Wróć

Bottiglieria 1881: GoPOS wspiera restaurację z dwiema gwiazdkami Michelin!

W świecie gastronomii zdobycie gwiazdki Michelin to jedno z najwyższych wyróżnień, które może spotkać restaurację. Co jednak, gdy obok jednej gwiazdki pojawia się druga? Takim osiągnięciem może pochwalić się krakowska Bottiglieria 1881, prowadzona przez szefa kuchni – Przemysława Klimę. Teraz lokal stawia także na sprawdzone systemy sprzedażowe GoPOS, by usprawnić swoje działania i osiągnąć jeszcze wyższy poziom zarządzania. Przekonaj się, jakie funkcjonalności wspierają prestiżową restaurację i jakie efekty udało się już osiągnąć!

Jedna gwiazdka Michelin to za mało!

Bottiglieria 1881 to elegancka restauracja zlokalizowana na krakowskim Kazimierzu. Lokal oferuje wykwintne menu degustacyjne, w którym dominują owoce morza i dania z wołowiny. Prowadzona przez Przemysława Klimę restauracja, już wcześniej zdobyła jedną gwiazdkę Michelin, jednak w 2023 roku została pierwszym polskim lokalem nagrodzonym drugą odznaką. Inspektorzy Michelin docenili dojrzałe podejście szefa kuchni, które przejawia się w perfekcyjnie dopracowanych i wyrafinowanych daniach, bazujących na lokalnych i sezonowych składnikach.

Od momentu otwarcia, restauracja stawia na najwyższą jakość usług, nie tylko w kwestii serwowanych potraw, ale również w zakresie obsługi klienta i zarządzania. Wdrożenie nowoczesnych technologii GoPOS, stało się kluczowe dla utrzymania standardów i dalszego rozwoju restauracji.

Dla naszego lokalu z dwoma gwiazdkami Michelin poszukiwaliśmy sprawdzonego i pewnego rozwiązania sprzedażowego. Zależało nam, by system był uznany na rynku, a także zapewniał wszystkie ważne dla nas funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji poszczególnych ustawień. Nasz wybór padł na GoPOS i jesteśmy zachwyceni funkcjonalnością oraz wydajnością systemu. Od momentu jego wdrożenia zarządzanie operacjami stało się o wiele łatwiejsze, głównie za sprawą bardzo intuicyjnego interfejsu. – tłumaczy Michał Drozdowski, manager Bottiglieria 1881.

Chmurowe rozwiązanie i szybki dostęp do niezbędnych danych

Bottiglieria 1881, jako restauracja o tak wysokiej renomie, poszukiwała niezawodnego systemu, który zapewniłby łatwy i szybki dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Dotychczasowy, tradycyjny system nie oferował takich możliwości, co wymagało ciągłej obecności managera na miejscu.

Wprowadzenie rozwiązania chmurowego GoPOS przyniosło ogromne korzyści. Manager zyskał możliwość generowania raportów o 64% szybciej. Teraz może tworzyć je na bieżąco, by monitorować najważniejsze informacje, takie jak ilość doliczonego serwisu brutto, najczęściej wybierane metody płatności, czy wartość całkowitej sprzedaży. Oprogramowanie zapewniło ponadto dostęp do szczegółowych analiz z dowolnego miejsca, co skróciło czas analiz o 6 godzin miesięcznie i umożliwiło bardziej elastyczną pracę.

Intuicyjne rozwiązania dla większej efektywności pracy

Poszukiwane rozwiązanie musiało być proste i czytelne w obsłudze, aby zwiększyć efektywność pracy personelu w Bottiglierii 1881. Wprowadzone rozwiązanie GoPOS znacząco ułatwiło prowadzenie sprzedaży dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Na uwagę zasługuje także możliwość elastycznego zarządzania cenami produktów oraz zamknięcia rachunku na konkretną kwotę, co pozwala na szybkie dostosowanie cen do specyficznych zamówień klientów. Dodatkowo, narzędzie Mobilny Kelner umożliwia kompleksową obsługę Gości bezpośrednio przy stolikach, przyspieszając codzienne procesy sprzedażowe o 28%.

Dzięki tym funkcjonalnościom kelnerzy mogą teraz poświęcić więcej uwagi na pełnienie profesjonalnej obsługi, zamiast skupiać się na obsłudze systemu, co jeszcze bardziej wpływa na pozytywne doświadczenia gości.

Łatwe rabatowanie i naliczanie serwisu – wygoda dla kelnerów, jak i Gości lokalu

Wśród innych wyzwań z jakimi mierzyła się restauracja, było doliczanie rabatów do poszczególnych rachunków. Poszukiwano sposobu na uproszczenie całego procesu, w tym także naliczania serwisu, aby lepiej dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb gości. Wprowadzenie funkcjonalności rabatowania przez GoPOS umożliwiło łatwe dodawanie ustalonych rabatów dla poszczególnych klientów. Restauracja skonfigurowała również opcję doliczania 12% serwisu do każdego rachunku, który teraz kelnerzy dodają za pomocą zaledwie jednego kliknięcia.

Automatyzacja wystawiania faktur

Czasochłonne, ręczne wystawianie faktur stanowiło kolejne wyzwanie dla Bottiglierii 1881. Ręczne wprowadzanie danych wiązało się z ryzykiem błędów oraz wydłużeniem całego procesu. Dzięki automatycznemu wystawianiu faktur w systemie GoPOS, proces zarządzania dokumentacją został znacznie usprawniony. Rozwiązanie automatycznie pobiera dane z GUS i szybko wystawia faktury, znacznie upraszczając cały proces. Teraz dokumenty mogą być wysyłane bezpośrednio na adres e-mail klienta, co przyspieszyło pracę, wyeliminowało błędy i zwiększyło komfort zarówno dla personelu, jak i Gości.

Wprowadzenie nowoczesnych technologii w restauracji Bottiglieria 1881 pozwoliło na usprawnienie wielu procesów, co przełożyło się na jeszcze wyższy standard obsługi i zarządzania. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, automatyzacji oraz elastycznym funkcjonalnościom, które lokal mógł wygodnie dostosować do swoich potrzeb, Bottiglieria 1881 osiągnęła większą efektywność i zoptymalizowała liczne działania.

Sprawdź więcej korzyści wprowadzonych narzędzi, czytając nasze case study. Chcesz usprawnić działania także w swoim lokalu? Skontaktuj się z nami już teraz, a nasz specjalista pomoże dobrać narzędzia najlepsze dla Ciebie i Twojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *