Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła datę naboru wniosków oraz regulamin do projektu, którego celem jest wsparcie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z sektora HoReCa w rozwoju oraz adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o dofinansowanie na rozszerzenie lub zmianę profilu swojej działalności, w wysokości 90% wydatków w ramach pomocy de minimis i limitem 540 tys. zł. Nabór wniosków rozpocznie się 6 maja 2024 roku i potrwa do 5 czerwca 2024.
Te lokale już wybrały – kompleks Bania Ski stawia na GoPOS!
Otwarty w sezonie 2023/2024, Bania Ski prezentuje zupełnie nowy standard dla miłośników sportów zimowych. Ten kompleks łączy w sobie narciarnię, hotel oraz strefę gastronomiczną, tworząc kompleksowe doświadczenie, które przenosi wypoczynek na zupełnie nowy poziom. Innowacyjne rozwiązania GoPOS wspomagają sprawną organizację i obsługę, zapewniając jeszcze większy komfort i efektywność podczas pobytu. Sprawdź na jakie narzędzia postawił obiekt i jak to wszystko wygląda w praktyce!
Zmiana stawek VAT kwiecień 2024 – ile wyniesie podatek?
12 marca 2024 r. Ministerstwo Finansów wydało decyzję w sprawie stawek VAT na podstawowe produkty spożywcze. Aktualnie podatek ten wynosi 0%, jednak zgodnie z informacjami wydanymi przez ministerstwo – wkrótce się to zmieni. Ile wyniesie i od kiedy zmieni się VAT? Co jest przyczyną takiej decyzji? Dowiedz się, czytając dalej!
Jak przygotować lokal do realizacji zamówień z dowozem i na wynos?
Lockdowny podczas pandemii znacznie przyczyniły się do popularyzacji dowozów i zarazem przyzwyczaiły Polaków do zamawiania dań z dostawą do domów. A to oznacza, że dziś restauracja, która nie realizuje zamówień w dostawie, pozbawia się znaczącego udziału w rynku i często zysków na poziomie tych, które osiąga, obsługując gości stacjonarnie lub nawet wyższych. Jak zatem przygotować lokal do realizacji zamówień?
Jak stworzyć ogródek gastronomiczny, który będzie zarabiać cały sezon?
W sezonie wiosenno-letnim, gdy natura budzi się do życia, ogródek gastronomiczny jest dla wielu restauratorów szansą na przyciągnięcie większej liczby gości. Jednak, aby to dodatkowe miejsce sprzedaży było nie tylko estetyczne, lecz również funkcjonalne i wyróżniające się spośród konkurencji, kluczowe jest jego odpowiednie przygotowanie. W tym artykule przyjrzymy się, jakie elementy są niezbędne, by stworzyć ogródek gastronomiczny całoroczny lub sezonowy, który przyciągnie klientów, sprawiając, że będą chcieli powracać do Twojej restauracji w poszukiwaniu niezapomnianych doświadczeń.
EuroGastro 2024 – spotkaj GoPOS wraz z eService i Wolt Drive na największym wydarzeniu branżowym w roku!
Aktualizacja systemów GoPOS Luty 2024
Czas na kolejną aktualizację systemów GoPOS! Ostatnie miesiące to dla nas czas intensywnej pracy nad licznymi udoskonaleniami oprogramowania. Wszystko po to, by użytkowanie aplikacji było dla Ciebie jeszcze przyjemniejsze.
Jak stworzyć właściwą atmosferę w restauracji dzięki muzyce?
Restauracje nie tylko oferują wyśmienite dania, ale również starają się dostarczyć klientom niezapomniane wrażenia. Jednym z kluczowych elementów, który może znacząco wpłynąć na atmosferę w restauracji, jest muzyka. Odpowiednio dobrana muzyka może podnieść komfort i zadowolenie klientów, sprawiając, że pobyt w lokalu stanie się jeszcze bardziej przyjemny. W tym artykule przedstawiamy kilka wskazówek, jak stworzyć właściwą atmosferę w restauracji dzięki muzyce.
Gospoda u Olejorzy osiągnęła wzrost wartości zamówień o 38% dzięki narzędziom GoPOS!
Sprawdź nowoczesne narzędzia wykorzystane w lokalu Gospoda u Olejorzy na Polanie Zgorzelisko, które usprawniły obsługę klientów, ułatwiły kontrolę magazynu oraz unowocześniły proces zamówień i sprzedaży. Przekonaj się, które rozwiązania warto wdrożyć także w swoim biznesie! Czytaj dalej
Efektywne strategie marketingowe dla restauracji: kiedy inwestować w reklamy, a kiedy polegać na SEO?
Google Ads oraz pozycjonowanie to dwie strategie marketingu internetowego, umożliwiające skuteczną reklamę firmy w środowisku online. Prowadząc restaurację, często zastanawiasz się, czy wybrać SEO, czy kampanie Google Ads. Przeanalizujemy obie strategie, przedstawimy ich zalety i wady, a następnie pokażemy, dlaczego łączenie SEO i Google Ads może być kluczem do osiągnięcia maksymalnych wyników w branży gastronomicznej.