Case Study

Bottiglieria 1881: nowoczesne narzędzia sprzedażowe dla restauracji z dwiema gwiazdkami Michelin

Bottiglieria 1881: nowoczesne narzędzia sprzedażowe dla restauracji z dwiema gwiazdkami Michelin
video-0Yf-pV5O0eM
Bottiglieria 1881: nowoczesne narzędzia sprzedażowe dla restauracji z dwiema gwiazdkami Michelin
video-0Yf-pV5O0eM

Case Study

Bottiglieria 1881: nowoczesne narzędzia sprzedażowe dla restauracji z dwiema gwiazdkami Michelin

Mniej godzin spędzonych na analizie danych miesięcznie o
6h
Krótszy czas realizacji zamówień o
22%
Skrócenie czasu generowania raportów o
64%

Projekt:

Technologiczne wsparcie dla restauracji z dwiema gwiazdkami Michelin

Sektor:

Gastronomia

Lokalizacja:

Kraków, Polska

Wdrożenie:

GoPOS

Zobacz, jak Bottiglieria 1881 wykorzystuje nowoczesne rozwiązania chmurowe i jakie rezultaty osiąga

Bottiglieria 1881 to elegancka i wykwintna restauracja, zlokalizowana na cichej, bocznej uliczce krakowskiego Kazimierza. Słynący z menu degustacyjnego lokal zdobył uznanie zarówno miejscowych smakoszy, jak i międzynarodowych krytyków. W 2020 roku Bottiglieria 1881 jako pierwsza restauracja w Krakowie została nagrodzona drugą gwiazdką Michelin – wyróżnieniem przyznawanym jedynie miejscom oferującym doskonałą kuchnię, “wartą objazdu”. Szefem kuchni lokalu jest Przemysł Klima - polski kucharz i restaurator.

Aby usprawnić standardy obsługi i zarządzania, Bottiglieria 1881 wdrożyła rozwiązania GoPOS. System chmurowy umożliwił managerowi zdalny dostęp do raportów, co zwiększyło elastyczność i skróciło czas analizy danych o 6 godzin miesięcznie. Intuicyjne narzędzie sprzedażowe uprościło konfigurację systemu i pozwoliło na efektywniejszą pracę personelu, przyspieszając procesy sprzedażowe o 28%. Dzięki narzędziu Mobilny Kelner, kelnerzy mogą teraz zarządzać zamówieniami, przetwarzać płatności i zamykać rachunki bez konieczności odchodzenia od stolika, co poprawiło i skróciło czas obsługi klientów. Szybsze okazało się także generowaniu faktur dzięki funkcjonalności automatycznego pobierania danych z GUS.

Zobacz dokładnie, jakie wyzwania miała restauracja i jakie rozwiązania wprowadziliśmy, aby uczynić Bottiglieria 1881 jeszcze bardziej wyjątkowym miejscem.

Green dots
Quote mark

Dla naszego lokalu z dwoma gwiazdkami Michelin - restauracji Bottiglieria 1881 - poszukiwaliśmy sprawdzonego i pewnego rozwiązania sprzedażowego. Zależało nam, by system był uznany na rynku, a także zapewniał wszystkie ważne dla nas funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji poszczególnych ustawień. Nasz wybór padł na GoPOS i jesteśmy zachwyceni funkcjonalnością oraz wydajnością systemu. Od momentu jego wdrożenia zarządzanie operacjami stało się o wiele łatwiejsze, głównie za sprawą bardzo intuicyjnego interfejsu. Naszym gościom zapewniamy sprawną i bezbłędną obsługę, co wpływa jeszcze pozytywniej na ich doświadczenia - a przecież o to unikalne doznanie chodzi w naszej restauracji najbardziej. Na uwagę zasługuje także elastyczność - dzięki niej możemy dostosować system do naszych potrzeb.

