Małe firmy mają ogromne znaczenie zarówno dla gospodarki lokalnej, jak i całego rynku. Założenie własnego biznesu trzeba jednak odpowiednio zaplanować, zaczynając od znalezienia pomysłu na firmę, która przyniesie zyski. Jakiego rodzaju biznes okaże się opłacalny w 2023 roku? Sprawdź w tym artykule!
Co to jest COGS (koszt własny sprzedaży)? Kompletny przewodnik dla początkujących sprzedawców detalicznych
Każdy, kto planuje rozpoczęcie nowego biznesu detalicznego, powinien wdrożyć się w temat koszt własny sprzedaży, czyli tzw. COGS. Co to jest i jak korzystać z niego w praktyce? Przeczytaj nasz artykuł, by się dowiedzieć! To istotne, aby skutecznie rozwijać swoją działalność i uniknąć niechcianych problemów.
Zatrudnianie pracownika, a stawka minimalna – zmiany od 2023!
Rynek pracownika bardzo często się zmienia, jednak przyszły rok może być okresem szczególnych zmian. Spowolnienie gospodarki, wzrosty cen, a także kłopoty geopolityczne doprowadziły do tego, że sytuacja obecnych pracowników, a także kandydatów w wielu branżach może się pogorszyć. Mimo to, niektóre sektory rynku mają w 2023 roku większą możliwość rozwoju. Sprawdź w poniższym artykule przyszłe stawki, trendy w zatrudnieniu, a także dowiedz się jak poradzić sobie z nadchodzącymi zmianami.
Dziękujemy, że byliście z nami! To dzięki Wam 2022 rok był dla nas wyjątkowy
To był dla nas bardzo owocny, pełen sukcesów rok! Każdy z osiągniętych celów zawdzięczamy przede wszystkim Wam – naszym klientom i partnerom. Z okazji mijającego 2022 roku chcielibyśmy podsumować wszystkie nasze osiągnięcia, dzięki którym mijający rok był tak wyjątkowy! Czytaj dalej
Wzrost składek ZUS a wysokie koszty prowadzenia restauracji – jak ich uniknąć?
W 2023 roku przedsiębiorców czeka największy w historii wzrost składek ZUS. Kiedy dokładnie takie zmiany zostaną wprowadzone? Czy mimo wysokich składek da się zapobiec wysokim kosztom prowadzenia restauracji? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Wirtualne restauracje – pomysł na dochodowy biznes gastronomiczny
Chcesz otworzyć dochodowy biznes i postawić na branżę, która będzie naprawdę opłacalna? Sprzedaż online to doskonały sposób, by zarabiać więcej – w końcu popyt na delivery wcale nie maleje! Sprawdź w poniższym artykule, jak działają koncepty dark kitchen i dowiedz się, co będzie niezbędne, gdy sam marzysz o otwarciu wirtualnej restauracji u siebie!
Roboty, drony i big data w delivery, czyli jak podążać za trendami na rynku dostaw
Nowe technologie wspierają codzienne życie, także w branży gastronomicznej. Są one coraz chętniej wybierane nie tylko stacjonarnie – w lokalu, ale również w przypadku rynku dostaw. Wygoda ich stosowania, bezpieczeństwo oraz wpływ na rentowność biznesu sprawia, że coraz częściej zaczynają wypierać tradycyjne sposoby dowozów. Roboty, drony i big data to przyszłość sektora delivery, które coraz częściej pojawiają się na stałe w wielu punktach gastronomicznych. Sprawdź w poniższym wpisie jak dokładnie działają te rozwiązania i dlaczego warto z nich korzystać, a także przeczytaj wywiad z firmą SzamaExpress, która wprowadziła niektóre rozwiązania w życie.
Jak przygotować i wypromować Ofertę Świąteczną w swojej restauracji?
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To wyjątkowy czas zarówno dla klientów, jak i całej branży gastronomicznej. Dla wielu Polaków istotne są nie tylko ulubione potrawy, ale również atmosfera i duch świąt. Zadbaj o to, aby to właśnie Twój lokal był takim miejscem. Jak przygotować się w tym szczególnym okresie, dostosować do niego swoją ofertę i odpowiednio ją wypromować? Sprawdź poniższy artykuł i przygotuj swoją restaurację na świąteczny czas.
Jak zarabiać na sushi? Zwiększ swoje zyski dzięki systemowi POS!
W prowadzeniu restauracji typu sushi kluczowe znaczenie mają kwestie takie, jak dobór najwyższej jakości składników czy wyjątkowy, nawiązujący do japońskiej kultury wystrój lokalu. Na rynku gastronomicznym pojawia się jednak coraz więcej tego typu restauracji – jak zatem nadążyć za konkurencją i przyciągnąć uwagę klientów do swojego lokalu? Oferując najwyższą jakość obsługi dzięki systemom sprzedażowym POS! Przeczytaj ten artykuł i zobacz, jakie rozwiązania pomogą Ci zwiększyć zyski w swojej restauracji sushi. Czytaj dalej
5 pomysłów na automatyczne wiadomości e-mail w restauracjach i jak z nich korzystać!
Mailing od restauracji to jedna z form komunikacji z klientami. Teraz ręczne wysyłanie maili nie jest już konieczne. Dzięki nowym technologiom, właściciele lokali gastronomicznych mogą tworzyć bazy adresów e-mailowych swoich gości i z jeszcze większą łatwością osiągać wyniki biznesowe. Takie zautomatyzowane kampanie mailowe pozwalają na wysyłanie maili do tysięcy odbiorców. Aby skutecznie je realizować, warto wiedzieć jak odpowiednio tworzyć wysyłanie treści. Dowiesz się tego w poniższym artykule, a także poznasz 5 pomysłów na automatyczne e-maile i narzędzia, dzięki którym stworzysz swoją własną bazę klientów.