Wróć

Sezon na lody – jak wydajniej zarządzać małym punktem?

Małe punkty, jak lodziarnie, wcale nie mają łatwiejszego zadania, gdy mowa o zarządzaniu. Niewielka przestrzeń w lokalu nie pozwala gromadzić wielu przydatnych faktur i raportów, czy przechowywać dużych zapasów. Gdy takich punktów masz kilka, z pewnością wiesz, że kontrola każdego z osobna wymaga także odpowiedniej logistyki. Zarządzanie nie musi być jednak tylko przykrym obowiązkiem. Biznes kontrolować możesz nawet zdalnie, a dzięki odpowiednim narzędziom Twoje zadanie stanie się dużo prostsze! Poznaj przydatne rozwiązania, które pomogą Ci lepiej kontrolować lodziarnie i dowiedz się, co warto monitorować w małym punkcie. 


Raporty – co warto analizować?

Regularna analiza sprzedaży i wszystkich zachodzących w punkcie procesów pozwala stale poprawiać jakość usług i zwiększać zyski. Jednak taki monitoring nie zawsze będzie skuteczny, jeśli wykonujesz go w sposób tradycyjny. Poza tym to bardzo żmudna czynność, która przez to może jeszcze bardziej zniechęcać. W usprawnieniu takich działań może pomóc Ci aplikacja GoManager, która gromadzi i dostarcza wszystkich niezbędnych danych na temat sprzedaży, w tym według pory dnia, produktów, czy storn, a także pracy Twojego personelu. Dowolne raporty porównawcze utworzysz w kilku kliknięciach, a dzięki informacjom zapisanym w chmurze – wszystkie będą na bieżąco. Dlaczego jeszcze warto korzystać z takich danych? Dostęp do analiz pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje zarówno te sprzedażowe, jak i marketingowe, a poza tym odpowiednio przygotujesz się na dni, gdy sprzedaż może być większa.

Sieć lodziarni – jak zarządzać kilkoma punktami?

Bardzo często zdarza się, że lodziarnie to tak naprawdę sieć kilku punktów, niekiedy zlokalizowanych w różnych miastach. Zarządzanie nawet jednym lokalem okazuje się wyzwaniem, a co w przypadku, gdy masz ich przed sobą kilka? Z pewnością logistyka wszystkich działań, monitorowanie sprzedaży na odległość czy kontrola magazynu stają się trudniejsze.

W takich sytuacjach szczególnie przydaje się system sprzedażowy, który pozwala kompleksowo zarządzać wszystkimi punktami, nawet z dala od nich. Wystarczy tak naprawdę dowolne urządzenie z dostępem do Internetu, by otrzymać niezbędne dane. Dzięki niemu będziesz mógł szybciej reagować na ewentualne problemy w danej lokalizacji, jak np. mniejsze zainteresowanie niektórymi pozycjami lub zwiększone straty towaru. Poza tym możesz też zmieniać menu oraz aktualizować cenniki zbiorczo i równocześnie dla wszystkich lokali, co zaoszczędzi Twój czas i znacząco skróci cały proces.

Biznes sezonowy? 

Działasz sezonowo? Nie musisz już ponosić kosztów za miesiące, w których nie potrzebujesz korzystać z systemu. Licencję GoPOS możesz wykupić sezonowo i korzystać lub zawieszać ją, kiedy tego potrzebujesz. 

Jeśli szykujesz się właśnie do otwarcia własnej lodziarni, pewnie zastanawiasz się, o czym jeszcze warto pamiętać przed nowym sezonem. Z pewnością przyda się sprzęt, który dla tak małej przestrzeni wcale nie jest łatwym wyborem! O tym, w co warto wyposażyć punkt przeczytasz w tym artykule.

Zainteresowały Cię rozwiązania systemowe dla lodziarni? Skontaktuj się z nam, wybierając formę czatu lub zadzwoń +48 790 295 124, a nasi specjaliści pomogą Ci dobrać najlepszą ofertę dla Twojego lokalu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *