Wróć

Gospoda u Olejorzy osiągnęła wzrost wartości zamówień o 38% dzięki narzędziom GoPOS!

Sprawdź nowoczesne narzędzia wykorzystane w lokalu Gospoda u Olejorzy na Polanie Zgorzelisko, które usprawniły obsługę klientów, ułatwiły kontrolę magazynu oraz unowocześniły proces zamówień i sprzedaży. Przekonaj się, które rozwiązania warto wdrożyć także w swoim biznesie!

Gospoda u Olejorzy – smakowita kuchnia polska na szczycie stacji narciarskiej Małe Ciche

Gospoda u Olejorzy to restauracja z jednym z najpiękniejszych punktów widokowych na panoramę Tatr. Stacja narciarska, na której ulokowana jest Gospoda, to jedna z najnowocześniejszych tego typu konstrukcji w Polsce. Co roku przyciąga rzeszę turystów i narciarzy.  Z tego powodu, właściciele poszukiwali rozwiązań, które pomogłyby w automatyzacji działania biznesu – od szybszego procesu obsługi i odpowiednio dostosowanego menu, po zarządzanie magazynem. To przede wszystkim w tym obrębie nasze narzędzia znalazły swoje zastosowanie.

Oprogramowanie GoPOS w Gospodzie u Olejorzy

Otwierając restaurację, Gospoda u Olejorzy korzystała ze standardowego systemu sprzedażowego, który ograniczał dostęp do wielu funkcjonalności. System GoPOS pozwolił na raportowanie i zarządzanie biznesem, kontrolę pracowników, szybkie rozliczenia, a także podgląd rzeczywisty wszystkich danych – w tym sprzedażowych. Dostęp do tak zaawansowanej analityki biznesu umożliwia właścicielom podejmowanie lepszych decyzji, które finalnie przyczyniają się do zwiększania zysków.

GoOrder wraz z E-menu, czyli wsparcie samoobsługi i zamówień na wynos

Gospoda zdecydowała się na GoOrder, czyli własną platformę obsługującą zamówienia na wynos, w pełni zintegrowaną z systemem GoPOS. Utrzymała ona sprzedaż w czasie pandemii, a obecnie jest dodatkowym wsparciem obsługi zamówień. GoOrder zautomatyzował przepływ informacji, umożliwiając ich odbiór w jednym miejscu, bezpośrednio na ekranie POS. Klienci Gospody u Olejorzy mogą w prosty sposób złożyć zamówienie przez sklep online, co pozwala na wygodną i bezkontaktową obsługę zamówień.

Gdy restauracja wróciła do obsługi na miejscu, Gospoda zdecydowała się wprowadzić E-menu – innowacyjne kody QR umieszczone na stolikach, które po zeskanowaniu pozwalają na wygodne przeglądanie karty dań lokalu bezpośrednio z poziomu smartfonów. Wirtualne menu umożliwia również wprowadzanie szybkich modyfikacji w karcie oraz spersonalizowanie jej pod względem wyglądu. E-menu pozwoliło także na oszczędność, bo Gospoda nie musi martwić się już o każdorazowe drukowanie karty dań w wersji papierowej.

Zobacz jak GoPOS wspomaga restaurację Gospoda u Olejorzy!

 

Usprawniony proces realizacji zamówień razem z Mobilnym Kelnerem

Narzędziem wpływającym na jakość pracy oraz krótszą obsługę w Gospodzie u Olejorzy okazali się Mobilni Kelnerzy. Pracownicy zostali wyposażeni w tablety z systemem sprzedażowym GoPOS, co wykluczyło konieczność przyjmowania zamówień na karteczkach. Oprogramowanie umożliwiło proste i wygodne przyjmowanie ich bezpośrednio przy stolikach klientów oraz natychmiastowe przekazywanie na kuchnię. Dzięki temu kelnerzy nie muszą biegać do stacjonarnego stanowiska POS i za każdym razem wprowadzać informacji o zamówieniu do systemu. Co istotne – wprowadzone narzędzie sprawiło, że personel może obsługiwać większą liczbę konsumentów – w krótszym czasie – co skutkuje większą rotacją stolików w restauracji, a finalnie wzrostem sprzedaży.

Lepsze zarządzanie magazynem? Gospoda postawiła na GoStock

System magazynowy GoStock usprawnił kontrolowanie stanów magazynowych i niwelowanie wszelkich braków na czas. Dzięki powiadomieniom o produktach, które się nie sprzedają, zarządzanie surowcami odbywa się teraz precyzyjnie, a lokal – nawet przez swoją lokalizację – jest w stanie zapewnić odpowiednią ilość towaru z wyprzedzeniem.

Gospoda u Olejorzy zyskała również stały dostęp do analiz oraz szczegółowych raportów zakupów i dostaw – z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Nadzoruje swoje magazyny na bieżąco i z łatwością wylicza FoodCost. Narzędzie GoStock przyczyniło się także do większej oszczędności, bo stopień występowania sytuacji, w których lokal dysponował przeterminowanym lub nieprzynoszącym zysku towarem zmniejszył się do minimum.

Efekty wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań w pigułce

Przejście ze standardowego POS na abonamentowy system GoPOS mocno usprawniło działanie lokalu. Wszystkie dane, jak te dotyczące sprzedaży poszczególnych pozycji generowane są automatycznie. Inwestycja w GoOrder z E-menu pozwoliła lokalowi na utrzymanie sprzedaży w czasie pandemii – i wspiera lokal do teraz. Regularnie przyczynia się również do utrzymania stałego poziomu wysokiej sprzedaży, dzięki usprawnieniu realizacji zamówień. System sugeruje możliwe dodatki do różnych dań z oferty, co pozwala na zwiększenie wartości rachunków o 38%.

Mobilny Kelner przyspieszył czas obsługi gości o 32%, a pracownicy osiągają większą ilość zamówień – w krótszym czasie. Natomiast GoStock sprawił, że Gospoda zarządza stanami magazynowymi precyzyjniej i lepiej planuje przyszłe zakupy. Taka kontrola stanów magazynowych pozwoliła na niwelowanie wszelkich braków na czas nawet o 20%.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z case study Gospody u Olejorzy, w którym przedstawiamy wszystkie szczegóły i opisujemy szerzej jak systemy GoPOS wspomogły pracę lokalu oraz jakie efekty osiągnął nasz klient!

Jesteś zainteresowany narzędziami GoPOS w swoim biznesie? Skontaktuj się z nami już teraz, a nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i dobiorą te rozwiązania, które najbardziej dopasują się do Twoich aktualnych potrzeb.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *