Gastrofizyka – co to takiego i dlaczego zyskuje na popularności?

Restauratorzy wykorzystują masę sposobów, aby zarówno zachęcić klientów do korzystania z ofert swoich restauracji, jak i wyróżnić się wśród dużej konkurencji. W ostatnim czasie bardzo często można spotkać się z gastrofizyką, która związana jest bezpośrednio z podejściem do psychiki konsumenta oraz mechanizmów fizjologicznych wpływających na niego w czasie jedzenia. Dowiedz się z tego artykułu jak w praktyce wygląda takie podejście i czemu decyduje się na nie tak wielu właścicieli z branży gastronomicznej.

Czytaj dalej

Zacznij z nami zarabiać! Sprawdź czym są programy partnerskie w GoPOS na przykładzie naszego partnera – firmy Kaswag!

Firma GoPOS to wiodący producent systemów sprzedażowych nie tylko dla gastronomii, ale i handlu detalicznego. Oferuje rozwiązania usprawniające i przyspieszające sprzedaż oraz obsługę klientów, a także narzędzia ułatwiające zarządzanie każdym z aspektów biznesu. Dla osób, które chcą podjąć współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku rozwiązań sprzedażowych został stworzony program partnerski, w ramach którego możesz zarabiać na dwa sposoby – poprzez afiliację lub współpracę resellerską. Jak skutecznie zwiększać swoje zyski i poszerzyć grono klientów? Poznaj przykład naszego resellera – firmy Kaswag i zacznij zarabiać razem z nami!

Czytaj dalej

Numery SKU – czym są i jak ich używać do kontroli zapasów i sprzedaży w handlu detalicznym?

 

Czym są numery SKU? Każdy biznes w branży detalicznej, bez względu na jego wielkość i doświadczenie na rynku, potrzebuje skutecznych sposobów na zarządzanie asortymentem. Jedną z efektywnych metod kontroli zapasów i sprzedaży jest nadawanie produktom numerów SKU. Co to znaczy i po co z nich korzystać? Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się: czym jest SKU.

Z tego artykułu dowiesz się:

Czytaj dalej

Te błędy mogą zdecydować o upadku lokalu gastronomicznego!

Prowadzenie własnej restauracji to szereg obowiązków, ciągłe podążanie za zmianami na rynku oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. W takich sytuacjach łatwo o błędy, które mogą prowadzić do najgorszego względem przedsiębiorcy, czyli zamknięcia firmy. Sprawdź w tym artykule czego unikać i na co zwrócić większą uwagę, aby zapobiec upadkowi lokalu gastronomicznego i bez obaw cieszyć się sprawnym biznesem.

Czytaj dalej

Zamówienia online i nowy trend z zachodu, czyli subskrypcje posiłków w restauracji!

Chociaż na zachodzie usługi abonamentowe nie są nowością, w Polsce nie kojarzy się ich jeszcze z punktami gastronomicznymi. Mimo to, coraz więcej lokali decyduje się na taką formę sprzedaży. Pomogła w tym pandemia, która skłoniła przedsiębiorców do poszukiwania dodatkowych źródeł dochodu, poza standardową sprzedażą online. Oprócz zysku, subskrypcje mogą pomóc w budowaniu głębszych relacji z klientami, zapewniając stałą bazę klientów. Sprawdź w poniższym artykule jakie subskrypcje posiłków można wymienić i jak usprawnić sprzedaż online.

Czytaj dalej

Zatrudnianie pracownika, a stawka minimalna – zmiany od 2023!

Rynek pracownika bardzo często się zmienia, jednak przyszły rok może być okresem szczególnych zmian. Spowolnienie gospodarki, wzrosty cen, a także kłopoty geopolityczne doprowadziły do tego, że sytuacja obecnych pracowników, a także kandydatów w wielu branżach może się pogorszyć. Mimo to, niektóre sektory rynku mają w 2023 roku większą możliwość rozwoju. Sprawdź w poniższym artykule przyszłe stawki, trendy w zatrudnieniu, a także dowiedz się jak poradzić sobie z nadchodzącymi zmianami.

Czytaj dalej