Wykorzystując własne doświadczenie oraz wiedzę na temat potrzeb naszych klientów, postanowiliśmy stworzyć całkowicie nową aplikację magazynową: GoStock. Charakteryzuje się ona przejrzystym interfejsem, łatwością w obsłudze oraz pełną funkcjonalnością dla magazynów gastronomicznych, sklepowych i detalicznych.
GoStock usprawnia pracę na poszczególnych płaszczyznach:
Dodawanie produktów
Odświeżony interfejs aplikacji przyspiesza czas dodawania produktów oraz tworzenie receptur.
W prosty sposób można skorygować recepturę pod odpowiedni koszt.
Z myślą o sklepach/lokalach, które sprzedają / przyjmują produkty za pomocą kodów kreskowych, wprowadzona została możliwość ich tworzenia oraz generowanie etykiet.
Dokumenty – Zamówienia/Zakupy/Przeniesienia
Wprowadzanie nowych zakupów i zamówień zmieszczone zostały na jednym oknie, na przejrzystym interfejsie, gdzie na bieżąco widzimy kwoty, koszty i stany magazynowe.
Inwentaryzacje
GoStock pozwala przeprowadzać inwentaryzację jeszcze szybciej – dzięki bazie danych, aplikacji do wagi oraz aplikacji mobilnej.
Za sprawą raportów w łatwy sposób możemy przeanalizować inwentaryzację i znaleźć braki.
Integracje z systemem sprzedaży GoPOS
Prosta Integracja z aplikacją sprzedażową GoPOS, podczas której zostaną pobrane wszystkie rachunki i produkty sprzedażowe (według wcześniejszych ustawień). Należy połączyć je z produktami magazynowymi i stworzyć pakiety (receptury). Tworzenie receptur może odbyć się nawet kilka dni po dokonaniu sprzedaży.
Nowe stany magazynowe – Zobowiązania/Nadchodzące/W magazynie
Dodane zostały nowe stany magazynowe:
- Zobowiązania – ilość produktu, który należy wysłać (np. niewysłane zamówienie),
- Nadchodzące – ilość produktu oczekującego na przyjście (np. zakup, który jeszcze nie dotarł),
- W magazynie – ilość produktu dostępna fizycznie w magazynie.
Więcej informacji na temat magazynu możecie znaleźć na stronie GoPOS: https://gopos.pl/gostock oraz na podstronie: https://help.gopos.pl/pl/collections/782909-gostock-system-magazynowy.