Zamówienia online i nowy trend z zachodu, czyli subskrypcje posiłków w restauracji!

Chociaż na zachodzie usługi abonamentowe nie są nowością, w Polsce nie kojarzy się ich jeszcze z punktami gastronomicznymi. Mimo to, coraz więcej lokali decyduje się na taką formę sprzedaży. Pomogła w tym pandemia, która skłoniła przedsiębiorców do poszukiwania dodatkowych źródeł dochodu, poza standardową sprzedażą online. Oprócz zysku, subskrypcje mogą pomóc w budowaniu głębszych relacji z klientami, zapewniając stałą bazę klientów. Sprawdź w poniższym artykule jakie subskrypcje posiłków można wymienić i jak usprawnić sprzedaż online.

Czytaj dalej

Zatrudnianie pracownika, a stawka minimalna – zmiany od 2023!

Rynek pracownika bardzo często się zmienia, jednak przyszły rok może być okresem szczególnych zmian. Spowolnienie gospodarki, wzrosty cen, a także kłopoty geopolityczne doprowadziły do tego, że sytuacja obecnych pracowników, a także kandydatów w wielu branżach może się pogorszyć. Mimo to, niektóre sektory rynku mają w 2023 roku większą możliwość rozwoju. Sprawdź w poniższym artykule przyszłe stawki, trendy w zatrudnieniu, a także dowiedz się jak poradzić sobie z nadchodzącymi zmianami.

Czytaj dalej

Roboty, drony i big data w delivery, czyli jak podążać za trendami na rynku dostaw

Nowe technologie wspierają codzienne życie, także w branży gastronomicznej. Są one coraz chętniej wybierane nie tylko stacjonarnie – w lokalu, ale również w przypadku rynku dostaw. Wygoda ich stosowania, bezpieczeństwo oraz wpływ na rentowność biznesu sprawia, że coraz częściej zaczynają wypierać tradycyjne sposoby dowozów. Roboty, drony i big data to przyszłość sektora delivery, które coraz częściej pojawiają się na stałe w wielu punktach gastronomicznych. Sprawdź w poniższym wpisie jak dokładnie działają te rozwiązania i dlaczego warto z nich korzystać, a także przeczytaj wywiad z firmą SzamaExpress, która wprowadziła niektóre rozwiązania w życie.

Czytaj dalej

Jak przygotować i wypromować Ofertę Świąteczną w swojej restauracji?

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To wyjątkowy czas zarówno dla klientów, jak i całej branży gastronomicznej. Dla wielu Polaków istotne są nie tylko ulubione potrawy, ale również atmosfera i duch świąt. Zadbaj o to, aby to właśnie Twój lokal był takim miejscem. Jak przygotować się w tym szczególnym okresie, dostosować do niego swoją ofertę i odpowiednio ją wypromować? Sprawdź poniższy artykuł i przygotuj swoją restaurację na świąteczny czas.

Czytaj dalej

Jak zarabiać na sushi? Zwiększ swoje zyski dzięki systemowi POS!

W prowadzeniu restauracji typu sushi kluczowe znaczenie mają kwestie takie, jak dobór najwyższej jakości składników czy wyjątkowy, nawiązujący do japońskiej kultury wystrój lokalu. Na rynku gastronomicznym pojawia się jednak coraz więcej tego typu restauracji – jak zatem nadążyć za konkurencją i przyciągnąć uwagę klientów do swojego lokalu? Oferując najwyższą jakość obsługi dzięki systemom sprzedażowym POS! Przeczytaj ten artykuł i zobacz, jakie rozwiązania pomogą Ci zwiększyć zyski w swojej restauracji sushi. Czytaj dalej