką sprzedaż od momentu przyjęcia zamówienia po odbiór płatności. Istotne było, aby system posiadał integrację z terminalem płatniczym, co usprawniłoby ostatni etap przyjmowania zamówień i wyeliminowało konieczność ręcznego wprowadzania kwoty do terminala. Montowni zależało także, aby rozwiązanie sprzedażowe było stabilne i zapewniało płynność działania, w tym także offline w przypadku jakichkolwiek problemów z Internetem.
Oprogramowanie GoPOS zapewniło stabilność działania i stałą pracę bez zakłóceń. Prosta obsługa systemu i jego intuicyjność ułatwiły działanie personelowi - w rezultacie pracownicy nabijają zamówienia już nawet w trzech kliknięciach. System GoPOS znacząco przyspieszył procesy sprzedażowe oraz obsługę w poszczególnych lokalach, skracając czas potrzebny na te działania średnio o 37%. Usprawnieniu uległ również proces płatności, a integracja z terminalem wyeliminowała konieczność ręcznego wprowadzania kwoty do urządzenia. Automatyczne przesyłanie informacji pozwoliło na dostarczanie zamówień do klientów o 21% szybciej. Oprogramowanie zapewnia jednak nie tylko szybką, ale również bezbłędną obsługę klientów, eliminując całkowicie pomyłki podczas przyjmowania płatności bezgotówkowych, dzięki integracji z terminalem płatniczym.
Tak duży obiekt gastronomiczny jak foodhall Montownia, wymaga zatrudnienia licznego personelu, który zwłaszcza w sezonie często się zmienia. Poszukiwane narzędzie musiało zatem być proste w obsłudze i posiadać intuicyjny interfejs, z którym poradziłby sobie każdy pracownik, bez konieczności poświęcania czasu na długotrwałe wdrożenia.
Intuicyjne oprogramowanie GoPOS skróciło czas potrzebny na wdrożenia nowych pracowników, redukując go o 6 godzin w porównaniu do innych rozwiązań sprzedażowych dostępnych na rynku. Łatwość użytkowania oraz możliwość prowadzenia sprzedaży poprzez graficzny podgląd menu zapewnia natychmiastowe przystąpienie do pracy, bez konieczności szkoleń z obsługi systemu.
Dla Montowni ważnym rozwiązaniem był system lojalnościowy, który pozwoliłby na efektywne zarządzanie relacjami z klientami, jak i personelem. Dzięki programowi lojalnościowemu GoCRM, Montownia może teraz tworzyć różnorodne zniżki i przyznawać je pracownikom. Dodatkowo kompleks korzysta z opcji kart przedpłaconych dla imprez zorganizowanych. Nowoczesne narzędzia lojalnościowe generują w ten sposób dodatkowe przychody dla kompleksu.
Wraz z rozwojem Montowni oraz w zależności od potrzeb poszczególnych punktów, poszukiwane rozwiązanie musiało gwarantować także możliwość dowolnej rozbudowy o moduły dodatkowe, zapewniające kolejne funkcjonalności.
Wybór systemu GoPOS dał szansę na elastyczną rozbudowę oprogramowania o kolejne aplikacje w przyszłości. Już teraz w jednym z lokali gastronomicznych został wykorzystany system GoKDS, który ułatwia komunikację między salą a kuchnią, eliminując potrzebę tradycyjnej formy przekazywania informacji o zamówieniach, jak na przykład za pomocą karteczek. Teraz pracownicy mogą przesyłać zamówienia za pomocą jednego kliknięcia i precyzyjnie oznaczać etap ich przygotowania - w różnych kolorach - a po przygotowaniu wysyłać powiadomienie do kelnera. Dzięki temu zamówienia są dostarczane do klientów o 21% szybciej, a wszystko to przekłada się na większe zadowolenie gości z wizyty w kompleksie.
Porozmawiajmy bez zobowiązań! Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy sprawdzone narzędzia sprzedażowe!
Poszczególne funkcjonalności oprogramowania usprawniły wiele działań w Montowni. Oto rozwiązania, które doskonale odnalazły się w kompleksie.