Wróć
dwie recepcjonistki przy hotelowej ladzie

Dwa systemy, więcej możliwości, czyli integracja GoPOS i KWHotel

Hotele, ze względu na swoją specyfikę, muszą nieustannie udoskonalać oferowane usługi i działania. Wykorzystaj integrację systemu GoPOS z oprogramowaniem KWHotel i jeszcze bardziej usprawnij działanie swojego punktu hotelowego. Sprawdź poniższy artykuł i dowiedz się, na jakie korzyści możesz liczyć decydując się na integrację z KWHotel.

Czym jest integracja?

Nowoczesny, odpowiednio działający obiekt hotelowy to przede wszystkim podążanie za zmieniającym się rynkiem i stawianie na technologiczne rozwiązania. System wspierający zarządzanie na każdym szczeblu oraz oprogramowanie gastronomiczne, które wspomaga hotelowy bar czy restaurację, to idealne połączenie skutecznie usprawniające biznes. Integracja tego typu narzędzi to oszczędność czasu, zautomatyzowanie wszystkich procesów w hotelu, a także krok pozwalający wyróżnić się na tle konkurencji.

KWHotel – rozwiązanie dla stawiających na jakość

KWHotel to innowacyjne oprogramowanie hotelarskie ułatwiające pracę całego obiektu hotelowego. Dzięki integracji programu z systemem sprzedażowym GoPOS wesprzesz recepcję w wielu procesach, wyeliminujesz niepotrzebne pomyłki, a także znacznie zwiększysz satysfakcję gości. Na co jeszcze możesz liczyć?

1. Przejmij pełną kontrolę nad finansami

Z integracją dwóch systemów możesz jeszcze lepiej niż dotychczas kontrolować finanse w Twoim obiekcie hotelowym. Zainstaluj ją w szybki i łatwy sposób, uzyskując dostęp do bezpiecznej chmury, w której bezpiecznie przechowasz wszystkie potrzebne informacje – z każdego miejsca, w którym się znajdujesz. Ponadto, integracja umożliwia tworzenie szczegółowych analiz na podstawie zebranych danych i wydatków, dzięki czemu jesteś w stanie sprawniej zarządzać finansami w hotelu.

2. Oferuj zamówienia prosto do pokoju za pomocą kodów QR

Integracja systemów GoPOS i KWHotel umożliwia usługę Room Service. Takie rozwiązanie pozwala na kompleksową obsługę usług gastronomicznych i automatyczne przypisywanie zamówień z restauracji na konto hotelowego gościa. Jak działa to rozwiązanie? Klient składa zamówienia za pomocą umieszczonych w pokojach kodów QR. Po zeskanowaniu ich smartfonem, uzyskuje on dostęp do wirtualnego menu. Po wyborze danego dania zamówienie automatycznie trafia na kuchnię, co finalnie znacznie przyspiesza czas jego realizacji. Kolejną zaletą jest dostęp do wielu metod płatności – z tym rozwiązaniem gość może od razu uiścić płatność. Z kolei dzięki opcji przenoszenia obciążeń od razu na rezerwację – zostanie to dopisane bezpośrednio do ich pokoju.

Smartfon oraz kod qr umieszczony w pokoju hotelowym

3. Usprawnij pracę swoich recepcjonistów

Recepcjonista, jak i recepcja to istotny aspekt w branży hotelarskiej. To zwykle w tym miejscu goście hotelowi stawiają swój pierwszy krok. Dlatego tak ważne jest, aby działanie recepcji funkcjonowało szybko, profesjonalnie i z szczególnym nastawieniem na satysfakcję klienta. Uzyskasz to dzięki integracji systemów, która pomaga odciążyć pracowników w wielu procesach. Integracja umożliwia zarządzanie rezerwacjami bezpośrednio z jednego panelu, a możliwość przechowywania wszystkich danych w jednym miejscu – gwarantuje porządek i ogranicza występowanie pomyłek, które utrudniają pracę

Dodatkowo, dzięki dostępnym narzędziom, recepcjoniści sprawniej realizują swoje zadania, więc zyskują więcej czasu. To z kolei prowadzi do tego, że mogą z większą dokładnością dbać o funkcjonowanie Twojego biznesu, a także efektywniej pracować i robić więcej.

Hotele to miejsca, w których potrzeby gości stawia się na pierwszym miejscu. Stała poprawa jakości świadczonych usług to istotna kwestia, a w jej realizacji pomagają rozwiązania technologiczne i integracje. Jeśli chcesz wypróbować ją w swoim obiekcie – zgłoś się do nas już teraz, a nasi specjaliści odpowiedzą na każde Twoje pytanie.

grafika kontaktowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *