Wróć

W Energylandii kolejki kojarzą się wyłącznie z roller coasterami!

Poznaj innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez największy Park Rozrywki w Polsce, pozwalające na szybszy proces obsługi klienta i zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego poprzez ograniczenie kolejek do kas. A może i Ty wykorzystasz mobilnych sprzedawców w swoim biznesie?

Energylandia bez kolejki

Największy Park Rozrywki w Polsce – Energylandia – położony na granicy dwóch aglomeracji Śląska i Małopolski, to obecnie obowiązkowa atrakcja południa, której nie może ominąć żaden turysta. Aktualnie stale powiększający się obiekt oferuje swoim gościom 105 atrakcji, zagospodarowanych na terenie 43 ha. Jednak to nie tylko ich mnogość czy różnorodność świadczą o ogromnej popularności miejsca i rosnącej liczbie klientów, ale też szereg doskonale prowadzonych działań promocyjnych oraz wysoki poziom obsługi klienta. Zgodnie z wartościami firmy to właśnie szybka i sprawna obsługa stanowi jeden z jej fundamentalnych celów. Aby świetność tę utrzymać, jak słusznie zauważa Kris Kojder, dyrektor ds wizerunku Energylandii, zastosowane rozwiązania “należy nieustannie usprawniać i udoskonalać”.

W nawiązaniu do swojej misji Energylandia kolejki do atrakcji stara się sukcesywnie minimalizować, dlatego też niedawno park postawił na innowacyjne narzędzie, pozwalające na znaczne przyspieszenie obsługi gości i usprawnienie funkcjonowania kas biletowych. Wprowadzone rozwiązanie, które sprawdziło się już w innych miejscach obsługujących dużą liczbę klientów, takich jak centra handlowe czy stacje paliw, pozwala na szybkie wyeliminowanie kolejek. Aby dowiedzieć się więcej na temat korzyści płynących z mobilnych punktów sprzedażowych sprawdź nasze case study.

Mobilni sprzedawcy 

Mając na uwadze rosnącą popularność obiektu, Energylandia bilet bez kolejki zdecydowała się wprowadzić, korzystając z usług firmy GoPOS, Novitus oraz eService. Jak tłumaczy Grzegorz Kożuchowski, dyrektor generalny GoPOS, „widząc, jak wielkim zainteresowaniem cieszy się największy Park Rozrywki w Polsce poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoliłoby znacząco przyspieszyć obsługę, a przy tym zwiększyć satysfakcję klientów. Dlatego też postawiliśmy na Mobilnych Sprzedawców”.

Na terenie parku wprowadzono 20 mobilnych punktów sprzedażowych, których zadaniem jest szybka obsługa gości poza tradycyjnymi kasami biletowymi. W miejscach tych klienci mogą nabyć bilety wstępu sprawniej, a w rezultacie ograniczyć czas oczekiwania w ewentualnych kolejkach. Wprowadzone narzędzie jest nie tylko innowacyjne, ale też dzięki zastosowanym sprzętom i rozwiązaniom systemowym – niezwykle ergonomiczne intuicyjne. W ten sposób “kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczynają się gromadzić. Goście Energylandii z kolei nie będą musieli czekać w kolejkach do kas, a zaoszczędzony w ten sposób czas będą mogli spędzić na zabawie z rodziną i znajomymi” – dodaje Renata Zielińska, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami firmy eService.

Energylandia bilet bez kolejki – jak wygląda to w praktyce?

Aby obsługa gości przebiegała szybko i bezbłędnie wybrano rozwiązanie korzystające z tzw. kasoterminala. W Parku zatrudniono 20 nowych pracowników, a następnie wyposażono ich w sprzęty kompatybilne z oprogramowaniem sprzedażowym. Wybrano kasę fiskalną Novitus One Online z 5-calowym ekranem dotykowym w pełni zintegrowaną z terminalem płatniczym od eService. Ich “sercem” jest system GoPOS, który obsługuje od lat procesy sprzedażowe na terenie całego Parku Rozrywki. Zastosowane narzędzia są lekkie i wygodne w obsłudze, a dodatkowo pozwalają na pracę w trybie offline, w przypadku np. chwilowej awarii czy brak Internetu. Co więcej, umożliwiają wydruk nawet do 1000 paragonów podczas pełnego naładowania, a terminal płatniczy od eService daje możliwość szybkiej i bezpiecznej płatności kartą, BLIKiem czy smartfonem.

Alternatywa dla tradycyjnych kas?

Czy mobilni sprzedawcy są w stanie zastąpić tradycyjne kasy sprzedażowe? Rozwiązanie służy przede wszystkim udoskonaleniu obsługi klientów parku. Jest doskonałym dopełnieniem standardowych punktów sprzedażowych i pozwala szybko wyeliminować kolejki oraz zapewnić gościom większy komfort i bezpieczeństwo. Jak mówi Kris Kojder “już teraz zauważamy przydatność zastosowanego rozwiązania, co cieszy nie tylko nas, ale przyjeżdżających do Parku gości!”. Wykorzystane rozwiązanie pozwoliło na znaczne zoptymalizowanie całego procesu obsługi, dzięki czemu goście są w stanie szybciej wejść na teren parku i skorzystać ze znajdujących się na miejscu atrakcji. W końcu kto nie chciałby dłużej móc z nich korzystać?

Koniecznie zapoznaj się z naszym case study, w którym więcej opisujemy, jak działają mobilni sprzedawcy w Energylandii i sprawdź, jakie efekty osiągnął Park dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu.

Chcesz wypróbować rozwiązania GoPOS w swoim biznesie? Skontaktuj się z nami! Odwiedź stronę internetową i skorzystaj z dostępnego tam czatu lub zadzwoń +48 790 295 124. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i dobiorą najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *