Roboty, drony i big data w delivery, czyli jak podążać za trendami na rynku dostaw

Nowe technologie wspierają codzienne życie, także w branży gastronomicznej. Są one coraz chętniej wybierane nie tylko stacjonarnie – w lokalu, ale również w przypadku rynku dostaw. Wygoda ich stosowania, bezpieczeństwo oraz wpływ na rentowność biznesu sprawia, że coraz częściej zaczynają wypierać tradycyjne sposoby dowozów. Roboty, drony i big data to przyszłość sektora delivery, które coraz częściej pojawiają się na stałe w wielu punktach gastronomicznych. Sprawdź w poniższym wpisie jak dokładnie działają te rozwiązania i dlaczego warto z nich korzystać, a także przeczytaj wywiad z firmą SzamaExpress, która wprowadziła niektóre rozwiązania w życie.

Czytaj dalej

Jak przygotować i wypromować Ofertę Świąteczną w swojej restauracji?

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To wyjątkowy czas zarówno dla klientów, jak i całej branży gastronomicznej. Dla wielu Polaków istotne są nie tylko ulubione potrawy, ale również atmosfera i duch świąt. Zadbaj o to, aby to właśnie Twój lokal był takim miejscem. Jak przygotować się w tym szczególnym okresie, dostosować do niego swoją ofertę i odpowiednio ją wypromować? Sprawdź poniższy artykuł i przygotuj swoją restaurację na świąteczny czas.

Czytaj dalej

Jak zarabiać na sushi? Zwiększ swoje zyski dzięki systemowi POS!

W prowadzeniu restauracji typu sushi kluczowe znaczenie mają kwestie takie, jak dobór najwyższej jakości składników czy wyjątkowy, nawiązujący do japońskiej kultury wystrój lokalu. Na rynku gastronomicznym pojawia się jednak coraz więcej tego typu restauracji – jak zatem nadążyć za konkurencją i przyciągnąć uwagę klientów do swojego lokalu? Oferując najwyższą jakość obsługi dzięki systemom sprzedażowym POS! Przeczytaj ten artykuł i zobacz, jakie rozwiązania pomogą Ci zwiększyć zyski w swojej restauracji sushi. Czytaj dalej

5 pomysłów na automatyczne wiadomości e-mail w restauracjach i jak z nich korzystać!

Mailing od restauracji to jedna z form komunikacji z klientami. Teraz ręczne wysyłanie maili nie jest już konieczne. Dzięki nowym technologiom, właściciele lokali gastronomicznych mogą tworzyć bazy adresów e-mailowych swoich gości i z jeszcze większą łatwością osiągać wyniki biznesowe. Takie zautomatyzowane kampanie mailowe pozwalają na wysyłanie maili do tysięcy odbiorców. Aby skutecznie je realizować, warto wiedzieć jak odpowiednio tworzyć wysyłanie treści. Dowiesz się tego w poniższym artykule, a także poznasz 5 pomysłów na automatyczne e-maile i narzędzia, dzięki którym stworzysz swoją własną bazę klientów.

Czytaj dalej

Sprzedajesz na wynos? O tych aspektach nie możesz zapomnieć!

Decydując się na wdrożenie dostaw i sprzedaż online, jako restaurator musisz zadbać o wiele dodatkowych elementów. W końcu konkurencja także w sieci jest dziś spora, ale odpowiednio przygotowana oferta może łatwo i skutecznie wyróżnić Twój lokal. O co zadbać wdrażając dostawy? Jakich elementów nie można pominąć? Czytaj dalej i poznaj przydatne wskazówki dla wszystkich, działających na rynku delivery restauratorów. 

Czytaj dalej