Wróć

Jak skutecznie działać na rynku usług? Poznaj przydatne narzędzia

Konkurencja w branży usługowej stale wzrasta – oferty firm są coraz bogatsze, a jakość obsługi coraz wyższa. Jak wyróżnić się na tle innych biznesów usługowych? Zobacz, które rozwiązania GoPOS usprawnią działanie Twojej firmy i podniosą jakość świadczonych usług.

Obsługuj klientów na najwyższym poziomie

W punktach usługowych ogromne znaczenie ma jakość obsługi. Jak ją przyspieszyć? System GoPOS pozwala przeprowadzić sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach. Intuicyjne oprogramowanie w połączeniu z nowoczesnym urządzeniem zapewnia bezbłędną i sprawną obsługę w każdej sytuacji – nawet w przypadku chwilowego braku Internetu. Dzięki takiemu rozwiązaniu jakość obsługi w Twoim punkcie znacząco wzrośnie, a tym samym Twoi klienci będą bardziej zadowoleni.

Procesuj płatności szybko i bezbłędnie

Klienci punktów usługowych oczekują nie tylko szybkiego procesu obsługi, ale i sprawnych płatności. Z systemem GoPOS rozliczenia staną się znacznie szybsze – przyjęcie płatności wymaga zaledwie jednego kliknięcia. Dzięki integracji z terminalami płatniczymi wartość rachunku jest automatycznie wyświetlana na urządzeniu, przez co ograniczasz niepotrzebne pomyłki. Możesz też skonfigurować dowolne metody płatności, co z pewnością docenią Twoi klienci.

Analizuj dane i zwiększaj zyski

Aby biznes dobrze prosperował, warto regularnie analizować wyniki sprzedaży. Dzięki GoManager masz stały dostęp do wszystkich najważniejszych danych dotyczących Twojej firmy – twórz raporty sprzedażowe i dowiedz się, z których usług Twoi klienci korzystają najczęściej. Dzięki takim informacjom lepiej zaplanujesz wszystkie decyzje biznesowe, co przełoży się na większe zyski i więcej zadowolonych klientów.

Co jednak w przypadku, gdy prowadzisz kilka lokali usługowych? Skuteczne kontrolowanie każdego z nich to spore wyzwanie. Rozwiązanie stanowi system zarządzania siecią lokalidzięki niemu porównasz i przeanalizujesz dane każdego punktu, będąc w dowolnym miejscu na ziemi. System przechowuje dane w bezpiecznej chmurze, do której masz dostęp w każdej chwili. Ponadto narzędzie pozwala zdalnie nadzorować pracę personelu, dzięki czemu rozliczenia przebiegają szybko i bezbłędnie.

raporty na ekranie komputera

Przyciągnij klientów na stałe

Sprawdzonym sposobem na pozyskanie stałych klientów w branży usługowej są programy lojalnościowe. Z GoClient stworzysz karty z atrakcyjnymi rabatami dla klientów regularnie odwiedzających Twój lokal, co pozwoli zwiększyć zaufanie klientów wobec Twojej marki. Wygenerujesz także własny system zniżek i promocji oraz vouchery i kody rabatowe, które przyciągną do Twojego punktu jeszcze więcej zainteresowanych. Za pomocą GoClient zbierzesz także dane kontaktowe swoich klientów, dzięki którym przeprowadzisz dowolne kampanie marketingowe. Takie rozwiązania pozwolą Ci nie tylko dotrzeć do szerszego grona odbiorców, ale i poprawią wizerunek Twojej marki. 

Lepsza organizacja kolejek, czyli system numerkowy 

W punktach usługowych, takich jak gabinety lekarskie lub urzędy spory problem stanowią długie kolejki. Duża ilość osób oczekujących i brak ustalonej organizacji kolejki sprawia, że w punkcie panuje chaos, a klienci bardzo szybko się niecierpliwią. Jak temu zapobiec? Z systemem numerkowym każdej oczekującej osobie przypiszesz indywidualny numerek, który zostanie wyświetlony na ekranie w Twoim punkcie. W ten sposób wszyscy klienci będą dokładnie wiedzieć, w jakiej kolejności skorzystają z usługi, a Ty nie będzie musiał wołać każdego z klientów z osobna.

Już wiesz, że z odpowiednimi narzędziami Twój punkt usługowy przyniesie jeszcze większe zyski. Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwiązań, które usprawnią każdy biznes – skontaktuj się z nami.

grafika kontaktowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *