Lokalizacja:
Częstochowa, Polska
Sektor:
Sprzedaż detaliczna
Produkt:
Wdrożenie:
Kasy Fiskalne Jolanta Częstochowa
J&M Market to mieszczący się w Częstochowie sklep spożywczy. W swoim asortymencie posiada mięso, ryby i wędliny sprzedawane na wagę, a także słodycze czy napoje. Nowo otwarty sklep to także pierwsza działalność tego typu jego właściciela. Z tego względu chciał on znaleźć rozwiązanie, które wspomogłyby działanie biznesu, było innowacyjne i sprawdzone, a także wychodziło korzystnie cenowo.
Charakter biznesu i sprzedaż produktów na wagę wymagały także, by poszukiwane rozwiązanie posiadało niezbędne interfejsy, umożliwiające podłączenie do niego wagi, zintegrowanej dodatkowo z systemem sprzedażowym. Oprogramowanie musiało umożliwiać szybką konfigurację menu i bieżącą aktualizację wszystkich wprowadzanych zmian, ze względu na stale powiększający się asortyment sklepu. Ponadto ważnym było, aby do konfigurowanych produktów można było wprowadzić dowolne opisy, pozwalające na dodanie informacji o ich składzie, pochodzeniu czy producencie. System musiał gwarantować także zdalny dostęp do niezbędnych danych sprzedażowych i umożliwiać właścicielowi stałą, zdalną kontrolę sklepu.
W odpowiedzi na potrzeby sklepu J&M Market, Partner Kasy Fiskalne Jolanta Częstochowa postanowił wdrożyć urządzenie Posnet Vero wraz z system GoPOS.
Wybrane przez sklep urządzenie Posnet Vero to połączenie drukarki fiskalnej, platformy POS, systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym. Dzięki temu punkt zaoszczędził znacznie więcej miejsca, a małe i poręczne Vero doskonale odpowiedziało na potrzeby niewielkiego sklepu detalicznego. Co więcej niskie koszty tego pełnego stanowiska sprzedażowego, w porównaniu do tradycyjnych zestawów, przyniosły także znaczną oszczędność. Zakup drukarki wiązał się z wydatkiem jedynych 1999 zł, a do tego sklep opłaca jeszcze odpowiedni abonament oprogramowania sprzedażowego.
System sprzedażowy GoPOS to rozwiązanie, które odpowiedziało na potrzeby biznesu detalicznego. Dzięki wszechstronności zastosowania oprogramowania, bezproblemowo można dostosować je także do sklepów z branży retail. Już podczas konfiguracji systemu, właściciel mógł wybrać swój typ biznesu, dzięki czemu oprogramowanie automatycznie dopasowało się do jego charakterystyki i potrzeb.
Wprowadzone rozwiązanie ułatwiło także pracę personelu. Intuicyjny system nie wymaga długotrwałych wdrożeń, a ponadto jest bardzo prosty w obsłudze. Sprzedaż odbywa się w kilku kliknięciach, co znacznie przyspiesza cały proces, eliminując konieczność nabijania poszczególnych pozycji poprzez kody, co często ma miejsce w przypadku tradycyjnych kas fiskalnych.
Możliwość podpięcia do urządzenia wagi oraz jej pełna integracja z systemem sprzedażowym odpowiedziały na wyzwanie biznesu i przyczyniły się do znacznego przyspieszenia sprzedaży. W momencie zważenia produktów jak wędliny czy ryby, dane na temat ich wagi są przesyłane bezpośrednio do aplikacji, która automatycznie przelicza wartość na określoną kwotę. Wygodę tej funkcjonalności doceniają także pracownicy, a w rezultacie - popełniają znacznie mniej błędów.
System GoPOS pozwolił na szybką i wygodną konfigurację menu sklepu oraz wszystkich nowo pojawiających się pozycji. Ze względu na stale poszerzany asortyment sklepu, oprogramowanie sprzedażowe musiało zapewniać także możliwość konfiguracji nieokreślonej liczby produktów oraz otrzymywania wszystkich wprowadzonych zmian lub nowości na bieżąco. Proces dodawania pozycji do systemu jest bardzo prosty i błyskawiczny, a po zapisaniu wprowadzonych zmian wszystkie informacje pokazują się od razu w aplikacji sprzedażowej.
Zdecydowaliśmy się wyposażyć nasz nowo otwarty sklep w Vero wraz z systemem GoPOS. Był to zdecydowanie dobry wybór. Urządzenie jest małe i poręczne, przez co nie zajmuje dużo miejsca na ladzie. Aplikacja natomiast zapewnia szybką sprzedaż i ułatwia zarządzanie punktem, nawet z dala od niego. Sprawnie można także uaktualniać menu naszego punktu, co było istotne ze względu na stale poszerzany asortyment. Zaletą jest również integracja z wagą - teraz, podczas sprzedaży wędlin czy ryb, nie musimy ręcznie wprowadzać danych do systemu, co skraca czas i ułatwia cały proces.
Sprzedaż produktów takich jak mięso, wędliny czy ryby wymaga od biznesów posiadania wglądu do pełnego składu oferowanych produktów, a niekiedy także informacji o ich producencie. Takie dane przechowywane są teraz wygodnie w systemie sprzedażowym. Podczas konfiguracji sprzedawanych produktów właściciel może dodawać ich dowolne opisy, w tym informacje o składzie, pochodzeniu czy producencie danej pozycji. Podczas sprzedaży pracownik ma łatwy pogląd tego typu informacji i może informować klienta o wszystkich niezbędnych danych.
GoPOS zapewnił także łatwy dostęp do bieżących raportów sprzedażowych właścicielowi sklepu J&M Market. Dzięki systemowi ma on wgląd zarówno do standardowego raportu kasowego, dzięki któremu może podejrzeć dzienny przebieg sprzedaży, wartość utargu i wszystkich przeprowadzonych transakcji, jak i rozbudowanych analiz dotyczących sprzedaży oferowanych produktów w konkretne dni i godziny, popularności poszczególnych pozycji, czy najczęściej wybieranych przez klientów metod płatności. Na tej podstawie może on precyzyjniej analizować stan sklepu i lepiej planować odpowiednią ilość towaru. W rezultacie sprzedaż nigdy nie jest niepotrzebnie wytrzymywana. Dostęp do niezbędnych analiz możliwy jest także zdalnie, z dowolnego urządzenia osobistego z dostępem do Internetu, co ułatwiło właścicielowi stałą kontrolę biznesu nawet z dala od niego.
Porozmawiajmy bez zobowiązań! Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy sprawdzone narzędzia sprzedażowe!