Wróć

Nowości: zaawansowane raportowanie, wydruk dodatków na paragonie i wiele więcej

Nieustannie wprowadzamy kolejne usprawnienia do systemu GoPOS. Chcemy, aby zarówno użytkownicy, jak i ich klienci mieli jak najlepsze doświadczenia, korzystając z naszych narzędzi. Sprawdź, co nowego znajdziesz w naszym oprogramowaniu.

Co nowego?

W ciągu kilku ostatnich miesięcy wprowadziliśmy wiele aktualizacji, począwszy od zaawansowanego raportowania, przez możliwość wydruku dodatków na paragonie fiskalnym , aż po obsługę rachunków zewnętrznych przy włączonej szybkiej sprzedaży. Oznacza to, że GoPOS staje się coraz bardziej dostosowany do potrzeb Twoich i Twoich klientów. Dzięki nowym ulepszeniom i funkcjonalnościom możesz odkryć zaawansowane informacje na temat swojej firmy i stworzyć jeszcze lepszą obsługę konsumenta.

Zaawansowane raportowanie

Mamy szeroką gamę zupełnie nowych raportów i kilka nowych funkcji raportowania. Wprowadziliśmy raport dodatków, który dotychczas nie był możliwy do wygenerowania w raporcie produktów. Pojawiły się także raporty typów rachunków z rozgraniczeniem na te, realizowane w dostawie, na miejscu lub na wynos oraz źródeł rachunków, jak Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo czy własny sklep GoOrder. 

Ponowny wydruk zamówienia z ekranu aktywności

Dodaliśmy możliwość ponownego wysłania zamówienia do kuchni z poziomu ekranu aktywności, nawet przy zamkniętym rachunku.

Wydruk dodatków na paragonie fiskalnym 

Po włączeniu opcji „pokazuj dodatki na wydruku” w ustawieniach paragonu, każdy dodatek zostanie wydrukowany na rachunku jako osobna pozycja. 

Obsługa rachunków zewnętrznych przy włączonej szybkiej sprzedaży

Wprowadziliśmy możliwość przyjmowania rachunków zewnętrznych, gdy POS pracuje w trybie szybkiej sprzedaży. 

Zwrot środków przy anulacji rachunku

Od teraz anulowanie rachunku powoduje zwrot środków do wszystkich zintegrowanych systemów obsługujących płatności. Zwrot może nastąpić na terminal płatniczy lub do innego zewnętrznego systemu (np. hotelowego). 

Rozbudowane raporty końcowe

Podczas zamykania raportu następuje sprawdzenie, czy istnieją rachunki nie posiadające płatności. Dodatkowo podgląd i wydruk raportu końcowego został wzbogacony o informację o wystawionych fakturach.

Uprawnienie do zmiany metody płatności

Wprowadzone usprawnienie umożliwia ograniczenie możliwości zmiany metody płatności w zamkniętym rachunku dla wybranych ról.

Co dalej?

Twoje potrzeby będą nieustannie ewoluować, a my jesteśmy gotowi, by opracowywać nowe i zaawansowane funkcjonalności, które pozwolą je dogonić i usprawnić Twój biznes jeszcze bardziej. Bądź z nami na bieżąco i oczekuj kolejnych zmian w naszych systemach. 

Masz jakieś pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej na temat nowych zmian w aplikacji? Skontaktuj się z nami wybierając formę czatu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *