Jeśli masz lokal gastronomiczny to wiesz, że bardzo częstymi klientami są również Ci najmłodsi. Dzieci, to nieco inny rodzaj konsumenta, do którego także należy odpowiednio dostosować ofertę, aby zarówno oni, jak i rodzice byli zadowoleni i chętniej odwiedzali Twoją restaurację. Przeczytaj poniżej jak skutecznie przygotować menu dla dzieci i cieszyć się regularną sprzedażą!
Wszystko, co musisz wiedzieć o zamawianiu przy stole w restauracjach
Składanie zamówień przy stoliku to wygoda nie tylko dla klienta, ale i kelnerów. Technologia coraz bardziej idzie do przodu, dlatego goście oczekują udogodnień i przede wszystkim lepszych doświadczeń podczas wizyty w lokalach gastronomicznych. Systemy POS, kody QR czy mobilny kelner to narzędzia, które wspierają proces zamówień i ułatwiają pracę kelnerską. Jak inwestycja w takie rozwiązania usprawni codzienne działanie Twojego biznesu? Sprawdź pomocne rady w poniższym artykule.
GoPOS wystawcą targów INTERNORGA 2023!
Targi Internorga to od dziesięcioleci wiodące międzynarodowe targi dla branży hotelarskiej, gastronomicznej, piekarniczej i cukierniczej, odbywające się w Hamburgu. W tym roku wśród wystawców nie zabraknie także GoPOS. Przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź wszystkie szczegóły związane z największym spotkaniem branżowym w Niemczech!
Karty podarunkowe w restauracji, trend który zyskuje na popularności
Gdy brakuje pomysłu na prezent, wiele osób decyduje się na karty podarunkowe. Takie rozwiązanie oferuje mnóstwo sklepów, a coraz częściej – także restauracji. Czy warto wprowadzać karty podarunkowe do oferty swojego lokalu gastronomicznego? Sprawdź w tym artykule. Czytaj dalej
Milenialsi – jak zarządzać pracownikami z pokolenia Y?
Milenialsi to osoby urodzone w latach 80. i 90. XX wieku. Uważa się, że jako pracownicy, generacja ta jest szczególnie otwarta na nowe wyzwania, a także dobrze obeznana z technologią. Sprawdź w poniższym artykule, jak zarządzać pokoleniem Y w środowisku pracowniczym i skutecznie nawiązywać owocne współprace.
Jak opanować system franczyzowy i przeprowadzić udaną ekspansję własnej marki?
Coraz większą popularnością zarówno w gastronomii, jak i handlu detalicznym cieszy się model biznesowy, jakim jest franczyza. Na co zwrócić uwagę, zakładając własny system franczyzowy i jak zbudować silną markę własną? Sprawdź w tym artykule.
Rozwój firmy i funkcje systemu POS dla branży Retail
Duża konkurencja na rynku sprawiła, że nieustanny rozwój firmy stał się koniecznością. Przedsiębiorstwa, które się nie zmieniają, szybko pozostają w tyle i zaczynają tracić klientów, a co za tym źródło zarobku. Dlatego trzeba nieustannie modyfikować i poprawiać sposób funkcjonowania firmy. Jednym ze skuteczniejszych sposobów jest wprowadzenie w branży Retail nowych rozwiązań takich jak systemy POS. Dzięki nim możliwe jest zwiększanie sprzedaży i pełna kontrola sklepu, która przekłada się na lepsze efekty. Jakie są funkcje systemu POS? Czemu wpływa on na rozwój przedsiębiorstwa? Czytaj dalej, a Twoja wiedza o przedsiębiorczości się zwiększy!
5 wskazówek jak rozwiązywać konflikty w harmonogramie pracowników restauracji!
Odpowiednie zarządzanie zespołem wiąże się z wieloma wyzwaniami. Ustalanie harmonogramu czy przypisywanie określonych obowiązków każdemu z pracowników na zmianie tak, aby każdy z nich był usatysfakcjonowany, nie jest łatwe. Może prowadzić to do niepotrzebnych konfliktów utrudniających funkcjonowanie całego biznesu. Przeczytaj w tym artykule, jak radzić sobie z tego typu nieporozumieniami i jak za pomocą odpowiednich narzędzi skutecznie zapobiegać im w przyszłości.
Rozliczanie koncesji na alkohol w lokalu – terminy, opłaty i raporty
Każdy lokal, który posiada zezwolenie na sprzedaż detaliczną alkoholu, jest zobowiązany do złożenia corocznego oświadczenia o wartości sprzedaży, a także wniesienia opłaty za korzystanie z koncesji. Jak właściwie spełnić wszystkie formalności związane z rozliczeniem koncesji na alkohol? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.
Gastrofizyka – co to takiego i dlaczego zyskuje na popularności?
Restauratorzy wykorzystują masę sposobów, aby zarówno zachęcić klientów do korzystania z ofert swoich restauracji, jak i wyróżnić się wśród dużej konkurencji. W ostatnim czasie bardzo często można spotkać się z gastrofizyką, która związana jest bezpośrednio z podejściem do psychiki konsumenta oraz mechanizmów fizjologicznych wpływających na niego w czasie jedzenia. Dowiedz się z tego artykułu jak w praktyce wygląda takie podejście i czemu decyduje się na nie tak wielu właścicieli z branży gastronomicznej.