Pizza to bardzo popularne danie, które swoją prostotą i bogactwem smaku przyciąga wielu klientów. Wraz z rosnącą liczbą konkurencyjnych lokali, właściciele szukają różnych sposobów, aby utrzymać zainteresowanie i zwiększyć sprzedaż. Dlatego tego typu biznes to nieustanne obowiązki, regularne zapewnianie odpowiedniej przestrzeni pracownikom i kontakt z różnymi klientami – o różnych preferencjach i potrzebach. Wszystko to może prowadzić do wielu niepotrzebnych pomyłek spowalniających Twój biznes. Jeśli masz swoją pizzerię, sprawdź poniższy artykuł i dowiedz się jakich błędów unikać.
Jak zarządzać zwrotami i im zapobiegać w przyszłości?
Choć e-handel nigdy nie miał się lepiej, wiele sklepów mierzy się z dużą liczbą zwrotów. Umiejętne zarządzanie zwrotami pozwoli uniknąć strat wynikających z takich sytuacji. Zobacz, jakie są najczęstsze przyczyny zwrotów i jak im zapobiegać.
Otwierasz sklep detaliczny? Oto 5 rzeczy, które musisz wiedzieć!
Rynek handlu detalicznego to trudna branża – konkurencja jest naprawdę spora, powstaje coraz więcej zarówno dużych, jak i małych sklepów, które oferują wysokiej jakości produkty i sprawną obsługę. Jeśli Ty również chcesz otworzyć własny biznes detaliczny – przeczytaj ten artykuł i sprawdź, co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem działalności.
Restauracja Międzymiastowa skraca czas obsługi o 54%, dzięki intuicyjnemu systemowi sprzedażowemu!
Sprawdź nowoczesne narzędzia w popularnej krakowskiej restauracji – Międzymiastowa, które usprawniły obsługę klientów oraz pozwoliły na unowocześnienie całego procesu zamówień i sprzedaży. Przekonaj się, że warto wdrożyć takie rozwiązania także w swoim biznesie!
Checklista dla małego biznesu – 11 działań, które odmienią Twoją firmę
Nie od dziś wiadomo, że biznes, który się nie zmienia, przestaje przynosić zyski. Prowadząc firmę, nie można stać w miejscu – trzeba podążać za stale zmieniającymi się potrzebami klientów. Warto więc raz na jakiś czas – np. wraz ze zbliżającym się końcem roku – zastanowić się, w jaki sposób możesz ulepszyć swoją firmę. Przeczytaj checklistę, dzięki której usprawnisz swój biznes.
Prowadzisz klub nocny? Sprawdź jak robić to skutecznie!
Prowadzenie własnego klubu to wyzwanie, szczególnie jeśli w najbliższym otoczeniu jest duża konkurencja. Każda działalność rządzi się własnymi prawami, jednak większość biznesów ma wspólną cechę – potrzebę korzystania z nowoczesnych technologii. Inwestując w odpowiednie narzędzia dostępne na rynku, można z łatwością usprawnić szereg działań. Sprawdź poniższy artykuł i dowiedz się jak zbudować udany biznes i które narzędzia wybrać, aby skutecznie ulepszyć klub nocny.
Jak wyznaczać krótko – i długoterminowe cele dla swojej restauracji?
Będąc właścicielem lub managerem restauracji, regularna kontrola i analiza kluczowych wskaźników efektywności to codzienność. Konkretne liczby dają widoczny obraz tego jak prosperuje Twój biznes. W rzeczywistości, aby osiągnąć sukces i zdobyć realny wgląd do wyników sprzedaży, warto wyznaczać cele – nie tylko krótkie, ale i długoterminowe. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się jak to zrobić.
Jak założyć lokal typu fast food – checklista
Planujesz otworzyć restaurację fast food? Każde tego typu przedsięwzięcie wymaga dużego nakładu pracy, pieniędzy i czasu. Przygotowując się w odpowiedni sposób i inwestując w nowoczesne narzędzia, jesteś w stanie łatwo przejść przez poszczególne etapy procesu i sprawnie wkroczyć ze swoim nowym biznesem na rynek. Jeśli nie wiesz od czego zacząć – sprawdź poniższy mini poradnik.
5 wskaźników finansowych, dzięki którym lepiej poznasz swój biznes
Każdy, kto prowadzi własny biznes wie, że aby firma dobrze prosperowała, należy regularnie analizować wszystkie jej działania. Ma to szczególne znaczenie podczas kryzysu ekonomicznego. Jak przeprowadzić skuteczną analizę gospodarczą przedsiębiorstwa? Przeczytaj ten artykuł i poznaj 5 najważniejszych wskaźników finansowych.
Reklama restauracji w social mediach: jaki budżet przeznaczyć?
Gastronomia to jedna z tych branż, które idealnie nadają się do promocji w mediach społecznościowych. Organiczne prowadzenie profili na Facebooku czy Instagramie to świetny sposób na start. Co jednak zrobić, kiedy zależy Ci na powiększeniu grona odbiorców i zwiększeniu ruchu w Twojej restauracji, a organiczne działania zawodzą? Podpowiadamy!