Foodhall Montownia stawia na GoPOS! Nasze rozwiązania sprzedażowe wspierają największy kompleks gastronomiczny Trójmiasta. Sprawdź, jakie konkretnie narzędzia wybrał obiekt i przekonaj się jakie efekty udało się osiągnąć.
Montownia Gdańsk – jedyne takie miejsce w Trójmieście
Położony w hali Stoczni Gdańskiej Foodhall Montownia to nowoczesny kompleks gastronomiczny. Łączy on 17 różnorodnych restauracji oraz 3 bary, oferując szeroki wachlarz kulinarnych doznań.
Jednak Montownia nie tylko kusi wyjątkowymi smakami, ale również zachwyca swoim niepowtarzalnym charakterem. Wnętrza kompleksu nawiązują do tradycji stoczniowej stołówki, przywracając do życia historyczne elementy, takie jak przedwojenne tory czy drzwi wejściowe. Dodatkowym atutem jest obecność instalacji artystycznej Bloop autorstwa Marcin Zawickiego, która nadaje przestrzeni niepowtarzalnego klimatu.
Kontrola nad każdym lokalem
Poszukiwane przez nowoczesny koncept gastronomiczny narzędzie sprzedażowe musiało spełniać szereg kluczowych wymagań. Manager chciał zyskać pełny wgląd w działalność i wyniki finansowe każdego z punktów w kompleksie. Potrzebował szczegółowych raportów, aby na bieżąco śledzić ich wydajność i zyski. Dodatkowo, zależało mu na możliwości tworzenia raportów grupowych, które pozwoliłyby na szybkie porównanie efektywności różnych lokali.
Montownia zdecydowała się na wybór systemu GoPOS, który odmienił sposób zarządzania wszystkimi punktami w obiekcie. Rozwiązanie to zostało zarekomendowane obiektowi przez firmę PremNet – partnera firmy GoPOS. Jakie rezultaty udało się osiągnąć do tej pory?
Dzięki systemowi możliwe stało się skuteczne zarządzanie wieloma lokalami. Teraz dostęp do kompleksowych raportów na temat sprzedaży we wszystkich punktach w jednym miejscu, pozwala właścicielowi na skuteczną kontrolę i analizę działalności każdej lokalizacji. W ten sposób zaoszczędził on do 22 godzin miesięcznie na analizie danych, w porównaniu do tradycyjnych metod ręcznego przygotowywania tego typu zestawień.
System pozwolił także na szybkie modyfikowanie menu. W rezultacie wszelkie zmiany są teraz wprowadzane o 32% szybciej, a wszystkie dane są przesyłane od razu do aplikacji sprzedażowej.
Oprogramowanie GoPOS okazało się niezwykle efektywnym rozwiązaniem sprzedażowym dla strefy gastronomicznej Montownia. Dzięki systemowi właściciel foodhall’u osiągnął nowy poziom kontroli i efektywności w swoich działaniach. Narzędzie dało pełen wgląd w wyniki sprzedaży, pozwalając na identyfikację trendów i potrzeb klientów, a także na optymalizację procesów w poszczególnych punktach. Rekomendacja systemu była podyktowana także dużą stabilnością oprogramowania, co w przypadku Montowni było jednym z głównych wyznaczników w poszukiwanym rozwiązaniu. – tłumaczy Dawid Grota z firmy PremNet.
Błyskawiczna obsługa klientów
Foodhalle zawsze przyciągają dużą liczbę klientów, co wymaga zapewnienia szybkiej obsługi od momentu przyjęcia zamówienia, po odbiór płatności. Potrzebne było zatem stabilne narzędzie sprzedażowe, które działałoby płynnie nawet w przypadku problemów z Internetem oraz integrowało się z terminalami płatniczymi.
Dzięki GoPOS czas obsługi został skrócony o 37%. Integracja z terminalem płatniczym wyeliminowała konieczność ręcznego wprowadzania kwoty do urządzenia, a dzięki automatycznemu przesyłaniu informacji całkowicie zredukowano ryzyko pomyłek przy przyjmowaniu płatności.
Zobacz jak to wszystko wygląda w praktyce!
Intuicyjność przede wszystkim
Montownia, jako duży obiekt gastronomiczny, zatrudnia liczny personel, który zwłaszcza w sezonie często się zmienia. W tak dynamicznym środowisku kluczowe było wdrożenie systemu sprzedażowego, który byłby intuicyjny i łatwy w obsłudze dla każdego pracownika, niezależnie od jego doświadczenia.
System GoPOS skrócił o 6 godzin czas potrzebny na szkolenie personelu w porównaniu do innych dostępnych na rynku rozwiązań sprzedażowych. Dzięki prostemu i intuicyjnemu interfejsowi oprogramowania, nowi pracownicy mogą rozpocząć pracę niemal od razu, bez konieczności długotrwałych szkoleń. To pozwala Montowni nie tylko szybko reagować na sezonowe zmiany kadrowe, ale również zapewniać płynność operacji i stałą, wysoką jakość obsługi klienta.
Dzięki systemowi GoPOS nasze zamówienia są obsługiwane szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. To świetne rozwiązanie dla naszej restauracji w Montowni, które pozwala nam obsługiwać nawet w najbardziej ruchliwych godzinach bez problemu. – komentuje Ola, kelnerka w jednej z restauracji na terenie obiektu.
Elastyczność, czyli jeszcze więcej funkcjonalności
W poszukiwanym rozwiązaniu ważna była ponadto możliwość elastycznej rozbudowy o dodatkowe moduły, w zależności od potrzeb poszczególnych punktów gastronomicznych. Jednym z nich okazał się wdrożony system GoCRM. Dzięki niemu Montownia może teraz oferować różnorodne zniżki pracownikom oraz korzystać z kart przedpłaconych podczas imprez zorganizowanych. Wszystko to pomaga w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami oraz personelem.
W jednym z lokali został ponadto wdrożony system GoKDS. Dzięki niemu, zamówienia są przesyłane za pomocą jednego kliknięcia, a etap ich przygotowania jest precyzyjnie oznaczany. To pozwoliło na dostarczanie zamówień do klientów o 21% szybciej, co przekłada się na większe zadowolenie gości z wizyty w Montowni.
Wprowadzenie systemu GoPOS do Montowni nie tylko usprawniło działanie całego obiektu, ale także przyczyniło się do zwiększenia zysków i poprawy satysfakcji klientów. To doskonały przykład wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w branży gastronomicznej, które przynoszą realne korzyści zarówno dla właścicieli biznesu, jak i jego klientów.
Poznaj więcej efektów wprowadzonych rozwiązań sprzedażowych GoPOS, czytając nasze case study. A jeśli Ty także chcesz usprawnić działania w swoim lokalu – zgłoś się do nas już teraz. Nasz specjalista pomoże dobrać narzędzia najlepsze dla Ciebie i Twojego biznesu.