GoPOS to nowoczesny system sprzedażowy skierowany do właścicieli punktów gastronomicznych. Oprogramowanie posiada wiele rozbudowanych funkcji, które pozwolą wprowadzić Twój lokal na wyższy poziom zarządzania i obsługi klienta.
Twoi goście sprawdzą menu na ekranie swojego telefonu
Informacje zostaną zapisane i przesłane do systemu przy najbliższym połączeniu z Internetem
Zarządzaj biznesem z każdego miejsca i urządzenia z dostępem do Internetu
Niezbędne informacje do lepszego zarządzania biznesem w formie zestawień i wykresów
Możesz utworzyć kilka dostępnych menu z dowolnym układem graficznym i wyróżnić najlepiej sprzedające się produkty, żeby przyśpieszyć przyjmowanie zamówień
Możliwość przypisania do rachunku zniżek oraz napiwków kwotowych lub procentowych
Dzięki graficznemu widokowi stolików będziesz miał możliwość kontroli wolnych miejsc na sali
Zintegrowany z systemem POS przejrzysty sklep, który pozwoli zamawiać Twoim gościom poza lokalem
Automatyzacja procesu zamówień przy równoczesnej optymalizacji cen dająca podwójne oszczędności
Możliwość rezerwacji stolika na konkretną godzinę ze szczegółowym opisem i przypisanym klientem
Twoi goście sprawdzą menu na ekranie swojego telefonu
Prowadź sprzedaż mobilną z użyciem aplikacji na urządzenia z systemem Android
Zaawansowane narzędzie kontroli wewnętrznej pracowników i procesu sprzedaży
Obsługa zamówień kuchennych za pomocą drukarki bonowej albo tabletu z aplikacją
Możliwość naliczania napiwków oraz tworzenie cenników promocyjnych i zniżek w określonym zakresie czasu i wielkości rabatu
Meldowanie do pracy, ustalanie stawek, przypisywanie stanowisk oraz szybkie raporty wypłat
Łatwe w przygotowaniu indywidualne karty lojalnościowe z rozbudowanym systemem przypisywania promocji
Po podaniu numeru NIP, pozostałe dane zostaną dodane automatycznie, a podmiot umieszczony w bazie klientów
Dla wymagających partnerów sprawna pomoc na miejscu u klienta
Realizowanie sprzedaży poprzez różne metody płatności oraz możliwość przyjmowania płatności w kilku walutach.
Szczegółowe informacje na temat pozycji usuwanych z rachunków
Najważniejsze raporty sprzedaży i pracy personelu zawsze pod ręką w dedykowanej Aplikacji Mobilnej
Przypisuj role Twoim pracownikom i decyduj do jakich funkcji oraz danych będą mieli dostęp
Stwórz własny sklep online w 15 minut za darmo
Nie płać prowizji od zamówień
Popraw wizerunek własnej marki i daj się znaleźć klientom
Bilans niedoborów i nadwyżek w stanach magazynowych
Łatwe dodawanie produktów oraz zmiany w pozycjach
Generowanie szczegółowych raportów i analiz w dowolnym miejscu i czasie
Bieżące stany magazynowe oraz blokowanie ilości towarów w sprzedaży
GoPOS to sprawdzony, bezpieczny i niezawodny produkt
Wysoka elastyczność w doborze urządzeń peryferyjnych oraz współpraca z wiodącymi producentami sprzętu na rynku
Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego
Dostęp do aktualnych materiałów reklamowych, w tym tekstowych i graficznych
Terminowo wypłacana prowizja przez cały okres działania klienta
Dysponowanie kodami oraz linkami polecającymi
POS przekazuje informacje o wartości rachunku do terminala płatniczego oraz odbiera odpowiedź o powodzeniu transakcji.
Skonfiguruj wygląd zamówienia na kuchnie według własnych potrzeb
Dostosuj na jakiej kuchni/barze mają być drukowane produkty lub kategorie
Przeglądaj czas pracy i rozliczaj obsługę
Sprawdź, jaka jest średnia liczba pozycji na paragonie i rachunków danego kelnera
Zdecyduj, kto ma mieć dostęp do poszczególnych funkcji
W każdym momencie możesz obserwować ruch i sprzedaż w swoim lokalu
Przypisanie karty do dowolnej ilości lokali oraz indywidualna konfiguracja w ramach potrzeb miejsca
Przydzielanie odmiennych zniżek dla różnych produktów. Ustalanie okresu działania oraz widełek czasowych w poszczególne dni
Generowanie kodów voucherowych w dowolnej konfiguracji
Rabatowanie rachunków w dowolny sposób z pozycji komputera / tabletu
Proste sprawdzanie dostępności produktów
Możliwość komunikacji pomiędzy dwoma i kuchniami
Rejestracja czasu pracy pracownika na stanowisku sprzedaży
Automatyczne pobieranie wag produktów do systemu, możliwość zapisania wagi np. pustego talerza
Dostęp do wszystkich lokali z jednego panelu administracyjnego
Zarządzanie wszystkimi rachunkami klienta w jednym miejscu
Możliwość opłacania rachunków internetowo w szybki i wygodny sposób, np. BLIKiem, tradycyjnym przelewem czy kartą kredytową.