Wróć

Glovo dla restauracji: zintegruj swój POS z portalem i zarządzaj zamówieniami kompleksowo

Jedna platforma to za mało. Dziś restauratorzy często decydują się na sprzedaż online, korzystając z kilku agregatorów – w końcu dodatkowy kanał sprzedaży to dodatkowe źródło reklamy, a co za tym idzie – dochodu. W GoPOS uruchomiliśmy właśnie nową integrację z Glovo. Co to oznacza? Nawet jeśli sprzedajesz na kilku platformach, możesz kompleksowo zarządzać zamówieniami z jednego panelu. Czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej, co daje takie rozwiązanie w praktyce. 

Wprowadź integrację z Glovo

Glovo to jedna z najszybciej rozwijających się platform na rynku dowozu jedzenia i jeden z wiodących portali tego typu w Europie. Jeśli sprzedajesz na Glovo lub zastanawiasz się nad włączeniem tego kanału sprzedaży, szczególnie przydatny może okazać się wybór systemu, który posiada integracje nie z jednym, a nawet z kilkoma źródłami sprzedaży online! Takie rozwiązanie oferuje GoPOS. Dzięki integracji oprogramowania z portalem możesz przyjmować zamówienia bezpośrednio na swoim POS, a także kompleksowo zarządzać nimi z jednego miejsca. Sprzedajesz online poprzez własny sklep, Uber Eats oraz Glovo? W GoPOS wszystkie zamówienia – bez względu na źródło – będziesz mógł przechowywać w jednym miejscu, wraz ze szczegółowymi danymi na temat każdego z nich. Potrzebujesz więcej zalet takiego rozwiązania? Integracja z Glovo dla restauracji posiada jeszcze inne korzyści. Czas odkryć pozostałe.

Zaoszczędź mnóstwo czasu i… pieniędzy

Sprzedając poprzez zewnętrzne platformy, każde z nowo napływających zamówień trzeba wcześniej przyjąć poprzez osobne urządzenie. Proces ten wiąże się z dodatkowymi kosztami i stratą czasu, który pracownicy mogliby wykorzystać na lepszą obsługę zamówień. Jeśli sprzedajesz na kilku platformach, takie działanie może stać się jeszcze bardziej uciążliwe. Integracja portalu Glovo z system sprzedażowym GoPOS umożliwia przyjmowanie wszystkich zamówień bezpośrednio na jednym ekranie Twojego POS. W rezultacie nie musisz posiadać osobnych tabletów dla każdego z portali, gdyż wszystkie napływające zamówienia odbierzesz od razu poprzez jeden panel. Z łatwością będziesz mógł także akceptować lub anulować je jednym kliknięciem i automatycznie przesyłać na kuchnię. Dodatkowo swoich klientów poinformujesz o statusie przygotowania dań.

Redukcja czasu potrzebnego na obsługę to jedno, ale z pewnością bardziej przekonujące może okazać się możliwość zaoszczędzenia nawet do 85% kosztów na dodatkowych urządzeniach, w końcu dzięki integracji będziesz potrzebować tylko jedno!

Porównuj sprzedaż z kilku platform

Glovo, Uber Eats i własny sklep online? Nie wiesz, który z kanałów sprzedaży przynosi największe zyski? Wykorzystując integrację z systemem, możesz analizować swoją sprzedaż z każdej platformy. Kompleksowe raporty na temat sprzedaży w sieci dostarczą Ci wiele przydatnych informacji, jak na przykład, które z dań cieszy się największą popularnością, gdzie klienci zamawiają najchętniej czy w jakie dni platformy lub Twój sklep online generują największą ilość zamówień. 

Aktualizuj menu na kilku portalach równocześnie

Zmiana menu, wprowadzanie dań sezonowych i odświeżanie karty to częste działanie w lokalach gastronomicznych. Jeśli posiadasz konto na kilku platformach do zamawiania jedzenia online, jak Uber Eats czy Glovo, każdorazowa aktualizacja menu może okazać się uciążliwym procesem. Ręczne wprowadzanie zmian zajmuje dużo więcej czasu, zwłaszcza gdy wszystkie musisz wprowadzić kilka razy. Dzięki integracji z Uber Eats czy Glovo restauracje mogą zaoszczędzić go do nawet 84%. Jak to możliwe? Pozwala ona na przesyłanie menu do portalu jednym kliknięciem z poziomu jednego panelu zarządzania, dzięki czemu zmiany możesz wprowadzać zbiorczo i w tym samym czasie dla wielu źródeł sprzedaży online. 

Wyeliminuj powracające błędy

Przyjmując zamówienia poprzez kilka źródeł błędy stają się elementem nieuniknionym. Ręczne wprowadzanie wszystkich danych generuje ich najwięcej. Na szczęście integracja pozwala zredukować nawet do 40% pomyłek. Dzięki przyjmowaniu wszystkich zamówień w jednym miejscu nie musisz już martwić się obowiązkiem wprowadzania ich do swojego POSa, a także masz pewność, że wszystkie zamówienia będą dokładnie takie, jakie zamówili Twoi klienci.

Co jeszcze dla Ciebie szykujemy?

Pamiętasz, że spotykamy się co tydzień? My nieustannie rozwijamy się dalej i właśnie przygotowujemy kolejną integrację! Jesteś ciekaw, co znajdziesz na blogu w następny poniedziałek? Przedstawimy nową integrację z portalem Pyszne.pl. Aby nie przegapić żadnych nowości zapisz się do newslettera i śledź naszego bloga.

Zainteresowała Cię integracja z Glovo dla restauracji i chcesz wypróbować ją w swoim biznesie? Skontaktuj się z nami poprzez czat lub zadzwoń +48 790 295 124, a nasi specjaliści pomogą dobrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *