Sprzedajesz na dowóz, ale nie wiesz jak skutecznie dostarczać zamówienia do swoich klientów? Wprowadź integrację z zewnętrznymi kurierami firmy Stava! Odkryj funkcjonalność, z którą wszystkie zamówienia dotrą zawsze na czas, prosto pod drzwi Twoich konsumentów, a Ty nie będziesz już musiał martwić się dostępnością własnych dostawców. Zarządzaj wszystkimi kurierami prosto z jednego panelu i przekonaj się, jak szybkie mogą być Twoje dowozy.
Firmy kurierskie – dlaczego mogą być rozwiązaniem dla Ciebie?
Sprzedaż w sieci to nie wszystko. Oczywiście dzięki niej możesz zacząć realizować więcej zamówień i zostać zauważonym przez nowych klientów, ale to zaledwie połowa sukcesu. Drugą część determinują dowozy. W dużej mierze to od nich zależy, czy Twoi klienci będą zadowoleni z całej usługi, a w konsekwencji – czy powrócą, by złożyć kolejne zamówienie u Ciebie. Jeśli danie dotrze do nich zimne i z dużym opóźnieniem, możesz spodziewać się negatywnych opinii. To także znak, że szczególnej poprawy wymagają nasze dostawy.
Jaki zatem jest najlepszy sposób, by realizować je skutecznie? W tym na pewno mogą pomóc zewnętrzne firmy kurierskie. Umożliwiają one outsourcing, czyli powierzenie im danej funkcji, jaką w tym przypadku są dowozy. Dzięki temu do obowiązków restauracji należy wyłącznie przygotowanie wszystkich dań, podczas gdy ich dowozem zajmą się kompleksowo wspomniani kurierzy.
Realizuj dowozy z kurierami firmy Stava
Ilość firm, oferujących tego typu usługi stale się powiększa, jednak zakres ich dowozów często ogranicza się tylko do kilku miast w Polsce. Jedną z najbardziej rozwiniętych jest Stava – pierwsza gastro-kurierska franczyza w Europie. Jeśli chcesz skorzystać z jej usług postaw na nową integrację dostępną w GoPOS! Jak to działa? Integracja umożliwia swobodne rozdzielanie i przypisywanie do zamówień zewnętrznych kurierów firmy, bezpośrednio z jednego panelu Twojego POS. Dzięki temu dowozy możesz realizować jeszcze szybciej i wydajniej, a tym samym stale podnosić jakość swoich usług. Tego typu rozwiązanie pozwala także efektywniej wykorzystać czas pracy i finanse zarówno restauracji, jak i dostawców. Jak to możliwe? Sprawdź w dalszej części artykułu!
Przestań martwić się o dowozy – zleć je profesjonalistom!
Samodzielne dowozy wiążą się z szeregiem kosztów i logistycznych obowiązków, o które trzeba zadbać nawet przed ich rozpoczęciem. Przede wszystkim takie rozwiązanie wymaga zatrudnienia kolejnego pracownika i wypłacania mu należytej pensji. Oczywiście nie można zapominać o pojeździe i wydatkach z nim związanych, jak: ubezpieczenie, paliwo, ewentualność napraw po awariach czy stłuczkach, a także okresowe przeglądy i sprzątanie. Własne dostawy to także obowiązek ustalenia odpowiedniego harmonogramu pracy kierowców, ale też ryzyko zwolnień i nagłych nieobecności.
Ilość tego typu czynności może zniechęcać dlatego warto postawić na integrację i skorzystać z usług profesjonalistów. Wybierając firmę kurierską Stava, możesz skupić się na jednym – przygotowaniu pysznych dań – podczas gdy kwestią dowozów od początku do końca i we wszystkich aspektach, zajmą się zewnętrzni dostawcy. Co więcej, tego typu kurierzy są znacznie efektywniejsi, gdyż mogą realizować nawet 3 dowozy na godzinę (w przypadku prywatnych kierowców liczba ta ogranicza się z reguły do 1,5 dostawy). W ten sposób ich potencjał jest lepiej wykorzystywany, a klienci mogą cieszyć się szybką i niezawodną dostawą z lokalu.
Przypisuj dostawy na kurierów Stava jednym kliknięciem
W niektórych restauracjach ilość zamówień online może nie być regularna. Wówczas zatrudnianie własnego dostawcy nie będzie opłacalne, a koszty ponoszone przez restaurację – całkowicie niepotrzebne. Wybierając kurierów zewnętrznych Stava, płacisz jedynie za faktycznie odbyte dowozy, a stawka za nie uzależniona będzie m.in. od parametrów i wolumenu dostawy, czy strefy dowozu. Jak wygląda to w praktyce? W momencie, gdy do Twojego sklepu online lub portalu agregatora wpłynie nowe zamówienie, z poziomu jednego panelu możesz wygodnie je zaakceptować, a następnie przypisać do dostawcy Stava, który zajmie się kompleksowo ich dowozem – odbierze gotowe zamówienia z Twojego lokalu, a następnie dostarczy je pod wskazany adres. Ty rozliczysz się tylko z faktycznie zrealizowanego dowozu, co oznacza całkowity brak niepotrzebnych kosztów dla restauracji.
Korzystaj z raportów, by realizować dowozy jeszcze skuteczniej!
Skuteczna analiza raportów, choć wydaje się żmudna, może pomóc osiągać Ci jeszcze większe zyski. Dzięki integracji w GoHub możesz łatwo monitorować wszystkie realizowane dostawy oraz sprawdzać, jakie posiłki Twoi klienci zamawiają najchętniej, gdzie realizujesz najwięcej dostaw, a nawet jakie źródło sprzedaży online generuje najwięcej dochodów! Tego typu dane pomogą Ci podnosić jakość Twoich usług, a także lepiej dostosować wybrane narzędzia.
W dowozach szczególnie ważne jest, aby odpowiednio skonfigurować strefy dostaw. Nikt nie chce chyba otrzymać zimnego posiłku (oczywiście, o ile nie taki miał dotrzeć do klienta!). Jeśli strefa będzie zbyt odległa, jakość naszych dostaw może znacznie stracić na jakości. Odpowiednie dane pozwolą dostosować naszą ofertę pod sprzedaż online. Dzięki nim zadbasz o adekwatne dowozy, a wybierając kierowców Stava, będziesz mieć pewność, że wszystkie trafią zawsze na czas pod drzwi Twoich klientów.
Co jeszcze znajdziesz u nas?
Wciąż rozwijamy naszą ofertę i szykujemy kolejne przydatne integracje. Jeśli szukasz innych firm kurierskich, już niebawem znajdziesz je w GoPOS! Dołącz do naszego newslettera, by nie przegapić żadnych nowości.
Chcesz wypróbować integrację ze Stavą u siebie? Skontaktuj się z nami poprzez czat lub zadzwoń +48 790 295 124! Nasi specjaliści chętnie pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu i odpowiedzą na wszelkie pytania.