Zarządzanie restauracją jest wyzwaniem bez względu na skalę. Musisz zadbać o doświadczenie gości na każdym poziomie – od dobrego jedzenia, po obsługę, która powinna być pomocna, ale nienarzucająca się. Niedostępna pozycja w menu, zbyt długi czas oczekiwania na rachunek, czy problemy z dostawą do domu to tylko kilka z wielu elementów, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie Twojej knajpy. Dowiedz się, jak zoptymalizować zarządzanie restauracją tak, by zwiększyć sprzedaż i zadowolenie gości.
Ceny rosną, a zyski Twojej restauracji nie? Sprawdź, co możesz zrobić
Ciężko nie zauważyć, że wszechobecne podwyżki dotykają każdego – również biznesów gastronomicznych. Wyższe koszty żywności wymuszają na właścicielach restauracji podnoszenie cen dań. Co jednak, jeśli takie działanie nie przynosi zysków? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak temu zaradzić.
Aktualizacja systemu GoPOS Sierpień 2022: nowe opcje wyszukiwania rachunku, wydruk dodatków i wiele więcej
GoPOS zmienia się dla Ciebie! Czas na kolejną aktualizację naszego systemu, w tym kilka nowych funkcjonalności. Co nowego w GoPOS?
Raporty porównawcze – dlaczego są ważne i co w nich zestawiać?
Wybierając w swoim lokalu system sprzedażowy POS zyskujesz dostęp do wielu istotnych informacji, które z całą pewnością przydają się w zarządzaniu biznesem. Dzięki szczegółowym danym, raportom i analizom możesz sprawniej dopasowywać ceny, tworzyć promocje i rabaty, a także zarządzać pracownikami, magazynem i towarem. Dowiedz się jakie raporty realnie wspierają Twoją działalność, jak je porównywać, a także dlaczego to takie ważne dla przedsiębiorcy.
Jak skutecznie działać na rynku usług? Poznaj przydatne narzędzia
Konkurencja w branży usługowej stale wzrasta – oferty firm są coraz bogatsze, a jakość obsługi coraz wyższa. Jak wyróżnić się na tle innych biznesów usługowych? Zobacz, które rozwiązania GoPOS usprawnią działanie Twojej firmy i podniosą jakość świadczonych usług. Czytaj dalej
Sprzedaż detaliczna a system POS – 5 korzyści oprogramowania
Prowadzisz sprzedaż detaliczną? Skorzystaj z dostępnych narzędzi z systemem POS, które skutecznie usprawniają sprzedaż oraz wspierają zarządzanie każdym biznesem. Sprawdź w poniższym artykule jakie 5 korzyści możesz zyskać.
Spóźnienia do pracy w gastronomii – jak im zaradzić?
Spóźnienia do pracy to często pojawiający się problem w wielu sektorach. Jednak przy wdrożeniu różnych rozwiązań dostępnych na rynku, możliwe jest ograniczenie lub nawet całkowite zredukowanie spóźnień pracowników. Jak to osiągnąć i które narzędzia do tego wykorzystać? Sprawdź poniższy artykuł.
Sieć lokali – jak kontrolować kilka punktów?
Zarządzanie jednym lokalem to bardzo odpowiedzialne zadanie, a co, gdy masz przed sobą całą sieć punktów, w tym rozmieszczonych w różnych miastach? Bez odpowiednich narzędzi stała kontrola każdego z nich jest właściwie niemożliwa. Jak zatem sprawnie zarządzać siecią lokali i odpowiednio wykorzystać pozyskane dane, by regularnie zwiększać zyski? Odpowiedź poznasz w tym artykule.
Inwentaryzacja z aplikacją – na jakie korzyści mogę liczyć?
Wielu właścicieli lokali gastronomicznych postrzega inwentaryzację jako przykry obowiązek. Wynika to z braku odpowiednich narzędzi, pozwalających na przeprowadzenie tego procesu sprawnie i efektywnie. Ze specjalną aplikacją do inwentaryzacji jest to jednak możliwe. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jakie korzyści daje takie rozwiązanie.
Wprowadź integrację z Bolt Food i zarządzaj zamówieniami na swoim POS!
Sprzedaż na platformach delivery to popularne rozwiązanie wśród restauratorów, oferujących swoje dania w sieci. Jednak obowiązek każdorazowego przyjmowania zamówień na ekranie osobnego urządzenia to niepotrzebna strata czasu i miejsca w lokalu. A co, gdy korzystasz z kilku portali i masz do obsłużenia kilka dodatkowych tabletów? Z pomocą przychodzą integracje, w tym z platformą Bolt Food, która właśnie dołączyła do GoPOS! Jak działa takie połączenie i jakie korzyści może wnieść dla Twojego biznesu? Czytaj dalej