Odpowiednia komunikacja w lokalu to istotny aspekt zarządzania, który usprawnia realizację zamówień, a finalnie zwiększa zysk każdego punktu gastronomicznego. Narzędziem zapewniającym niezawodny przepływ informacji pomiędzy salą a kuchnią jest KDS. Poznaj aplikację bliżej, sprawdź jakie korzyści może przynieść i dowiedz się, co nowego czeka na Ciebie wraz z jej najnowszą wersją.
Czym jest GoKDS?
KDS to system usprawniający komunikację między salą a kuchnią. Narzędzie umożliwia odbiór zamówień bezpośrednio w kuchni, eliminując konieczność ich samodzielnego przekazywania. W rezultacie proces obsługi znacznie się skraca, a wszystkie zamówienia realizowane są sprawnie i bez najmniejszych błędów. Jak działa to w praktyce? Po przyjęciu, zamówienia wyświetlane są bezpośrednio na ekranie w kuchni, a kucharze mogą wygodnie zmieniać ich statusy, oznaczając w kolorach etap przygotowania – nowe zamówienie (kolor biały), w przygotowaniu (kolor żółty), gotowe (kolor zielony), spakowane (niebieski) i odebrane (szary). Dzięki aplikacji proces wydawania posiłków z kuchni jest zawsze sprawny, co pozytywnie wpływa na zadowolenie gości.
Dlaczego KDS to dobre rozwiązanie dla lokalu?
Szybsza realizacja zamówień i eliminacja błędów to tylko część korzyści, na które możesz liczyć wdrażając GoKDS w swoim lokalu. Co jeszcze może zyskać?
- Usprawniony kontakt między salą a kuchnią – dzięki automatycznemu przesyłaniu zamówień do kuchni oraz wyświetlaniu ich na specjalnych ekranach, kucharze mogą jednym kliknięciem zmieniać statusy zamówień, a następnie szybko powiadomić kelnerów o gotowym daniu do odbioru.
- Precyzyjne wydawanie posiłków – kelner nie przyjmuje zamówień na karteczkach, które łatwo można zgubić i nie musi samodzielnie zanosić ich do kuchni. Kucharze natomiast bezproblemowo je odczytują i błyskawicznie przechodzą do ich realizacji.
- Bardziej zautomatyzowane procesy – inwestycja w innowacyjne narzędzie do komunikacji z kuchnią przyspiesza nie tylko przekazywanie danych, ale prowadzi także do większych zysków – eliminując konieczność samodzielnego przekazywania zamówień możesz realizować ich większą liczbę, w krótszym czasie.
Co w nowym GoKDS?
Nowa wersja GoKDS to przede wszystkim nowy wygląd aplikacji. Podgląd przyjętych zamówień jest teraz czytelniejszy, a także bardziej szczegółowy. Pojawił się przycisk przywołujący kelnera, a zamówienia mogą zostać pogrupowane w zależności od sposobu ich realizacji – na miejscu, na dowóz, z odbiorem osobistym. Nowością jest także możliwość generowania raportów statusów przygotowań, umożliwiających dokładną kontrolę przebiegu poszczególnych etapów przygotowywania zamówień, jak i kontrolę wydajności personelu w różnych godzinach pracy. Dostępne analizy pomagają wyeliminować wszelkie błędy mogące wystąpić w całym procesie realizacji zamówień. Raport statusów można wygenerować w aplikacji webowej GoPOS.
Dla obecnych użytkowników GoKDS szczegółowa instrukcja generowania raportów dostępna jest w bazie wiedzy Help.
Chcesz usprawnić komunikację w lokalu i poznać GoKDS bliżej? Zgłoś się do nas już teraz, a nasi specjaliści pokażą wszystkie funkcjonalności systemu i pomogą Ci dobrać narzędzia najlepiej dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.