Customer Service

GoPOS to młoda, prężnie rozwijająca się firma z branży IT, która dostarcza oprogramowanie oraz sprzęt POS. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko Customer Service. Jeśli lubisz pracę z ludźmi oraz potrafisz budować trwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami, to właśnie ciebie poszukujemy.

Obowiązki

  • Rozwiązywanie problemów oraz wsparcie Klientów w zakresie obsługi oprogramowania,
  • Udzielanie pomocy technicznej Kontrahentom, zarówno zdalnie, jak i na miejscu u Klienta,
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami,
  • Dbanie o wizerunek firmy.

Wymagania

  • Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu IT (np. Android, sieci, drukarki),
  • Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Jesteś odpowiedzialny/a oraz umiesz pracować w zespole,
  • Cechuje Cię proaktywne nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do sporadycznych wyjazdów do Klienta.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na 1-2 linii wsparcia,
  • Umiejętność serwisowania systemów informatycznych.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Ciekawy zakres zadań i obowiązków,
  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę,
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz system premiowy,
  • Na początku / okresie próbnym wynagrodzenie 3 490 zł, następnie do negocjacji,
  • Pracę zmianową 9-17, 13-21
  • Karta Benefit MultiSport,
  • Wyjazdy oraz imprezy integracyjne

Aplikacje prosimy kierować na hr@gopos.pl, tytuł maila "Rekrutacja na stanowisko Customer Service".

Do zgłoszenia należy dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Yellow dots

Try GoPOS 14 days for free