Krajowy System e-Faktur to system, który pozwala na wystawianie, otrzymywanie i przechowywanie e-Faktur. Gdy tylko pojawi się obowiązek korzystania z KSeF - GoPOS będzie gotowe, aby wspierać Cię w procesie wymiany danych z Krajowym Systemem e-Faktur! Czytaj dalej i dowiedź się więcej jak system działa i dla których przedsiębiorców jest skierowany.
Masz pytanie? Skontaktuj się z działem sprzedaży
Dowiedz się, jak działa KSeF i od kiedy obowiązkowo musisz z niego korzystać.
Krajowy System e-Faktur to system, który pozwala na wystawianie, otrzymywanie i przechowywanie e-Faktur. Oznacza to, że każda wystawiona przez Ciebie faktura elektroniczna będzie docierać do swojego odbiorcy właśnie za pośrednictwem KSeF. Od 1 lipca 2024 r. podatnicy VAT mający siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności w Polsce będą mieli obowiązek wystawiania e-Faktur przez KSeF.
Korzystanie z KSeF niesie ze sobą sporo korzyści. Przede wszystkim ujednolicisz swój sposób rozliczania z innymi firmami, a także usprawnisz swoją komunikację z administracją.
Procesowanie e-Faktur w KSeF z GoPOS stanie się jeszcze szybsze i prostsze.
Zapewniamy, że gdy zostanie wprowadzony prawny obowiązek używania Krajowego Systemu e-Faktur - Twój system sprzedażowy będzie na to gotowy. Zadbamy o pełną integrację oraz łatwy i płynny sposób przekazywania danych z GoPOS do KSeF!
Wybierz system dopasowany do potrzeb Twojego biznesu i sprzedawaj w zaledwie 3 kliknięciach. Bezbłędnie i łatwo wystawiaj faktury, a także zyskaj pełny dostęp do wszystkich danych na temat Twojej sprzedaży w wygodnej formie raportów.
Wypełnij poniższy formularz, a specjalista GoPOS pomoże Ci dobrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.