Michał Drozdowski
Manager, Bottiglieria 1881

Sprawdzone rozwiązanie chmurowe

Jako restauracja o takiej renomie, Bottiglieria 1881 poszukiwała sprawdzonego i uznanego na rynku rozwiązania, które zapewniłoby niezawodność i efektywność działania. Lokal korzystał dotychczas z innego, tradycyjnego systemu, który nie oferował możliwości pracy w chmurze. Dla managera problemem była ograniczona możliwość podglądu danych w czasie rzeczywistym oraz trudności z ich przechowywaniem i płynnym działaniem systemu. Wiązało się to z koniecznością ciągłej obecności na miejscu, aby uzyskać dostęp do kluczowych informacji.

Wprowadziliśmy rozwiązanie chmurowe GoPOS, zapwewniające łatwe przechowywanie danych. Dzięki temu, restauracja zyskała niezawodne narzędzie, które pozwoliło na bieżący monitoring sprzedaży i usprawniło codzienne operacje.

Oprogramowanie umożliwia managerowi generowanie raportów o 64% szybciej i uzyskanie do nich dostępu zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Analizy dzienne zawierają szczegółowe i dokładne informacje, takie jak ilość doliczonego serwisu brutto, najczęściej wybierane metody płatności, czy wartość całkowitej sprzedaży. Teraz manager może monitorować i analizować te dane z dowolnego miejsca, co znacznie poprawiło efektywność zarządzania i kontrolę nad działalnością restauracji. Czas poświęcony na analizę danych skrócił się o 6h miesięcznie, a możliwość zdalnego dostępu pozwoliła managerowi na bardziej elastyczną i mobilną pracę.

Skrócenie czasu generowania raportów o
64%
Mniej godzin spędzonych na analizie danych miesięcznie o
6h
Zwiększenie dokładności generowanych danych o
100%
Green dots
Quote mark

Z punktu widzenia managera, istotna jest także możliwość zdalnego zarządzania i dostępu do danych sprzedażowych z dowolnego miejsca, nawet poza lokalem. Dzięki temu mogę śledzić wydajność naszej restauracji w czasie rzeczywistym oraz generować różnorodne raporty - zarówno te proste, jak i bardziej zaawansowane. To umożliwia mi podejmowanie szybkich i trafnych decyzji, które przyczyniają się do efektywnego zarządzania naszą restauracją.

Michał Drozdowski
Manager, Bottiglieria 1881

Narzędzie sprzedażowe proste w obsłudze dla każdego

Bottiglieria 1881 dążyła do uproszczenia konfiguracji i obsługi systemu, aby zwiększyć efektywność pracy personelu. Wprowadzone intuicyjne rozwiązanie GoPOS pozwoliło na prostą sprzedaż i łatwą konfigurację oprogramowania oraz menu. Rozwiązanie sprzedażowe umożliwia teraz elastyczne zarządzanie cenami produktów, dzięki opcji zamknięcia rachunku na konkretną kwotę oraz ręcznego wpisywania zmiennych cen poszczególnych pozycji. Ta funkcjonalność okazała się szczególnie przydatna, pozwalając na szybkie dostosowanie cen do specyficznych zamówień klientów.

W ramach systemu GoPOS wprowadziliśmy również narzędzie Mobilny Kelner, umożliwiające kompleksową obsługę All in One bezpośrednio przy stolikach. Dzięki temu kelnerzy mogą zarządzać zamówieniami, przetwarzać płatności i zamykać rachunki bez konieczności odchodzenia od stolika.

Praca personelu stała się bardziej efektywna, a codzienne operacje o 28% szybsze. Kelnerzy mogą teraz poświęcić więcej uwagi na pełnienie profesjonalnej obsługi klientów, zamiast skupiać się na obsłudze systemu. Te udoskonalenia przekładają się na jeszcze lepsze doświadczenie gości.

