Wróć

4 źródła online, w tym Pyszne.pl – sprowadź wszystko do jednego systemu GoHub!

Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, a do tego własny sklep online? Każdy kanał sprzedaży to dodatkowe urządzenie i większe ryzyko błędu. Czy istnieje sposób, by skutecznie je wyeliminować i sprzedawać bez ograniczeń nawet przez cztery źródłach jednocześnie? Czytaj dalej i poznaj funkcjonalność, z którą Twój zespół zaoszczędzi do 73% swojego czasu.

Zobacz jak GoHub pomoże Ci zaoszczędzić miejsce i czas

Sprzedaż online wzrasta, a Ty zastanawiasz się, czy nie wdrożyć kolejnego źródła? A może już używasz aplikacje z dowozem jedzenia, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, a dodatkowo posiadasz swój własny sklep internetowy? Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, integracja w GoPOS to idealne rozwiązanie dla Ciebie. Co może Cię do niej przekonać? Zaoszczędzenia czasu, miejsca w lokalu i co chyba najważniejsze… pieniędzy. Dzięki niej wszystkie zamówienia możesz przyjmować na jednym panelu swojego POS, bez względu na to, z którego źródła pochodzą. Oznacza to brak dodatkowych urządzeń, kosztów i… wiele więcej korzyści. Pozostałe poznasz w dalszej części artykułu. 

Mniej sprzętu, mniej kosztów, więcej miejsca

Być może sprzedaż na kilku platformach generuje większe zyski, ale i tak musisz poświęcić wiele dodatkowych kosztów na urządzenia, dzięki którym przyjmiesz zamówienia. Dodatkowy sprzęt zajmuje też więcej miejsca. A co, gdyby tak wszystkie urządzenia zastąpić jednym – Twoim POSem. Dzięki integracji, zamówienia będziesz odbierać tylko na jednym panelu, a przy tym zaoszczędzisz do 87% kosztów.

Zmieniaj menu na każdej z platform równocześnie

Posiadanie konta na kilku portalach do zamówień online to także kilka menu, które przy każdej wprowadzonej zmianie trzeba ręcznie uaktualniać. Jeśli jako restaurator masz trzy lub nawet cztery źródła sprzedaży z pewnością wiesz, ile czasu pochłania taki proces. Integracja GoPOS z platformami pozwala znacznie go zredukować. Dzięki niej menu zaktualizujesz nawet o 84% szybciej. Wszystkie nowe modyfikacje wprowadzisz jednym kliknięciem równocześnie dla wszystkich portali, jak Uber Eats, Glovo czy Pyszne.pl. A jeśli zabraknie jakiegoś produktu, a Ty będziesz chciał wstrzymać możliwość sprzedaży konkretnego dania, skorzystaj z możliwości blokowania wybranej pozycji również prosto z jednego panelu.

Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl – gdzie sprzedajesz najwięcej?

Chcesz, aby Twoje zyski z zamówień online stale rosły? Jeśli sprzedajesz na kilku platformach, warto analizować, które z nich generują największą sprzedaż. Używając GoHub, dostęp do takich danych zyskasz z dowolnego urządzenia osobistego, gdziekolwiek jesteś. Dzięki nim szybko sprawdzisz, które z dań cieszy się największą popularnością lub która z platform stanowi najlepsze źródło dochodu. Dodatkowo takie raporty porównawcze utworzysz nawet w kilka sekund.

Wyeliminuj do zera powracające błędy

Zamówienia online i na miejscu? Duży ruch w lokalu i kilka źródeł sprzedaży? W takich sytuacjach nie trudno o pomyłkę, zwłaszcza gdy musisz wszystko wprowadzać ręcznie do swojego systemu POS. Wprowadzając integrację z GoPOS, możesz wyeliminować do 40% błędów. Wszystkie zamówienia automatycznie trafią na ekran Twojego POS, a Ty nie będziesz już dłużej martwić się obowiązkiem ich ręcznego wprowadzania. Dowolnie zaakceptujesz lub odrzucisz je bezpośrednio z jednego panelu. Co więcej, system automatycznie prześle je na kuchnię. W ten sposób automatyzacja procesu obsługi zamówień pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, który wykorzystasz np. na szybszą obsługę gości. 

Co następne czeka na Ciebie?

W naszych systemach znajdziesz już integrację z trzema platformami delivery jak Uber Eats, Glovo i Pyszne.pl, a także możliwość utworzenia własnego sklepu online. Na tych opcjach jednak z pewnością nie poprzestaniemy. Szykujemy nie tylko następne integracje, ale też inne rozwiązania, które pozwolą Ci przyjmować zamówienia znacznie łatwiej. Jedno z nich poznasz już w przyszłym tygodniu.

Gotowy na małą zapowiedź? W następny poniedziałek na naszym blogu znajdziesz więcej informacji na temat centralki telefonicznej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego źródła sprzedaży online koniecznie śledź naszego bloga i dołącz do newslettera. Dzięki temu nie przegapisz żadnych nowości.

Aby wypróbować integracje z dostępnymi platformami delivery, skontaktuj się z nami poprzez czat lub zadzwoń  +48 790 295 124. Nasi specjaliści chętnie udzielą wszystkich odpowiedzi i doradzą najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *