Korzystaj z analiz i raportów dostępnych w oprogramowaniu dla hoteli i restauracji GoPOS, by kontrolować swój biznes z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego. Zarządzaj lokalem w czasie rzeczywistym, nadzoruj pracę personelu i przechowuj wszystkie dane w bezpiecznej chmurze. GoManager nie jest osobnym produktem. Jest częścią aplikacji webowej GoPOS. Sprawdź poniżej z jakich funkcjonalności, w ramach niej możesz korzystać!
Masz pytanie? Skontaktuj się z działem sprzedaży
Poznaj dostępne narzędzia i funkcjonalności systemu GoManager, które pozwolą Ci na zarządzanie lokalem w czasie rzeczywistym, nawet gdy będziesz przebywać z dala od niego.
Odpoczywasz na wakacjach lub przebywasz z dala od lokalu? Nadzoruj swój biznes z GoManager bez względu na to, gdziekolwiek się znajdujesz. Zarządzaj wszystkimi aspektami kompleksowo za pomocą zaledwie jednego urządzenia z dostępem do Internetu, takiego jak:
Otrzymuj dostęp do bieżących analiz online z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego. Generuj raporty w kilka sekund, by lepiej i wydajniej zarządzać lokalem.
Zarządzaj swoimi pracownikami z dowolnego miejsca, wykorzystując niezawodne oprogramowanie dla hoteli i restauracji. Monitoruj ich działania i czas pracy na bieżąco oraz porównuj pracę personelu na wiele sposobów.
Zarządzaj personelem
Raport storn
Kontrola nad uprawnieniami
Rozliczaj pracowników
Wypełnij poniższy formularz, a specjalista GoPOS pomoże Ci dobrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Uruchom nasz program magazynowy i sprawdzaj, co najlepiej się sprzedaje. Kontroluj magazyn na bieżąco, dzięki precyzyjnym danym i raportom. Zwiększ swoje zyski i uzupełniaj wszystkie braki na czas.
Prezentacja różnic w inwentaryzacji
Szczegółowe raporty i analizy
Stany magazynowe i blokowanie ilości
Precyzyjne listy zakupowe
Sprawdź dostępne plany cenowe i wybierz najlepszy dla swojego biznesu.
Połącz system sprzedażowy POS z innymi aplikacjami, które znajdziesz u nas i stwórz wszechstronną platformę dla swojego biznesu.