Wróć
wnętrze restauracji Międzymiastowa

Restauracja Międzymiastowa skraca czas obsługi o 54%, dzięki intuicyjnemu systemowi sprzedażowemu!

Sprawdź nowoczesne narzędzia w popularnej krakowskiej restauracji – Międzymiastowa, które usprawniły obsługę klientów oraz pozwoliły na unowocześnienie całego procesu zamówień i sprzedaży. Przekonaj się, że warto wdrożyć takie rozwiązania także w swoim biznesie!

Międzymiastowa – obowiązkowy punkt gastronomiczny na mapie Krakowa?

Międzymiastowa to popularna krakowska restauracja. Obecnie lokal mieści się w samym sercu Krakowa – a dokładniej na Rynku Głównym 34.  Lokalizacja ta, to wygodne i niezwykle atrakcyjne miejsce. Kuchnia Międzymiastowej inspirowana jest tętniącym życiem miast i ich charakterystycznymi smakami – od Barcelony, Sztokholmu czy Berlina, po dalsze punkty na mapie świata, jak LA czy Tokio. Taka oryginalna, światowa mieszanka propozycji sprawia, że Międzymiastowa to obowiązkowy lokal do sprawdzenia, który nie jest tylko restauracją, ale i miejscem spotkań przyciągającym codziennie mnóstwo gości. Widząc niesłabnące zainteresowanie ofertą restauracji, Międzymiastowa poszukiwała rozwiązań, które pozwoliłyby utrzymać jakość obsługi oraz realizację zamówień na najwyższym poziomie. To głównie w tej kwestii nasze systemy skutecznie wspomogły osiągniecie założonych celów.

System sprzedażowy GoPOS

W restauracji Międzymiastowa zostały usprawnione trzy główne filary działania lokalu:

  • obsługa
  • zarządzanie
  • komunikacja

Cały proces przyjmowania zamówień zamyka się już nawet w 3 kliknięciach. Personel jest w stanie kontaktować się ze sobą szybko i swobodnie, a najistotniejsze informacje przesyłane są poprzez aplikację, dzięki czemu wydajność pracowników została maksymalnie zwiększonaManager lokalu z oprogramowaniem GoPOS dla restauracji efektywniej zarządza dostępnymi zasobami, posiada wgląd do raportów sprzedażowych, a zmiany w czasie rzeczywistym – za sprawą rozwiązania chmurowego – może wprowadzać z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie. Ponadto, wdrożenie nowych pracowników odbywa się błyskawicznie, dzięki prostej obsłudze i intuicyjnemu interfejsowi.

Mobilni kelnerzy w Międzymiastowej

Jednym z głównych narzędzi wdrożonych w restauracji Międzymiastowa jest Mobilny Kelner, dzięki któremu czas obsługi gości uległ znacznemu skróceniu. Personel został wyposażony w tablety z systemem sprzedażowym GoPOS, który umożliwia przyjmowanie wszystkich zamówień bezpośrednio przy stoliku, a następnie jednym kliknięciem przekazanie ich na kuchnię, co ogranicza ciągłe bieganie z karteczkami do stanowiska POS i eliminuje występujące przy tym błędy do minimum.

Wśród innych zalet takiego rozwiązania, warto wymienić możliwość ustalania kolejności serwowanych posiłków, przypisywanie zamówień do konkretnych klientów, a także dowolne dzielenie i łączenie rachunków. Ponadto usprawnieniu uległo także procesowanie płatności, które dzięki integracji z terminalem jest teraz szybkie i bezbłędne.

Na przebieg sprzedaży nie ma wpływu nawet krótkotrwała awaria Internetu, ponieważ system pozwala na dalsze działania – również w trybie offline.

wnętrze restauracji międzymiastowa

 

Ułatwiona komunikacja z kuchnią

Kolejnym wdrożonym narzędziem jest System KDS, który skutecznie uzupełnia Mobilnych Kelnerów. Ułatwia on komunikację na linii kucharz – kelner, przyspieszając przepływ informacji oraz redukując wiele pojawiających się błędów. Kucharze odbierają zamówienia na dotykowym ekranie i jednym kliknięciem zmieniają ich statusy. Wgląd do informacji o poszczególnych etapach na bieżąco otrzymuje również kelner, który nie musi dłużej biegać i sprawdzać, czy danie jest już gotowe do wydania.

Wprowadzony został również program lojalnościowy, który pozwolił obsługiwać karty stałego klienta oraz tworzyć różnorodne rabaty i promocje.

Rozwiązania technologiczne – jaki dały efekt?

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom w krakowskiej restauracji Międzymiastowa – czas obsługi klientów skrócił się o 54%. Przełożyło się to na większą rotację stolików – nawet o 22%. Wprowadzenie Mobilnego Kelnera usunęło problem gromadzących się kolejek przed stanowiskiem POS, a także zdecydowanie usprawniło pracę całego personelu. Z kolei system GoKDS znacznie poprawił komunikację między salą a kuchnią. Zmiany te to także wsparcie dla managera restauracji, który pracując z dowolnego miejsca na świecie zyskuje łatwiejszy wgląd do aplikacji zarządzania lokalem, co z kolei umożliwia szybszą analizę raportów, oszczędność czasu oraz sprawniejszą kontrolę nad personelem.

Zapoznaj się z case study restauracji Międzymiastowa, w którym dokładniej opisujemy jak systemy GoPOS wspomogły pracę lokalu i jakie efekty osiągnął nasz klient.

Jeśli jesteś zainteresowany rozwiązaniami GoPOS w swoim biznesie – skontaktuj się z nami już teraz! Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i dobiorą dla Ciebie najlepsze narzędzia.

grafika kontaktowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *