Co to jest współczynnik sprzedaży i dlaczego jest ważny?

Prognozowanie popytu jest niezbędne dla sprzedawców detalicznych, aby dokładnie przewidzieć, ile produktu powinni kupić. Współczynnik sprzedaży to jeden z najważniejszych wskaźników, który pozwala przedsiębiorstwom na monitorowanie efektywności swojej działalności handlowej. Przeczytaj w poniższym artykule czym jest współczynnik sprzedaży, jak oblicza się jego wartość i jakie czynniki wpływają na jego ostateczny wynik!

Czytaj dalej

Cross Marketing z wykorzystaniem systemu POS – jak się do tego zabrać?

Współczesny rynek wymaga od przedsiębiorców nie tylko umiejętności oferowania wysokiej jakości produktów lub usług, ale również skutecznej promocji swojej marki. W tym celu warto wykorzystać różne rozwiązania, mi.in. takie, jak cross marketing. Jednym z narzędzi, które ułatwia działania z zakresu cross marketingu, jest system POS. W tym artykule wyjaśnimy, jak wykorzystać oprogramowanie sprzedażowe w cross marketingu i jakie korzyści może przynieść ta strategia.

Czytaj dalej