webinar-icon

Reklamacje pod kontrolą - jak odpowiednio reagować i zapewnić najlepszą obsługę

Zacznij postrzegać reklamacje jako szansę, nie przeszkodę! Trudne sytuacje w Twojej restauracji wbrew pozorom mogą zapewnić wiele korzyści. Obejrzyj to darmowe szkolenie dla gastronomii i poznaj skuteczne procedury, jak krok po kroku rozwiązywać reklamacje, a także jak im zapobiegać.

  Reklamacje pod kontrolą - jak odpowiednio reagować i zapewnić najlepszą obsługę 
# 
 Zacznij

  • Reklamacja w restauracji, podczas dowozów i online Jakie są korzyści wynikające z reklamacji? Dlaczego pojawiają się reklamacje w restauracjach? Reklamacje jako szansa na poprawę jakości usług.
  • Zapobieganie i przygotowanie Jak zapobiegać reklamacjom? Opracowanie procedur związanych z rozwiązaniem reklamacji Reklamacje online i w mediach społecznościowych – zarządzanie w sieci.
  • Rozwiązywanie reklamacji Kroki do efektywnego rozwiązywania reklamacji. Rola komunikacji w obsłudze reklamacji. Trudne sytuacje – jak sobie radzić?
  • Praktyczne przykłady i wnioski Przykłady reklamacji i ich rozwiązań - studium przypadków. Podsumowanie: kluczowe wnioski i wdrażanie usprawnień na podstawie doświadczeń.

Sprawdź szkolenie gastronomiczne tam, gdzie Ci najwygodniej:

Subskrybuj Strefę Eksperta

Zostaw swój adres e-mail i otrzymuj regularne powiadomienia o najnowszych darmowych szkoleniach gastronomicznych online oraz wszelkich publikacjach, które przygotowujemy!

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Szkolenie gastronomiczne prowadzi

Rafał Pasenik

Ekspert, właściciel

Trener, mentor i doradca w Gastro. Z branżą gościnności związany od ponad 25 lat. Wspiera, szkoli i rozwija najlepszych w branży. Z jego usług korzystają między innymi Hotele Puro, Arłamow, Accor, Lagardere, Aioli, Schronisko Bukowina, Złotopolska Dolina, Hotel Bania, Ambra, Shuum, Tutti Santi, Złoty Groń, InoWino, Hotel Warszawa i wielu innych. Jego autorskie szkolenia obejmują obszar profesjonalnej obsługi kelnerskiej, organizacji różnorodnych przyjęć, sugestywnej sprzedaży, skutecznego rozwiązywania reklamacji i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas serwisu. Menedżerom pomaga w budowaniu swojej pozycji skutecznego lidera. Z pasją i zaangażowaniem Rafał pomaga zarówno początkującym, jak i doświadczonym profesjonalistom w gastronomii. Jego kursy są dedykowane klientom z różnych segmentów, od fast casual po top premium. Więcej na stronach www.gastrolekcje.pl i www.hr-system.pl.

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS

Akademia GoPOS to platforma edukacyjna, oferująca darmowe szkolenia gastronomiczne online dla branży HoReCa. Znajdziesz tu kursy gastronomiczne, które pozwolą Ci podnieść swoje umiejętności i skutecznie rozwijać własną firmę. Wszystkie szkolenia dla gastronomii zostały zaprojektowane tak, by dostarczać Ci jak najwięcej cennych informacji, porad i wskazówek od największych ekspertów w branży. Sprawdź już teraz bogatą bibliotekę bezpłatnych szkoleń gastronomicznych online, które pomagają tysiącom restauratorom działać w branży skuteczniej i jeszcze efektywniej.

GoPOS - jeden system, niezliczone możliwości dla Twojego biznesu! Poznaj go bliżej.

Zobacz więcej
webinar-icon
Yellow dots

Try GoPOS 14 days for free