Case Study

Energylandia — mobilni sprzedawcy

Energylandia — mobilni sprzedawcy
Energylandia — mobilni sprzedawcy

Case Study

Energylandia — mobilni sprzedawcy

Redukcja czasu oczekiwania w kolejce:
35%
Wzrost szybkości obsługi gości o
28%
Zwiększenie satysfakcji i komfortu klientów o
40%

Projekt:

Mobilne punkty sprzedaży

Sektor:

Rozrywka i czas wolny

Lokalizacja:

Zator, Polska

O Energylandii

Park rozrywki Energylandia leżący w południowej części naszego kraju, a konkretniej w miejscowości Zator jest największym wesołym miasteczkiem środkowo-wschodniej Europy. Co roku setki tysięcy osób, w tym również z zagranicy, zjeżdżają tłumnie do tego małego miasta, aby skorzystać z dostępnych atrakcji oraz doznać nowych, niezapomnianych wrażeń.

Energylandia powstała w 2014 roku i na chwilę obecną posiada powierzchnię około 43 hektarów, na których znajduje się 6 różnych stref tematycznych: Familijna, Ekstrmalna, Water Park, Aqualantis, Bajkolandia oraz Smoczy Ogród.

Szczególnym zainteresowaniem wśród odwiedzających cieszy się Hyperion, czyli najwyższy i najszybszy rollercoaster w Europie, a także powstała w 2019 roku Zadra, będąca obecnie najwyższą drewnianą kolejką górską na świecie.

Na terenie Energylandii znajdziemy również 25 gier i zabaw interakcyjnych, a także 9 scen widowiskowych wraz z nowoczesnym kinem 7D oraz Moya Planetarium. W parku odbywają się ponadto liczne warsztaty edukacyjne i artystyczne oraz pokazy pirotechniczne, uwzględnione w cenie biletu.

Green dots
Quote mark

Ekspansja Energylandii i jej atrakcji jest fundamentem rozwoju, który zauważalny jest od samego początku funkcjonowania naszego Parku Rozrywki, czyli od lipca 2014 roku. Aktualnie możemy pochwalić się 105 atrakcjami na zagospodarowanym terenie 43 ha, a co więcej, mianem Parku roller coasterów nr 1 w Europie. Żaden inny tego typu obiekt na starym kontynencie nie ma większej ilości roller coasterów. U nas jest ich aż 18! Rozwojowi i popularyzacji naszego miejsca towarzyszy zwiększająca się liczba odwiedzających, dzięki którym dalszy rozwój jest możliwy. By to koło zamachowe mogło toczyć się odpowiednim tempem, należy je usprawniać i udoskonalać. Krokiem ku zwiększeniu świetności naszej obsługi Gości jest wprowadzony system mobilnych kas, dzięki współpracy z firmą GoPOS. Już teraz zauważamy przydatność zastosowanego rozwiązania, co cieszy nie tylko nas, ale przyjeżdżających do Parku Gości!

Kris Kojder
dyrektor ds. wizerunku Energylandii

Wyzwanie

Ostatnie miesiące to dla Energylandii okres niezwykle intensywny. Taki stan rzeczy wynikał przede wszystkim z faktu nieustannego powiększania parku i budowy nowej strefy Aqualantis. Rosnąca liczba nowych atrakcji, nowoczesność obiektu oraz szereg doskonale prowadzonych działań promocyjnych sprawiają, że liczba odwiedzających stale wzrasta, a Park Rozrywki cieszy się popularnością nie tylko wśród polskich turystów.

Wyzwanie przed jakim postawiony jest nasz klient to stała potrzeba udoskonalania i usprawniania swoich usług, aby nieustannie zwiększać poziom obsługi klienta. Sprawna obsługa gości należy bowiem do jednego z najważniejszych celów firmy. Dlatego też koniecznym okazało się znalezienie, a następnie wprowadzenie rozwiązania na miarę potrzeb wielkości obiektu.

Rozwiązanie

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie Parkiem Rozrywki Energylandia, przy współpracy z firmą Novitus oraz eService, zdecydowaliśmy się wprowadzić innowacyjne rozwiązanie pozwalające wyeliminować kolejki do kas biletowych, a także zapewnić gościom jeszcze większy komfort i bezpieczeństwo.

Wdrożone zostały tak zwane mobilne punkty sprzedaży, a konkretniej 20 mobilnych sprzedawców, których zadaniem jest szybka obsługa gości poza tradycyjnymi punktami sprzedażowymi. To innowacyjne rozwiązanie sprawdziło się już w innych miejscach obsługujących dużą liczbę klientów, takich jak centra handlowe czy stacje paliw.

Wybrano rozwiązanie korzystające z tzw. kasoterminala wyposażonego w aplikację sprzedażową, fiskalną i płatniczą, co pozwala na szybką i kompleksową obsługę gości. “Sercem” kasy fiskalnej Novitus One Online z niewielkim 5-calowym panelem dotykowym i zintegrowanym terminalem płatniczym od eService, jest system GoPOS, wspierający od lat procesy sprzedażowe na terenie całego parku rozrywki. Użyte kasy nie tylko są lekkie i nie obciążają zbytnio pracownika, ale pozwalają także na pracę w trybie offline i dają możliwość wydruku nawet do 1000 paragonów podczas pełnego naładowania, natomiast terminal płatniczy od eService umożliwia szybką i bezpieczną płatność kartą, BLIKiem czy smartfonem. Dzięki temu sprzedawcy są w stanie obsłużyć szybciej przyjeżdżających do Parku gości. Rozwiązanie ułatwia także zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego poprzez ograniczenie kolejek do kas.

Poznaj Mobilnych Sprzedawców

Sprawdź innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez największy Park Rozrywki w Polsce, pozwalające na szybszy proces obsługi klienta i zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego.

Green dots
Poznaj Mobilnych Sprzedawców
video-4SghLUOe2vc

Wyniki

Na podstawie pierwszych obserwacji i danych udostępnionych nam przez Energylandię możemy wywnioskować, że proces obsługi klienta dzięki wprowadzeniu mobilnych sprzedawców znacząco się skrócił. Wykorzystane rozwiązanie pozwoliło na znaczne zoptymalizowanie całego procesu obsługi, dzięki czemu goście są w stanie szybciej wejść na teren parku i skorzystać ze znajdujących się na miejscu atrakcji.

Redukcja czasu oczekiwania w kolejce:
35%
Wzrost szybkości obsługi gości o
28%
Zwiększenie satysfakcji i komfortu klientów o
40%
Green dots
Quote mark

Zrozumienie potrzeb naszych klientów i sprostanie wyzwaniom przed jakimi stają są priorytetem dla naszej firmy. Energylandia to jeden z największych kontrahentów, z jakim przyszło nam współpracować i od początku staramy się, aby była to współpraca jak najbardziej owocna. Widząc, jak wielkim zainteresowaniem cieszy się największy Park Rozrywki w Polsce poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoliłoby znacząco przyspieszyć obsługę, a przy tym zwiększyć satysfakcję klientów. Dlatego też postawiliśmy na Mobilnych Sprzedawców - rozwiązanie najbardziej ergonomiczne i nowatorskie. Nasz system sprzedażowy, w pełni zintegrowany z kasą Novitus One oraz terminalem płatniczym firmy eService doskonale sprawdza się podczas obsługi i sprzedaży biletów wejściowych, realizując tym samym najważniejsza zadanie - przyspieszenie obsługi gości.

Grzegorz Kożuchowski
Dyrektor generalny, GoPOS

Przekonaj się, jak wiele GoPOS może zrobić dla Ciebie!

Porozmawiajmy bez zobowiązań! Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy sprawdzone narzędzia sprzedażowe!

Wypełniając niniejszy formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez GoPOS Sp. z o.o., ul. Rakowicka 43a, 31-510 Kraków, w celu związanym z przygotowaniem oferty.

Specyfikacja produktów

GoPOS

GoPOS

GoPOS to nowoczesne systemy sprzedażowe przeznaczone dla branży gastronomicznej oraz szerzej mówiąc rozrywkowej. Oprogramowanie, dostępne na urządzeniach z systemem Android oraz Windows jest kompatybilne z większością dostępnych urządzeń na rynku polskim. Aplikację wyróżnia nowoczesny design oraz intuicyjna obsługa. Narzędzie oferuje szereg rozbudowanych funkcjonalności ułatwiających zarządzanie przedsiębiorstwem z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego na świecie, a system chmurowy umożliwia prowadzenie szybkiej, zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej sprzedaży.

Zobacz więcej
Novitus

Novitus

Novitus ONE - kasa fiskalna online z ekranem dotykowym i systemem Android oraz zaawansowaną aplikacją sprzedażową i systemem chmurowym NoviCloud. ONE to poza nowoczesnym designem, przede wszystkim wyjątkowa funkcjonalność. Programowalne i personalizowane ekrany sprzedaży, rozbudowane funkcje wspierające prowadzenie biznesu, otwarta architektura i możliwość instalowania zewnętrznych aplikacji, a także podstawowe narzędzia takie jak w smartfonach, przeglądarka internetowa, poczta elektroniczna, kalendarz, itp. Kasa oferuje wiele unikalnych funkcji, których nie mają żadne inne urządzenia na rynku: wystawianie faktur fiskalnych i korekt, dokumentów zwrotu, dodawanie notatek i ID klienta, łatwe raportowanie, stany magazynowe, otwarte rachunki.

Zobacz więcej
eService

eService

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. (www.eservice.pl), jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych. Od ponad 20 lat umożliwia niezawodne przyjmowanie płatności bezgotówkowych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach oraz sieciach handlowych. Jest także dostawcą nowoczesnej bramki płatniczej oraz rozwiązań dla e-commerce i m-commerce. Jako jedyna firma polskiej branży płatniczej, gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług, regularnie potwierdzaną Certyfikatem TUV ISO 9001 oraz PCI P2PE.

Zobacz więcej
Yellow dots

Wypróbuj GoPOS przez 14 dni za darmo