Wróć

Zamówienia nie tylko online. Wprowadź centralkę telefoniczną!

Czasami zewnętrzne platformy to za mało, a jako restaurator z pewnością przyjmujesz zamówienia także telefonicznie. Jeśli chcesz obsługiwać je sprawniej postaw na centralkę telefoniczną! Czym jest, jakie korzyści posiada i jak szybko wdrożyć ją w swoim biznesie – wszystkiego dowiesz się w dzisiejszym artykule!

Czym jest centralka telefoniczna?

Do tego, że zamówienia online to obecnie must have w lokalach gastronomicznych, chyba nie trzeba już nikogo przekonywać. Wielu klientów jednak preferuje składać zamówienia za pośrednictwem telefonów. Dane statyczne wskazują, że nawet 54% konsumentów wciąż wybiera to źródło! Co więcej, trudno wyobrazić sobie dziś lokal, który nie przyjmuj zamówień składanych telefonicznie. Mimo to nawet tak powszechny i tradycyjny kanał sprzedaży może generować niepotrzebne błędy, a przede wszystkim zajmować zbyt dużo czasu.

Dlatego warto szukać rozwiązań, które zautomatyzują pewne czynności oraz przyspieszą cały proces obsługi zamówień. Jakie narzędzie może w tym pomóc? Centralka telefoniczna to aplikacja do przyjmowania zamówień telefonicznych zintegrowana z systemem sprzedażowym GoPOS, która umożliwia przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami w jednym panelu Twojego POS.  W ten sposób gwarantuje krótszy czas obsługi, porządek w zamówieniach i eliminację 73% błędów. 

Jak przyjmować zamówienia przez centralkę?

Działanie prostej centralki telefonicznej jest niezwykle szybkie i zamyka się w 3 krótkich krokach. Wszystko zaczyna się od klienta, który dzwoni na numer Twojej restauracji. Następnie informacja o połączeniu trafia od razu na ekran POS. Wówczas system automatycznie zidentyfikuje numer telefonu i połączy go z danymi takimi jak imię i nazwisko konsumenta, adres dostawy, ostatnie zamówienie, czy nawet historia zamówień złożonych u Ciebie. A co takie narzędzie daje w praktyce? Czas odkryć pozostałe korzyści!

Twórz swoją własną bazę klientów

Twoi klienci już kilka razy złożyli zamówienie u Ciebie, a Ty chcesz nagrodzić ich wyjątkową zniżką lub rabatem? Wykorzystując centralkę telefoniczną, dzięki możliwości rozpoznawania numerów telefonów, z łatwością utworzysz swoją własną, zintegrowaną bazę klientów. Co więcej, takie narzędzie umożliwia też przeprowadzania dowolnych kampanii SMS-owych lub mailowych. Dzięki temu, na podstawie przechowywanych danych, możesz przesyłać gościom spersonalizowane promocje, informować ich o nowościach i zachęcać do ponownych zakupów, generując atrakcyjne rabaty. 

Pożegnaj ręczne zapisywanie zamówień

Wybierając centralkę telefoniczną, znacznie przyspieszysz  proces obsługi przyjmowania zamówień. Znacznie, to znaczy ile? Nawet o 53%! Dzięki rozpoznawaniu numeru telefonów system od razu połączy je z odpowiednimi danymi, a Tobie – odejmie dodatkową pracę. Dzięki temu nie musisz już dłużej tracić czasu na ręczne wprowadzanie danych, takich jak imię i nazwisko czy adres dostawy, a przy tym dopytywać o to swoich klientów. Od teraz wszystko będziesz mieć w systemie! 

Koniec karteczek przekazywanych na kuchnię

Właśnie przyjąłeś kilka zamówień telefonicznych, które zapisałeś na tradycyjnych kartkach? Teraz pewnie czas przekazać je do kuchni? Taki tryb to gwarancja niechcianych błędów, w końcu to właśnie w ten sposób zamówienia mogą się pomylić lub zostać źle odczytane. Synchronizacja centralki telefonicznej z systemem sprzedażowym umożliwia automatyczne przesyłanie przyjętych zamówień na kuchnię. Co to oznacza? Koniec z przekazywania kilku karteczek Twoim kucharzom, a przez to generowaniem niepotrzebnych błędów, wynikających z nieprecyzyjności czy niedomówień. To także szansa na przyspieszenie obsługi zamówień, w końcu skoro system automatycznie prześle je na kuchnię, cały proces zamknie się w kilku sekundach.  

Sprawdź, ile sprzedajesz na telefon

Sprzedaż w lokalu trzeba nieustannie monitorować. Nawet jeśli sprzedajesz telefonicznie, warto analizować, co sprzedaje się najczęściej i ile zysków tak naprawdę generuje to źródło. Centralki telefoniczne mogą pomóc uzyskać takie informacje. Dzięki synchronizacji z systemem GoPOS zyskasz dostęp do wielu przydatnych danych i raportów. Dzięki nim sprawdzisz, gdzie klienci zamawiają najchętniej, jakie dania wybierają najczęściej, a nawet porównasz zamówienia telefoniczne z innymi źródłami, jak np. własny sklep online czy platformy do zamawiania online. Takie analizy możesz monitorować do woli, z każdego miejsca i urządzenia osobistego z dostępem do Internetu.

Co znajdziesz u nas następne?

Jesteśmy już w połowie naszego cyklu o rozwiązaniach delivery w GoPOS. Oznacza to, że połowa przydatnych informacji i rozwiązań za nami, ale przecież wciąż drugie tyle czeka jeszcze na odkrycie!

Jesteś ciekaw co szykujemy dla Ciebie na przyszły tydzień?
Jeśli chcesz dowozić zamówienia samodzielnie lub już realizujesz dostawy w ten sposób, w następny poniedziałek nie możesz ominąć naszego bloga! Przedstawimy aplikację dla kierowców, z którą dowozy będziesz mieć pod całkowitą kontrolą. By nie przegapić nowości, dołącz do naszego newslettera i koniecznie bądź z nami za tydzień!

Chcesz wypróbować centralkę telefoniczną? Cena tej aplikacji w GoPOS to jedyne 49 zł / miesięcznie! Zapraszamy do kontaktu! Wybierz formę czatu lub zadzwoń pod numer +48 790 295 124. Nasi specjaliści są gotowi, by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *