Ustalanie cen to jedno z najważniejszych działań dla sprzedawców detalicznych. Ceny dla klientów to szczególnie istotny aspekt, który bardzo często wiąże się z kwestią wartości, statusem czy satysfakcją. Jako sprzedawca detaliczny wiesz, że ustalone ceny mogą wywoływać szereg emocji u konsumenta, związanych z Twoim biznesem, asortymentem czy marką. Sprawdź w poniższym artykule, które strategie pomogą zachęcić klientów do zakupów i jak je wprowadzić.
Jak skutecznie pozyskać nowego Klienta – 5 wskazówek dla branży Retail
Branża Retail dynamicznie się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe trendy, a z nimi nowe wyzwania dla handlu detalicznego. Jak pozyskać klienta – to pytanie, które nurtuje właścicieli wielu firm. Szczególnie jednak dotyczy nowych działalności gospodarczych. Od tego, czy uda im się wzbudzić zainteresowanie konsumentów zależy to, czy utrzymają się na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów umożliwia także nieustanny rozwój firmy i co równie ważne zwiększenie przychodów. Poniżej znajdziesz 5 cennych wskazówek, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu. Czytaj dalej, by dowiedzieć się, jak skutecznie pozyskać klienta!
Jak przygotować ofertę Black Friday w swoim sklepie?
Co roku końcem listopada w sklepach zarówno stacjonarnych, jak i internetowych pojawia się mnóstwo atrakcyjnych rabatów z okazji Black Friday. Takie działania budzą spore zainteresowanie konsumentów, co przejawia się intensywnym wzrostem sprzedaży. Jak przygotować ofertę, która przyciągnie w Black Friday do Twojego sklepu wielu klientów? Przeczytaj artykuł, aby się dowiedzieć!
Jak czytać rachunek zysków i strat?
Zastanawiasz się, jak czytać rachunek zysków i strat? Każda firma prowadząca księgi rachunkowe, pod koniec roku obrotowego musi przygotować sprawozdanie finansowe. Jednym z jego najważniejszych elementów jest bilans zysków i strat. Odkryj, co warto o nim wiedzieć! W naszym artykule znajdziesz odpowiedź na pytanie: jak odczytać obrót z rachunku zysków i strat.
Spotkajmy się na Targach HORECA – 29. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii w Krakowie
To kolejna szansa na bezpośrednie spotkanie z nami! W listopadzie odbędą się 29. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® wraz z towarzyszącymi im 19. Międzynarodowymi Targami Wina w Krakowie ENOEXPO®, które umożliwiają biznesowe spotkanie producentów i importerów wina. Targi HORECA to jedna z najważniejszych imprez w Polsce, która obejmuje branże hotelarską i gastronomiczną. Chcesz odwiedzić nas na Targach? Koniecznie sprawdź poniższy wpis, poznaj wszystkie szczegóły i spotkaj się z nami w Krakowie!
Gastronomiczne trendy, które zdefiniują rok 2023!
Rynek gastronomiczny niezwykle szybko się zmienia. Stale pojawia się mnóstwo nowości w obszarze serwowanych dań, wystroju restauracji czy sposobu obsługi klientów. Śledząc najnowsze trendy, możesz wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę szerszego grona klientów. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, jakie trendy gastronomiczne przyniesie 2023 rok!
Jaki model dostaw wybrać dla swojej restauracji?
Dostawy to nieodłączny element sprzedaży na wynos. Jeśli oferujesz swoje dania online, musisz zadbać o odpowiednie dowozy. Tylko w ten sposób Twoi konsumenci mogą liczyć na szybkie otrzymanie zamówień, co bezpośrednio przełoży się na ich satysfakcję z Twoich usług. Ale jak dowozić i który z dostępnych modeli wybrać, by w pełni odpowiadał potrzebom lokalu? Sprawdź ten artykuł i poznaj dostępne na rynku rozwiązania.
GoPOS zmienia się dla Ciebie! Nowa wersja systemu już dostępna
GoPOS zmienia się dla Ciebie! Prezentujemy nową, odświeżoną wersję naszego systemu. Teraz oprogramowanie jest jeszcze bardziej dostosowane do Twoich potrzeb, a nowe funkcjonalności sprawiają, że sprzedaż staje się jeszcze szybsza i bardziej precyzyjna. Porównaj co zmieniło się wraz z nową wersją aplikacji – w tym artykule poznasz najważniejsze nowości oraz dowiesz się, gdzie znaleźć poszczególne ustawienia systemu.
W stronę zrównoważonego rozwoju – GoPOS zmniejsza swój ślad węglowy
Każdy z nas wie, że cyfrowe technologie mogą zdziałać naprawdę wiele dobrego. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, że aktywność w przestrzeni wirtualnej przyczynia się do zanieczyszczenia środowiska. Jako firma, która swoimi systemami każdego dnia wspiera mnóstwo biznesów, chcemy również bardziej świadomymi wyborami wspierać naszą planetę. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak postawiliśmy pierwszy krok w stronę ekologii dzięki serwerom AWS!
Menu w restauracji jako narzędzie marketingowe? Sprawdź możliwości!
Marketing to w obecnych czasach podstawa dobrej pozycji na rynku każdej restauracji. Z tego powodu dostępnych jest wiele narzędzi, które skutecznie wspomagają prowadzenie go w różnych obszarach. Niektóre z nich są droższe, inne natomiast wymagają większego poświęcenia czy czasu. Warto wykorzystywać to, co już się ma i starać się prowadzić marketing w jak najprostszy sposób. Z pomocą przychodzi menu, którym dysponuje każdy punkt gastronomiczny. Poza prezentacją oferowanych dań i napoi, możesz wykorzystać je jako narzędzie marketingowe. Sprawdź w poniższym artykule jak to zrobić i dlaczego to jeden z najbardziej wpływowych sposobów na reklamę.