Wróć

Aktualizacja systemu GoPOS Styczeń 2023: 6 grupowań raportów, masowe akcje w obrębie produktów, czasowe udostępnianie systemu dla supportu oraz wiele więcej!

GoPOS zmienia się dla Ciebie! Nieustannie staramy się ulepszać nasze produkty, by korzystanie z aplikacji było dla Ciebie jeszcze przyjemniejsze i bardziej użyteczne! Co nowego w GoPOS? 

Listę najnowszych zmian znajdziesz od teraz także w naszej bazie wiedzy Help, w sekcji Aktualizacje Aplikacji. Znajdą się w niej wszystkie kolejne ulepszania systemów. W artykule na blogu natomiast przedstawimy szczegółowe informacje dotyczące najnowszej aktualizacji.

GoPOS

Logowanie do systemu

Dzięki najnowszej aktualizacji istnieje możliwość rejestracji za pomocą konta Google. Dodatkowo, podczas rejestracji, system wymusza od teraz powtórzenie wprowadzonego hasła.

Usprawnienie i ujednolicenie listy widoku organizacji 

Nowy wygląd zyskała lista widoku organizacji. Od teraz wszystkie utworzone lokalizacje wyświetlają się w formie boxów wraz z ikonkami poszczególnych aplikacji zaznaczonymi na szaro lub w kolorze. Dzięki temu możesz od razu sprawdzić, które z nich są zainstalowane w ramach danej organizacji. 

Dashboard na GoPOS

Kolejna zmiana dotyczy wyglądu dashboardu w aplikacji webowej. Główny panel systemu stał się bardziej czytelny, a dodatkowo wzbogacony o wiele dodatkowych informacji. Znajdziesz w nim dane na temat wartości sprzedaży i zysku, ilości transakcji, najczęściej wybieranych metod płatności i wartości wpływów, top kategorii i produktów oraz podgląd na żywo takich danych jak: ilość gości na sali, pracowników w pracy, paragonów, otwartych rachunków, a także ich wartości.  

Opcja ukrycia zniżki i blokowanie produktu z ceną 0

Naprawiona została także opcja ukrycia zniżki na POS. Od teraz wprowadzone zniżki z uwzględnieniem tej możliwości nie będą pojawiać się na POS. Dodatkowo pojawiła się opcja zablokowania sprzedaży produktu z ceną 0 zł.

Kody ważone w Vero

W Posnet Vero istnieje możliwość sprzedaży za pomocą kodów ważonych. Dzięki temu, po zdefiniowaniu szablonu takiego kodu, system jest w stanie automatycznie zidentyfikować rodzaj produkty, a dodatkowo jego wagę.

Masowe akcje w obrębie produktów

Dzięki aktualizacji w ramach produktów masz od teraz możliwość dokonywania masowych akcji, przypisując kategorię, zdefiniowane pola lub grupy modyfikatorów, usuwając i dezaktywując wybrane pozycje lub ustawiając typ produktu.

Grupowe pobieranie faktur PDF do Zip

Wraz z aktualizacją oprogramowania istnieje możliwość grupowego pobierania kilku faktur PDF do formatu Zip. Dzięki temu wszystkie pobierane elementy zostaną automatycznie skompresowane w jeden plik.

Struktura płaska raportów CSV

Raporty produktów w formacie CSV można generować teraz także w formie struktury płaskiej. Wówczas zostanie pobrany raport z uwzględnieniem następujących danych: nazwa produktu, kategoria, cena, podatek.

6 grupowań raportów

Kolejna nowość to większe możliwości w zakresie grupowania raportów. Teraz można grupować je zaznaczają aż 6 wybranych filtrów.  

Wydruki – Produkt/Modyfikator i metody płatności

W ramach produktów w systemie można wyodrębnić teraz 2 typy: Produkt lub Modyfikator. Pierwszy rodzaj jest pełnoprawnym produktem, co oznacza, że drukuje się oddzielnie na kuchniach. Modyfikatory natomiast drukują się razem z produktami. Na wydrukach bonowych jest także możliwość dodania metody płatności oraz statusu płatności.

Podgląd listy raportów wewnętrznych 

W starej wersji systemu istnieje także możliwość zdigitalizowanego poglądu wartości raportów dobowych, czy raportów terminala płatniczego.

Pogląd stawek i wartości VAT na rachunkach

Na poglądzie rachunków i transakcji pojawiła się opcja podglądu stawek VAT nabijanych produktów.

Dodanie opcji walidacji custom fieldów

W systemie można teraz dodawać wielu klientów o takich samych danych, jak imię i nazwisko.

Działanie stanowisk POS oraz mobilnych kelnerów także offline

Wraz z nową aktualizacją stanowiska POS, a także mobilni kelnerzy będą działać nawet bez Internetu, w przypadku chwilowej awarii lub jego braku.

Dodanie informacji o starej wersji na panelu logowania nowej wersji

Podczas logowania, na panelu nowej wersji systemu pojawiła się także informacja o starej wersji oprogramowania. 

GoStock

Dodanie waluty funta przy dodawaniu zakupów

W aplikacji GoStock, tworząc listę zakupów można wybierać od teraz walutę funta.

JKP v7m

W systemie magazynowym istnieje także możliwość pobrania pliku JPK v7m. Dzięki temu możemy wygenerować listę faktur w formacie XML, którą następnie możemy zaimportować do programów księgowych.

Dodatkowo w raportach w aplikacji GoStock istnieje teraz możliwości filtrowania ich po dacie wysyłki.

GoHub

Poprawa zamówień gotówkowych w Glovo

W GoHub, dla portalu Glovo naprawione zostały zamówienia gotówkowe, które dotychczas wpadały do systemu jako nieopłacone. 

Opcja blokowania modyfikatorów w Wolt

W portalu Wolt natomiast pojawiła się opcja blokowania modyfikatorów.

Wyświetlenie daty aktualizacji menu w Pyszne.pl

Podczas wysyłania menu do portalu Pyszne.pl, w systemie zostanie wyświetlona data ostatniego wysłania – zarówno przy powodzeniu, jak i w przypadku błędu akcji.

GoAccounts

Udostępnianie systemu dla supportu na określony czas

Jako użytkownik systemu GoPOS, teraz możesz sam decydować na jaki czas chcesz udostępnić oprogramowanie dla supportu. Dzięki temu, w przypadku ewentualnych problemów wymagających udziału specjalistów, wgląd do wszystkich danych możesz ograniczać czasowo, według własnych preferencji.  

Inne zmiany i nowe wersje kolejnych aplikacji

Aktualizacja to także poprawa drobnych błędów oraz kilka mniejszych usprawnień systemu. Dostępna jest także nowa wersja aplikacji GoKDS oraz systemu numerkowego, a już wkrótce dostępne będą także nowe wersje aplikacji GoKiosk oraz programów lojalnościowych GoClient.

W przypadku pytań odnośnie nowej aktualizacji systemu GoPOS, napisz do nas poprzez czat, gdzie nasi specjaliści udzielą wszystkich odpowiedzi.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *