Wróć

Te lokale już wybrały – kompleks Bania Ski stawia na GoPOS!

Otwarty w sezonie 2023/2024, Bania Ski prezentuje zupełnie nowy standard dla miłośników sportów zimowych. Ten kompleks łączy w sobie narciarnię, hotel oraz strefę gastronomiczną, tworząc kompleksowe doświadczenie, które przenosi wypoczynek na zupełnie nowy poziom. Innowacyjne rozwiązania GoPOS wspomagają sprawną organizację i obsługę, zapewniając jeszcze większy komfort i efektywność podczas pobytu. Sprawdź na jakie narzędzia postawił obiekt i jak to wszystko wygląda w praktyce!

Jakie rozwiązania wspomagają działanie ośrodka?

W celu zapewnienia jak najlepszych wrażeń gościom, ośrodek korzysta z zaawansowanych rozwiązań sprzedażowych GoPOS wspomagających jego działanie. Z naszą pomocą udało się mu stworzyć kompleksowe wyposażenie, zapewniające szybkie i bezbłędne działanie. Jednym z głównych elementów jest system sprzedażowy GoPOS, wspomagający przede wszystkim działanie Karczmy Bania oraz dostępnego tam baru. Poza tym, kompleks postawił na najwyższej klasy sprzęt, w pełni kompatybilny z oprogramowaniem GoPOS – terminale Imin Swan 1, drukarki fiskalne Posnet Thermal XL, gwarantujące szybkie i precyzyjne wydruki paragonów oraz wagi, które ułatwiają sprzedaż i nabijanie produktów ważonych, a ich integracja z systemem POS eliminuje konieczność ręcznego wpisywania wartości ważonych produktów, co znacznie ułatwia pracę personelowi.

Zobacz, jak to wszystko wygląda w praktyce!

Oto efekty!

Wprowadzone rozwiązania przynoszą liczne korzyści dla ośrodka oraz jego klientów. Przede wszystkim przyspieszają one proces przyjmowania zamówień oraz pracę personelu. Dzięki systemowi sprzedażowemu GoPOS obsługa zamówień odbywa się sprawnie i szybko, a przepływ informacji stał się bezbłędny. Pracownicy mogą nabijać zamówienia w kilku kliknięciach i jednym przyciskiem przekazywać je na kuchnię, co znacząco przyspiesza obsługę, zwłaszcza w godzinach największego oblężenia.

Dodatkowo, manager zyskał możliwość łatwej konfiguracji menu oraz ustawiania jego dostępności w zależności od np. ilości składników, niezbędnych do przygotowania dań i napojów. To pozwala na elastyczne zarządzanie ofertą, dostosowaną do aktualnych warunków w lokalu.

Ogromną zaletą jest również możliwość zdalnego zarządzania i monitorowania ośrodka przez managera i właściciela. Dzięki stałemu dostępowi do raportów nawet spoza lokalu, mogą oni śledzić bieżące wydarzenia, wyniki sprzedażowe oraz monitorować pracę personelu. Mają także pełną kontrolę nad tym, kto pracuje, jakie wyniki osiąga oraz kiedy melduje się do pracy. To wszystko znacząco usprawnia procesy zarządzania oraz rozliczeń, co przekłada się na większą efektywność działania całego ośrodka.

Jeśli Ty także chcesz wyposażyć swój lokal w sprawdzone rozwiązania sprzedażowe – zgłoś się do nas już teraz! Nasi specjaliści pomogą dobrać narzędzia idealne dla Twojego biznesu. Więcej filmików z serii GoPOS on Tour znajdziesz na naszym kanale YouTube.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *