GoPOS zmienia się dla Ciebie! Ciągle ulepszamy nasze produkty, aby korzystanie z aplikacji było dla Ciebie jeszcze przyjemniejsze i bardziej użyteczne!
Listę najnowszych zmian znajdziesz również w naszej bazie wiedzy Help, w sekcji Aktualizacje Aplikacji. W artykule blogowym przedstawimy natomiast szczegóły dotyczące kilku najistotniejszych zmian. Co nowego w GoPOS?
Spis treści
Aktualizacja aplikacji GoPOS
Zapisywanie zmiany typu menu
Ustalaj według własnych preferencji, jakiego typu menu chcesz używać na danym urządzeniu. Od teraz gdy zmienisz typ widoku menu na wersję z kafelkami, wyszukiwarką lub klawiaturą PLU, zmiana dla danego pracownika zostanie automatycznie zapamiętana tylko dla konkretnego urządzenia, na którym wcześniej ten widok był użyty.
Rachunki
E-paragon
Dzięki zmianom, zamykając rachunek, możesz wybrać opcję wystawienia e-paragonu. Taka funkcja pozwoli Ci zmniejszyć zużycie papieru w Twoim lokalu oraz wygodnie dostarczać paragony klientom poprzez e-mail lub link z kodu QR, a wkrótce także smsem. Dowiedz się, jak korzystać z e-paragonu z tego artykułu.
Publiczne linki
Od teraz w aplikacji webowej znajdziesz publiczne linki do rachunków, które możesz kopiować i przesyłać do klienta. Dostępna jest także funkcja pobrania i wysłania rachunku. Dzięki temu możesz przesłać paragon do klienta w dowolnym momencie i w najbardziej dogodny dla niego sposób.
Box fiskalizacji
Na podglądzie rachunku pojawił się także box fiskalizacji, w którym łatwo sprawdzisz jej status i datę. W boxie również znajdziesz funkcję pobrania i przesłania e-paragonu, wraz ze wsparciem e-paragonu. Takie rozwiązanie zapewnia łatwy i szybki dostęp do najważniejszych danych na temat e-paragonów, a także pozwala na swobodne dostarczanie ich do klienta.
Dodatkowe wartości na Dashboard
Od teraz łatwiej skontrolujesz istotne dane sprzedażowe – po najnowszych zmianach na Dashboard w aplikacji webowej możesz sprawdzać średnią wartość rachunku oraz średnią wartość rachunku na gościa.
Źródło rachunku „Phone”
Podczas wyboru klienta na POS po numerze telefonu, dla takiego rachunku domyślnie zostanie ustawione źródło „Phone”. Dzięki temu łatwo sprawdzisz w systemie, które zamówienia były składane telefoniczne.
Masowe akcje na rachunkach
Dzięki wprowadzeniu masowych akcji na liście rachunków, od teraz możesz utworzyć jedną, wspólną fakturę dla wielu rachunków w zaledwie kilku kliknięciach.
Usprawnienia list
„Sticky” kolumny
Dzięki przeprowadzonym zmianom korzystanie z list stało się znacznie wygodniejsze. Z lewej i prawej strony umieszczone zostały Kolumny sticky, które pozostają widoczne i nieruchome mimo przesuwania listy, co znacznie ułatwia przeglądanie danych.
Łatwy podgląd
Od teraz możesz także przejść do podglądu szczegółów danego elementu, klikając w nazwę tego elementu z linkiem. Taka funkcjonalność zdecydowanie przyspiesza poruszanie się po aplikacji.
Działania na listach
Przyciski akcji zostały ukryte pod trzema kropkami, przez co listy stały się zdecydowanie bardziej przejrzyste. Dostępne są również masowe działania na listach – możesz zaznaczyć wybraną ilość lub wszystkie elementy z listy i wykonać zbiorową akcję dotyczącą wszystkich tych elementów w zaledwie kilku kliknięciach.
Wysyłanie faktury na e-mail poprzez POS
Zaoszczędź czas na wysyłaniu faktur – od teraz możesz przesyłać je na e-mail bezpośrednio z poziomu swojego POS.
Raporty
Raport gości
Od teraz masz dostęp do jeszcze większej ilości danych! W aplikacji webowej pojawił się nowy rodzaj raportu inteligentnego – raport gości. Możesz w nim kontrolować ilość gości odwiedzających lokal w wybranych przedziałach czasowych. Dzięki temu wygodnie skontrolujesz natężeniu ruchu w swoim lokalu o różnych porach dnia, poszczególnych dniach tygodnia czy konkretnych miesiącach. Aby móc korzystać z tego raportu, musisz wprowadzać liczbę gości podczas otwierania rachunku na POS.
Raporty porównawcze
Korzystając z raportów porównawczych, umożliwiających zestawienia danych z różnych przedziałów dat, możesz od teraz kontrolować tendencje wyników swojego biznesu. W tabeli zostały umieszczone strzałki, które wskazują wzrosty i spadki wartości przedstawionych w raporcie. Porównuj z łatwością swoje wyniki i jeszcze bardziej usprawnij zarządzanie swoim biznesem!
Komunikat o błędzie fiskalizacji
Od teraz jeśli w Twoim systemie zostanie wykryty błąd fiskalizacji z nieprawidłową stawką VAT, w komunikacie o tym błędzie zostaną wyświetlone nazwy produktów z błędną stawką. Dzięki takiemu rozwiązaniu nigdy nie przegapisz błędów fiskalizacji i błyskawicznie je naprawisz.
Opcja opóźnienia wysłania zamówienia
Wprowadzona została także funkcja opóźniania przesyłania zamówień na kuchnię, którą można wybrać podczas dodawania rachunku. Aby z niej skorzystać, musisz ustawić jako sposób wydruku kuchennego „ręczny” lub „po zablokowaniu ekranu”. W ten sposób z łatwością zdecydujesz, kiedy zamówienia mają trafić na kuchnię.
Usprawnienia widoku zestawów
Od teraz wygodniejsze jest także korzystanie z małych urządzeń, takich jak np. PAX A920 Pro. Usprawniliśmy dla nich widok zestawów.
Nowa integracja hotelowa
Wprowadziliśmy także kolejną integrację hotelową dla GoPOS 2.0, tym razem z systemem hotelowym NFHotel. Dzięki temu rozwiązaniu możesz obciążać gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego. Dowiedz się, jak zainstalować integrację z tego artykułu.
Aktualizacja aplikacji GoOrder
Dodatkowe zagnieżdżenie
W aplikacji GoOrder wprowadzona została możliwość dodania menu z dodatkowym zagnieżdżeniem. Od teraz, tworząc zestaw produktów, dzięki dodatkowemu zagnieżdżeniu możesz wybrać interesujące Cię produkty z zestawu i dodatkowo skonfigurować je według własnych preferencji. W ten sposób możesz tworzyć jeszcze bardziej spersonalizowane zamówienia – zgodnie z życzeniami Twoich klientów.
W przypadku pytań odnośnie nowej aktualizacji systemu GoPOS, napisz do nas poprzez czat, gdzie nasi specjaliści udzielą wszystkich odpowiedzi.