Green dots
video-0Yf-pV5O0eM

Uproszczone rabatowanie i naliczanie serwisu

Bottiglieria 1881 poszukiwała sposobu na uproszczenie procesu rabatowania i naliczania serwisu, aby lepiej dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb gości. Funkcjonalność rabatowania, umożliwiła łatwe dodawanie ustalonych rabatów dla poszczególnych klientów. Restauracja łatwo skonfigurowała także opcję doliczania 12% serwisu, który teraz zostaje dodany do każdego rachunku za pomocą jednego kliknięcia.

Dzięki tym udoskonaleniom, proces obsługi klienta stał się bardziej przejrzysty. Klienci docenili większą elastyczność w przyznawaniu rabatów, co przyczyniło się do zwiększenia ich satysfakcji.

Automatyzacja wystawiania faktur

Wystawianie faktur było czasochłonne i podatne na błędy, ponieważ dane musiały być wprowadzane ręcznie. Każda faktura wymagała dokładnego sprawdzenia, co wydłużało proces i zwiększało ryzyko pomyłek. Nowe rozwiązanie umożliwiło automatyczne pobieranie danych z GUS oraz szybkie wystawianie faktur. Ponadto, mogą one być od teraz wysyłane bezpośrednio na adres e-mail klienta, co znacznie uprościło cały proces ich wystawiania. Automatyzacja ta znacząco przyspieszyła pracę, eliminując ryzyko pomyłek oraz zwiększając komfort zarówno dla personelu, jak i klientów.

Ulepszone zarządzanie zamówieniami dzięki systemowi GoKDS

Bottiglieria 1881 dążyła do usprawnienia procesu zarządzania zamówieniami, aby zapewnić płynniejszy przepływ informacji między salą a kuchnią. Tradycyjne metody były podatne na błędy i opóźnienia, co mogło wpływać na czas realizacji zamówień.

Wprowadziliśmy system KDS (Kitchen Display System), który zapewnia automatyczne przesyłanie zamówień bezpośrednio do kuchni. Teraz są one oznaczane kolorami, co pozwala na łatwe śledzenie etapu przygotowania każdej potrawy – od przyjęcia zamówienia, przez przygotowanie, aż po gotowość do serwowania. Dzięki temu, personel może na bieżąco monitorować status każdego zamówienia, co zwiększa dodatkowo wydajność jego pracy o 18%.

Rezultaty okazały się znakomite. Czas realizacji zamówień skrócił się o 22%, a komunikacja między obsługą a kuchnią uległa usprawnieniu o 24%.

Poprawa komunikacji między kelnerami a kuchnią o
24%
Krótszy czas realizacji zamówień o
22%
Zwiększenie wydajności pracy personelu kuchennego o
18%
Green dots
Quote mark

Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań GoPOS w tak renomowanym lokalu to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie jakości naszych technologii. Wykorzystanie naszych systemów znacząco usprawniło codzienne operacje w restauracji, poprawiło komunikację w zespole oraz zwiększyło widoczność kluczowych danych, ułatwiając pracę managerowi. Tworząc nasze rozwiązania, zawsze stawiamy na innowacyjność, by zapewnić klientom narzędzia, które nie tylko spełniają ich oczekiwania, ale także pomagają osiągać nowe standardy obsługi i zarządzania. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do tego w restauracji Bottiglieria 1881, pomagając w dalszym zachwycaniu gości i utrzymaniu pozycji lidera w branży gastronomicznej.

Grzegorz Kożuchowski
Dyrektor generalny, GoPOS

Odkryj, jak GoPOS może odmienić Twoją restaurację!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby zaprezentować nasze sprawdzone rozwiązania sprzedażowe. Bez żadnych zobowiązań!

Wysłanie danych jest równoznaczne ze zgodą na kontakt. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Jakie funkcje systemu pomogły restauracji?

Poszczególne funkcjonalności oprogramowania usprawniły wiele działań w restauracji Bottiglieria 1881. Oto rozwiązania, które doskonale odnalazły się w kompleksie.

Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo